Fitness Seller

limewire pro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2005
Berichten
36.950
Waardering
279
In het software download topic had ik limewire pro gedownload.
Hoewel er linksonder wordt aangegeven dat er een 'supersnelle verbinding' is
gaan de downloads ontzettend langzaam. hoogstens met 15kb per seconde per liedje :mad:

verder zie ik rechtsboven in beel een soort stekkertje en als ik daar dan op klik kom ik op de site van limewire terecht.

Ik heb sinds kort windows xp, daarvoor had ik windows ME met limewire basic, een liedje had ik dan vaak in een minuut binnen.
 
Ik heb ook die limewire uit het downloadtopic, ik heb mp3tjes gemiddeld in een seconde of 20 binnen, dus het ligt niet aan het progje denk ik.
 
In het software download topic had ik limewire pro gedownload.
Hoewel er linksonder wordt aangegeven dat er een 'supersnelle verbinding' is
gaan de downloads ontzettend langzaam. hoogstens met 15kb per seconde per liedje :mad:

verder zie ik rechtsboven in beel een soort stekkertje en als ik daar dan op klik kom ik op de site van limewire terecht.

Ik heb sinds kort windows xp, daarvoor had ik windows ME met limewire basic, een liedje had ik dan vaak in een minuut binnen.

Die snelheden verschillen, hangt ervan af van hoeveel hosts je kan downloaden, 15 kb/s is nu ook weer niet zo traag, de meeste liedjes zijn
maar 3 a 4 mb
 
Die snelheden verschillen, hangt ervan af van hoeveel hosts je kan downloaden, 15 kb/s is nu ook weer niet zo traag, de meeste liedjes zijn
maar 3 a 4 mb


Voor een liedje maakt 15 KB/s inderdaad niet zoveel uit. Maar als je er een boel wilt is het toch wel vervelend.

(gewoon overstappen op nieuwsgroepen. Downloaden @ je max speed. ;))
 
Ik heb Limewire Pro gewoon via LimeWire gedownload:roflol: Werkt prima!
 
haha lol.
alleen limewire pro zou stuk sneller moeten zijn. hij is alleen maar langzamer bij mij ???
 
appart ik heb limewire pro en het download als een trein minimaal 100kb/ps
 
vreemd maar hij doet het nu wel goed opeens. :cool:
 
heb het niet zo voor limeware, vind dat bearshare een groter aanbod bed en veel sneller is:cool:
 
hm meeste vind ik toch wel hoor,maar goed ligt er net aan wat voor soort muziek je naar op zoek bent.
 
Back
Naar boven