AndroidHealthClinic

Help ben bezig met aanschaffen maar.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kamikaza

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
2.775
Waardering
25
Hoi mede bb'ers

Ik ben nu bezig met het aanschaffen van enkele dingen. Alleen nu zit ik dus met het volgende probleem. Ik zit nu rond te kijken op sport-tiedje.nl en heb daar me bestellijst gemaakt. Nu wil ik dus afrekenen en me gegevens etc invullen maar nu komt het...

Er komt ineens 100 aan kosten bij vanwege het aantal kilo's etc. Daar schrik ik even van omdat ik het niet had verwacht. Nu vraag ik me dus af of dat bij elke bedrijf/internetwinkel is of alleen bij sommige. Ook vraag ik me af waar ik soortgelijke dingen kan kopen, zonder dit...

Ik was van plan om een lange halterstang, 2 korte verstelbare dumbbell's , ez-curlstang en nog 100 kg aan schijven. Dit alles in 30 MM maat..., en graag wil ik dit zo houden....

Heb net ook bij helisports gekeken maar daar hebben ze alleen 50mm als ik het goed had gezien.

Misschien dat iemand me even kan helpen,

alvast bedankt !

Kamikaza
 
jah dat is niet zo simpel, onze gym heeft ook nog maak enkele nieuwe materialen (schijven, olimpische baren monolifts etc...)
ook wij dachten dat dit zonder extra kosten was maar de duane in belgie wou op die materialen nog eens 21 BTW want in amerika bestaat zoiets niet!
jammer ik denk dat je je materialen in eigen land zal mogen kopen of in een nabij gelegen winkel of je betaalt gwn die xtra 100 euro!
greetz
 
Het is inmiddels al opgelost :) , het is idd k*t dat het zo duur is maar heb al een oplossing gevonden :D dus deze kan close admin :)
 
Vertel? Ga je het zelf ophalen ofzo?
 
ja vertel eens je maakt mij benieuwd hoor :D
 
Nou ok dan.

Heb besloten alles 50mm te halen. Tis duurder maarja. Verder heb ik een Kroon set bij helisports besteld ( verzending gratis ) en nog 2 korte en curlstang bij sport-tiedje. Zo kan ik alle schijven bij alles gebruiken etc. In totaal gaat het me 300/320 kosten. Nu moet ik nog de powerrack en goed bankje maar ben nog aan het rondkijken. De eerste stappen zijn iig gemaakt :)
 
Als je het nog niet besteld hebt, zou ik een pm naar dj phreak sturen, als ik jou was. Hij heeft namelijk ooit eens een website hier neergezet, waar je voor redelijk weinig goede spullen kunt kopen. Ik heb daar ook weleens besteld, maar weet de site niet meer. Aangezien hij het eerder gepost heeft, weet hij het misschien nog wel. Volgens mij waren de verzendkosten ook niet zoveel.;)
 
Zelf heb ik 50mm spul gekocht bij musclepower.nl
Was iets van 440 euro....

Morgen komt de powerrack van helisport.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zelf heb ik 50mm spul gekocht bij musclepower.nl
Was iets van 440 euro....

Morgen komt de powerrack van helisport.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die bedoel ik idd! Thanx mate.:D
 
Heb ik idd ook rondgekeken. Maar even een vraagje , over die vaste dumbbells op musclepower.

Complete set dumbbells, bestaande uit 2x1, 2x2, 2x3, 2x4, 2x5, 2x6, 2x7, 2x8, 2x9, 2x10, 2x12.5, 2x15, 2x17.5, 2x20 kgs voor 210,00 euro.... dat kan toch niet? is dat niet een beetje te goedkoop?

Misschien iemand hier meer info over?
 
87 cent de kilo is niet echt duur nee.
Maar je kan je wel afvragen wat je er aan hebt.
t/m 9 kilo kun je al nergens voor gebruiken.
 
Mja als je nog niet zo sterk bent is het zeker handig. Je hebt ook zwaarder...maar dan word de prijs ook een stuk hoger :D
 
heeft iemand die site al gevonden waar je spullen goedkoop kunt vinden?
 
Heb ik idd ook rondgekeken. Maar even een vraagje , over die vaste dumbbells op musclepower.

Complete set dumbbells, bestaande uit 2x1, 2x2, 2x3, 2x4, 2x5, 2x6, 2x7, 2x8, 2x9, 2x10, 2x12.5, 2x15, 2x17.5, 2x20 kgs voor 210,00 euro.... dat kan toch niet? is dat niet een beetje te goedkoop?

Misschien iemand hier meer info over?

je kijkt niet goed.
dumbbells 1 t/m 10 kost 210 euro en 12,5 t/m 20 kost 250 euro.
ze zijn slim door met 0,5 kg te werken daardoor bestaat een set van 10-20 maar uit 4 dumbbells. Al is de prijs voor nieuw nog niet eens zo duur, maa rniet zo goedkoop als je dacht.
 
Zelf heb ik 50mm spul gekocht bij musclepower.nl
Was iets van 440 euro....

Morgen komt de powerrack van helisport.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik lag me echt kapot hier, heb je voor dit spul hier op de foto 440 euro voor betaald???
 
en waar haal jij het zo goedkoop dan meneer
 
;)
en waar haal jij het zo goedkoop dan meneer

Deze meneer koopt het niet nieuw. misschien voor mensen die nog studeren of het wat minder breed hebben een gouden tip.
die grut op de foto heb ik voor nog geen 75 euro.
zeg het maar, wil iemand nog wat hebben en vind ergens een krasje erop niet erg pm me maar, ik zoek voor je en je krijgt het voor de helft van de nieuwprijs van op die internetwinkels. dan hou ik er zelf ook nog een mooi centje aan over;)
 
Dus jij wilt zeggen, dat je 240 kilo aan olympische schijven, een olympische halter, 2 dumbbells met olympische uiteinden en 2 sluiters kunt regelen voor 75 euro. Doe mij dan maar 500 kilo, 2 olympische halters (recht uiteraard, dus niet krom getrokken rommel en origineel), 4 dumbbells met olympische uiteinden en 4 sluiters voor olympische stangen.
Geloof me, dat ga je niet redden. Bij de gemiddelde winkel betaal je ongeveer 3 euro de kilo voor schijven alleen al. Hij heeft voor het totaal plaatje nog niet eens 2 euro de kilo betaald en dat is enorm goedkoop.
Ik ben dus benieuwd of je waar kunt maken wat je zegt.;)
 
Dus jij wilt zeggen, dat je 240 kilo aan olympische schijven, een olympische halter, 2 dumbbells met olympische uiteinden en 2 sluiters kunt regelen voor 75 euro. Doe mij dan maar 500 kilo, 2 olympische halters (recht uiteraard, dus niet krom getrokken rommel en origineel), 4 dumbbells met olympische uiteinden en 4 sluiters voor olympische stangen.
Geloof me, dat ga je niet redden. Bij de gemiddelde winkel betaal je ongeveer 3 euro de kilo voor schijven alleen al. Hij heeft voor het totaal plaatje nog niet eens 2 euro de kilo betaald en dat is enorm goedkoop.
Ik ben dus benieuwd of je waar kunt maken wat je zegt.;)

ik zal je zeggen wat ik tot nu toe heb staan bij mij en wat ik er allemaal voor heb betaald.
Ik heb het dus ook niet over winkels, maar gewoon bij particulieren.

1e aankoop was een drukbank,met halter,2 verstelbare dumbbells,160kg aan schijven voor 150 euro.

2e aankoop was 1 bankje met biceps bank voor 20 euro

3e aankoop was een drukbank,met barbell,met bicepsbank,met riem,met buikspierbankje, aan de drukbank zat nog een leg extension en ik kreeg er ruim 100kg aan schijven bij voor 40 euro.

4e aankoop was een set vaste dumbbells van 20kg t/m 32kg met rek, voor 160 euro.

laatste aankoop waren 2 verstelbare dumbbells,een barbell, en 30kg aan schijven voor 30 euro.

verder heeft een maat van mij aan een drukbank 2 lange palen gelast wat dient als squatrek (je denkt toch niet dat ik een powerrack ga kopen)
en een barbell hangt in de lucht als chinbar.

nou ik denk dat in de winkel mij dit enkele duizenden euro's heeft gekost. oftewel als student heb ik dit nooit kunnen hebben als ik het van uit de winkel moest hebben.
Het is gewoon waar dat mensen niet goed zoeken.
 
ik zal je zeggen wat ik tot nu toe heb staan bij mij en wat ik er allemaal voor heb betaald.
Ik heb het dus ook niet over winkels, maar gewoon bij particulieren.

1e aankoop was een drukbank,met halter,2 verstelbare dumbbells,160kg aan schijven voor 150 euro.

2e aankoop was 1 bankje met biceps bank voor 20 euro

3e aankoop was een drukbank,met barbell,met bicepsbank,met riem,met buikspierbankje, aan de drukbank zat nog een leg extension en ik kreeg er ruim 100kg aan schijven bij voor 40 euro.

4e aankoop was een set vaste dumbbells van 20kg t/m 32kg met rek, voor 160 euro.

laatste aankoop waren 2 verstelbare dumbbells,een barbell, en 30kg aan schijven voor 30 euro.

verder heeft een maat van mij aan een drukbank 2 lange palen gelast wat dient als squatrek (je denkt toch niet dat ik een powerrack ga kopen)
en een barbell hangt in de lucht als chinbar.

nou ik denk dat in de winkel mij dit enkele duizenden euro's heeft gekost. oftewel als student heb ik dit nooit kunnen hebben als ik het van uit de winkel moest hebben.
Het is gewoon waar dat mensen niet goed zoeken.

Daar heb je helemaal gelijk in, dat mensen niet goed genoeg zoeken en dat het veel goedkoper kan. Ik heb ook niet alles nieuw gekocht en veel bespaard t.o.v. winkelprijzen.
Echter, voor wat Marcelll daar heeft staan is het niet duur, voor nieuw spul dan. En 75 euro ga je echt niet redden voor al dat spul, tenzij je echt een zootje afgeragde ouwe troep koopt.;)
 
Back
Naar boven