AndroidHealthClinic

thuis trainen= te licht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1990_1

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
6.968
Waardering
1
Wie van jullie traint thuis en heeft ook last van dit probleem?

ik heb 2 paar dumbbells, 2*12 (schijven) en 2*5 (vast), oefeningen als bench press probeer ik te doen dmv. op te drukken met een rugtas vol boeken op m'n rug, verder zijn chins ed. geen probleem, squaten doe ik met m'n dumbb's en de rugzak.

Zelf loop ik al 4 maanden hierover te denken, een gym zoeken is me nu nog veel te duur.:o

Dus heeft er iemand nog creatieve oplossingen om (zware) oefeningen te doen?

Hartelijk dank alvast.
 
meer en zwaardere boeken in je rugtas?
 
dit is een leukert, moet je es proberen over natedenken welke oefeningen je er allemaal mee kunt doen:

bodysolid rack
bodysolid bench
musclepower olympische halter 140kg
musclepower dumbbells 10 t/m 20 kg (later 20 t/m 30 kg)
bodycraft of bodysolid cablecrossover met 50mm schijf stangen

:p
 
vriendin zoeken? kun je leuke oefeningen mee doen ;)
 
je kunt pompen uit handestand voor schouders is dit een heel zware oef.
biceps kun je trainen door op te trekken.
rows kun je dmv een handdoek aan de deurknop doen (geeft een geweldige pomp).
heel vroeger op school was er iemand die onder zijn bed kroop en benchte met zijn bed.
Om extra gewicht toe te voegen kun je spullen op je bed leggen.
vul emmers met water(1l water weegt precies 1 kg)
improvise;)
 
Bankje heb ik al, tnx anyway, vriendin zoeken...tjaa...waarom had ik daar nooit eerder over gedacht.:P
Tnx Jody& anderen.:thumbs:

Keep posting please.:thumbup:
 
heel erg traag trainen (try it) en wellicht extra elastiek voor extra weerstand.
 
en eten TIJDENS het trainen...

dus ff pauze
en dan hervatten
 
en eten TIJDENS het trainen...

dus ff pauze
en dan hervatten



Maar dan wel het liefste een 5 gangen diner zodat je halverwege je training ook nog eens de spieren van je slokdarm laat aanspannen :kots:
 
neem een krantewijk en ga naar de gym. Zo is het niks
 
Zelf loop ik al 4 maanden hierover te denken, een gym zoeken is me nu nog veel te duur.:o

Toen ik ongeveer zo oud was als jij had ik een bijbaantje 300 gulden in de maand. Gym koste 40 gulden per maand. Maarja de jeugd van tegenwoordig ^^
 
neem es een banaan en een stokbroodjegezond mee met wat lekker drinken wat je thuis geblenderd hebt ofzo en neem daar 15 minuutjes voor voordat je weer verdergaat. Moet je es kijken hoeveel energie dat is :D
 
neem een krantewijk en ga naar de gym. Zo is het niks

Toen ik ongeveer zo oud was als jij had ik een bijbaantje 300 gulden in de maand. Gym koste 40 gulden per maand. Maarja de jeugd van tegenwoordig ^^

I'd wish:eek:

Ik werk nu op 2 plekken, beide 3 euro/uur, erg onregelmatige tijden.
Werk is erg leuk en intensief, maar ik ben redelijk zuinig, wil straks ook nog een leuke auto, huisje ed.:o
Thuis trainen heeft voor mij dus meer voordelen, maar zit één groot minpunt aan...
 
hm je bent 15 kun je van je bijbaantje toch wel naar de gym.

edit: oke i understand.
 
je kunt pompen uit handestand voor schouders is dit een heel zware oefening.
biceps kun je trainen door op te trekken.
rows kun je dmv een handdoek aan de deurknop doen (geeft een geweldige pomp).
heel vroeger op school was er iemand die onder zijn bed kroop en benchte met zijn bed.
Om extra gewicht toe te voegen kun je spullen op je bed leggen.
vul emmers met water(1l water weegt precies 1 kg)
improvise;)

dit wordt lachen. hoe lang zou het duren voor het topic verschijnt "waterbed".

met een spin (zon ding om je boekentas mee vast te maken kun je ook nog wel iets bedenken.

oja en vaker trekken, krijg je dikke armen van schijnt. maar pas op voor je oren heh!
 
I'd wish:eek:

Ik werk nu op 2 plekken, beide 3 euro/uur, erg onregelmatige tijden.
Werk is erg leuk en intensief, maar ik ben redelijk zuinig, wil straks ook nog een leuke auto, huisje ed.:o
Thuis trainen heeft voor mij dus meer voordelen, maar zit één groot minpunt aan...

Met die 3eurie/uur heb je zo een huisje en auto bij elkaar gespaard. :rolleyes:
Geen brommer eerst? Ik zeg niet dat thuis trainen helemaal niet kan maar dan moet je eerst wel goed investeren in gewichten en spulletjes.
 
Met die 3eurie/uur heb je zo een huisje en auto bij elkaar gespaard. :rolleyes:
Geen brommer eerst? Ik zeg niet dat thuis trainen helemaal niet kan maar dan moet je eerst wel goed investeren in gewichten en spulletjes.

Nope, trekker voor mij:D
 
Ik werk nu op 2 plekken, beide 3 euro/uur, erg onregelmatige tijden.
Werk is erg leuk en intensief, maar ik ben redelijk zuinig, wil straks ook nog een leuke auto, huisje ed.:o
Thuis trainen heeft voor mij dus meer voordelen, maar zit één groot minpunt aan...
waarom koop je niet wat spul voor thuis, dat hoeft echt niet duur te zijn, je moet ff goed kijken.

zelf doe ik mijn krachttraining ook thuis, kheb op marktplaats een drukbankie gekocht met ook 2 afleggers om te squatten en nog 2 handgrepen om te dippen, ding voor leg extensions, ding voor preacher curls etc. dus een zeer volledig ding, met ook nog 90kg aan gewichten wat losse dumbbell dingen voor gewichten en 2 barbells, voor 100 euries.
toen nog een bankje gekocht met wat gewichten en een pulley en later zonder gewichten en pulley verkocht.

mijn totale kosten:
drukbank + afleggers, dip geval etc. 100 eu
drukbank met pulley en gewichten 60 euro
verkoop drukbank -35 euro

dus in totaal heb ik 125 euries uitgegeven en heb ik alles om thuis te kunnen trainen, het zal even sparen voor je zijn, maar je kunt wel weer een tijdje voort.

overigens wel goed dat je spaart, daar moet ik ook maar eens aan beginnen :P want ik hou geen reet over van wat ik verdien.
 
Back
Naar boven