AndroidHealthClinic

constant gebruiken

  • Topic starter SAHR
  • Startdatum
  • Reacties 180
  • Weergaven 9K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb je toch niet onverantwoord genoemd?

hoe sta je er nu eigenlijk voor en wat zijn de plannen die je hebt eigenlijk, wedstrijden, wanneer enz...

Nee jij noemde me niet onverantwoord, ik wou even een statement maken.
Volgend jaar wil ik wel meedoen met de open eemscup Delftzijl.
 
Even een beetje troep opgeruimd. En Mars, ga een ander vervelen!

Gr. D.
 
Waarom wil je aan een wedstrijd mee doen dan?

Waarom train jij mars?

Sommigen op het board zijn gefascineerd door de sport om er het maximum uit te halen. Zelf vind ik er een getraind lichaam in dagelijks leven ok maar is niet primordiaal doel. Dat is de kick voor een wedstrijdsporter (in eender welke tak). Sahr wil vast als wedstrijdsporter het maximum uit zn lijf halen en wil daarvoor continue gebruiken. Dat is ZIJN keus en ik heb daar respect voor aangezien ik weet: als je iets echt graag wil doe je daar ALLES voor, of het ethisch verantwoord is of niet!

Edit: sorry dani ik was reeds aan deze post bezig, gezien dat het toch met het topic te maken heeft laat ik het staan. Jouw keus of je m wil verwijderen ;p
 
Sommigen op het board zijn gefascineerd door de sport om er het maximum uit te halen. Zelf vind ik er een getraind lichaam in dagelijks leven ok maar is niet primordiaal doel. Dat is de kick voor een wedstrijdsporter (in eender welke tak). Sahr wil vast als wedstrijdsporter het maximum uit zn lijf halen en wil daarvoor continue gebruiken. Dat is ZIJN keus en ik heb daar respect voor aangezien ik weet: als je iets echt graag wil doe je daar ALLES voor, of het ethisch verantwoord is of niet!
;p



:thumbup:
 
Waarom train jij mars?

Sommigen op het board zijn gefascineerd door de sport om er het maximum uit te halen. Zelf vind ik er een getraind lichaam in dagelijks leven ok maar is niet primordiaal doel. Dat is de kick voor een wedstrijdsporter (in eender welke tak). Sahr wil vast als wedstrijdsporter het maximum uit zn lijf halen en wil daarvoor continue gebruiken. Dat is ZIJN keus en ik heb daar respect voor aangezien ik weet: als je iets echt graag wil doe je daar ALLES voor, of het ethisch verantwoord is of niet!

Edit: sorry dani ik was reeds aan deze post bezig, gezien dat het toch met het topic te maken heeft laat ik het staan. Jouw keus of je m wil verwijderen ;p

Alles uit zijn lijf halen met behulp van juice en dan nog een wedstrijd doen ergens in een gymzaal achteraf met als hoofdprijs een eiwit pot en een t shirt.. what a waste of money, health and time.
Als je natural op een wedstrijd staat kan ik me daar eerder in vinden, en als je juiced voor wedstrijden zorg dan wel dat je de juiste genen hebt en op hoog niveau zit.
 
Alles uit zijn lijf halen met behulp van juice en dan nog een wedstrijd doen ergens in een gymzaal achteraf met als hoofdprijs een eiwit pot en een t shirt.. what a waste.
Als je natural op een wedstrijd staat kan ik me daar eerder in vinden, en als je juiced voor wedstrijden zorg dan wel dat je de juiste genen hebt en op hoog niveau zit.

Kijk sommigen vinden juicen voor iemand die geen wedstrijden draait ook "a waste of time", ieder zn mening daarover. Persoonlijk vind ik AAS gebruiken voor een wedstrijdsporter meer op zn plaats dan iemand die het recreatief doet (ik keur het niet af echter)

Waar ik minder begrip voor heb is dat hij nu op deze leeftijd de keuze zou maken continue te gebruiken. Hij zou er later nl. spijt van kunnen krijgen, ik hoop dat hij daar goed over nadenkt. Ik ken behoorlijk veel wedstrijdatleten die titels gepakt hebben in ons belgenlandje zonder de hele tijd ON te zijn. Om maar te zeggen dat het kan
 
Alles uit zijn lijf halen met behulp van juice en dan nog een wedstrijd doen ergens in een gymzaal achteraf met als hoofdprijs een eiwit pot en een t shirt.. what a waste of money, health and time.
Als je natural op een wedstrijd staat kan ik me daar eerder in vinden, en als je juiced voor wedstrijden zorg dan wel dat je de juiste genen hebt en op hoog niveau zit.

Waste of money, Waste of time? Iedereen geeft uit aan waar hij zich mee kan ontspannen en uitleven he, voor de een is da elke zaterdag zuipen , voor de andere elke week juicen :) En voor sommige is het topics vervuilen , hé Mars ;)
 
Sommige mensen zetten uitdagingen voor zichzelf en hebben daar veel voor over.
Mars: als jij je daar niet in kan vinden moet je toch echt even bij jezelf te raden gaan wat voor leven je hebt..

Pathetic misschien?:rolleyes:


Moet zeggen dat ik het er ook niet mee eens ben om fulltime te gaan kuren, als je het logje van Chemical ziet snap je wel wat ik bedoel.. Die gast bereikt veel en laat zich imo niet verleiden tot gruwelijke hoeveelheden ed..
 
Alles uit zijn lijf halen met behulp van juice en dan nog een wedstrijd doen ergens in een gymzaal achteraf met als hoofdprijs een eiwit pot en een t shirt.. what a waste of money, health and time.
Als je natural op een wedstrijd staat kan ik me daar eerder in vinden, en als je juiced voor wedstrijden zorg dan wel dat je de juiste genen hebt en op hoog niveau zit.

Jij snapt er echt geen ene hol van he kereltje?
 
Alles uit zijn lijf halen met behulp van juice en dan nog een wedstrijd doen ergens in een gymzaal achteraf met als hoofdprijs een eiwit pot en een t shirt.. what a waste of money, health and time.
Als je natural op een wedstrijd staat kan ik me daar eerder in vinden, en als je juiced voor wedstrijden zorg dan wel dat je de juiste genen hebt en op hoog niveau zit.

Hoe denk je dat je op dat hoge niveau komt?
Door ieder dag brinta te eten, kerel ga naar chatten.nl of zoiets.
 
Ik heb het over niveau als olympia night of champions arnold classic etc, alleen dan heeft het in mijn ogen enigzins zin om wedstrijden te doen.
Als je het leuk vind en helemaal natural wedstrijden doet, leuk toch. maar als je dan volgas aan het kuren bent met crappy genetics, come on. get a grip.
 
Ik heb het over niveau als olympia night of champions arnold classic etc, alleen dan heeft het in mijn ogen enigzins zin om wedstrijden te doen.
Als je het leuk vind en helemaal natural wedstrijden doet, leuk toch. maar als je dan volgas aan het kuren bent met crappy genetics, come on. get a grip.

Dacht je dat iedereen als eerste wedstrijd op de olympia staat ofzo:rolleyes:

Je zal toch ergens moeten beginnen denk je ook niet;)
 
Daarom is het ook een kansloze "sport".
Het is leuk als je er plezier in hebt maar waarom je gezondheid verkloten voor een whey emmer en 10 % korting op de nieuwste powerhouse collectie.
 
Persoonlijk zou ik het ook niet waard vinden onvruchtbaar of impotent te zijn voor een NK of BK titel. De bedoeling zou in feite moeten zijn dat je het haalt zonder de (blijvende!!!) gezondheidsproblemen erbij. Jaag 3 of 5 gr in je mikkel gedurende een maand of 5 voor de wedstrijd maar blijf niet de hele tijd aan de roids. Bodybuilding is mooi maar er is meer in het leven
 
Sommigen onder ons doen het niet om wedstrijden te draaien.
 
Daarom is het ook een kansloze "sport".
Het is leuk als je er plezier in hebt maar waarom je gezondheid verkloten voor een whey emmer en 10 % korting op de nieuwste powerhouse collectie.

ik vind wel dat Mars gelijk heeft. Als je kijkt naar die 18 jarige Rus in de Prof Nieuws en Foto's. Die gozer heeft het genetisch materiaal om heel ver te komen in de sport. Dan is constant gebruiken imo wel goed onderbouwd omdat hij het materiaal in huis heeft om de top te bereiken.
 
Hoe denk je dat je op dat hoge niveau komt?
Door ieder dag brinta te eten, kerel ga naar chatten.nl of zoiets.

CORRECTIE, die jongens op dat hoge niveau hebben ook Brinta en havermout in de kast staan ;) Jij denkt precies alsof je met juice alleen alles kan bereiken... FORGET it...:rolleyes:
 
Sommigen onder ons doen het niet om wedstrijden te draaien.

Zolang je later van niets spijt kan krijgen is het ok. Dat je impotent/onvruchtbaar bent voor wat spiermassa is randje common sense imo. Het laat me een beetje denken aan mn tattoo die ik 5 jaar geleden zo graag wou... Gelukkig gaat dat kreng er nog met laser af (heb 1 behandeling achter de rug en nog 5x wegbranden te gaan!) Maar eens je axis kapot is, is er geen weg terug meer. Snap je waar ik naartoe wil? Het is niet omdat je nu iets ok vind dat je dat later ook nog gaat goedkeuren
 
Het is in bodybuilding nu eenmaal zo dat je idd nergens zal komen naturel.. En bij de meeste andere sporten kun je wel in de top komen zonder de juice, maar verder wordt er in de top bij andere sporten bijna net zo regulier gebruikt als in bodybuilding! ( natuurlijk zijn er uitzonderingen;))
Het is nu eenmaal een extreme sport en dat kun je met de dood bekopen, maar dat kan net zo goed met parachute springen, na de 1000e sprong kan het opeens afgelopen zijn.:)
Aan deze discussie komt nooit een eind, iedere post heeft wel een kern van waarheid imo..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven