MuscleMeat

Ben je gelovig

Geloof je in God?

  • Nee

    Stemmen: 75 62,5%
  • Ja

    Stemmen: 28 23,3%
  • Ik ben niet zeker

    Stemmen: 17 14,2%

  • Totaal stemmers
    120

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1990_1

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
6.968
Waardering
1
Oké, dat is mijn vraag dus, ben vandaag weer naar de kerk gegaan (1 keer in de 3/4 weken), echt hoor, grijs daar:eek:

Nog meer mensen die dit opvalt?

Dit is een serieus topic, geen bullsh*t dus.
 
Nee ik geloof niet in God.
 
Ik vind de kerk een grote hypocriete oplichterij, dit is niet provocerend bedoeld maar het is hoe ik erover denk.
 
Ik geloof niet in god.
 
Laatst bewerkt:
Nee ik geloof niet.
Geloven is voor mensen die hopen op een beter iets.

Ik ben meer van. Dit is het en probeer er maar wat van te maken.
 
Er is geen god. Alleen geloven welke iets van je moeten.
 
Ach, ik vind het wel mooi, zoals m'n oma, dat zij gelooft dat ze straks als ze dood is, naar opa gaat, en haar zoontje, daar haalt ze gewoon veel steun uit....

Maar het is niks voor mij.
 
ik geloof niet

edit; Waarom zou ik geloven wat ik niet zie of voel; zo'n houding heeft me nog niet vaak wat opgeleverd.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de kerk een grote hypocriete oplichterij, dit is niet provocerend bedoeld maar het is hoe ik erover denk.

gelukkig zijn niet alle kerken zo, het is net als met de mensen in de maatschappij: de goeden moeten onder de kwaden lijden !

:D

ga eens naar een Pinkstergemeente: wees blij, kom dansen en juichen: one big happy family !!

:D
 
Ik geloof dat god bestaat ja.
en dat je als je een goed leven geleefd hebt je daarvoor beloond zal worden na je dood.
Of je nu Jehova, christen evangelist of soepkieken bent dat maakt volgens mij allemaal niet uit.
Ik zal het wel zien wat hij van me denkt waneer het zover is.
 
De kerk is nog erger dan de maffia, een stelletje naivelingen doen geloven dat
er een god bestaat , haha...wat een onzin allemaal..
 
Nee ik geloof niet
 
Ik weet het niet zeker, ik geloof wel in 'iets'. Maar niet in een god die dit alles met een vinger*snap* gemaakt heeft. Er zijn alleen van die dingen die ik nog steeds onverklaarbaar vind en ja daardoor ga je wel in een soort van hogere macht geloven. Maar wat is god? Niemand heeft hem ooit gezien, het is een denkbeeld niets meer en niets minder. Van mijn part heet hij Piet of Klaas of Gerrit. Daar zal hij niet door veranderen... Met alle respect voor die 'hogere macht' als hij er daadwerkelijk is...
 
Als God zou bestaan, had hij al lang zijn kerkdeuren open gezet voor alle
zwervers en minderbedeelden die in armoede leven ...
 
ga eens naar een Pinkstergemeente: wees blij, kom dansen en juichen: one big happy family !! :D

Ga je ook naar de Pinkster? Voor mij alweer tijdje geleden, maar is inderdaad relaxed. Gewoon gitaren mee van thuis, drumstel erbij en KNALLEN maar, hahaha, alles geoorloofd. Moet eerlijk zeggen dat ik al meer dan een jaar niet meer naar de kerk ben geweest, maar dat is meer door omstandigheden.
 
Natuurlijk niet.
 
Ben bij m'n geboorte katholiek gedoopt, maar ik geloof niet.
 
Back
Naar boven