XXL Nutrition

Dikte wordt drama voor hele wereld

Bezoekers in dit topic

Heeft niet alleen te maken dat mensen steeds meer en ongezonder eten.
Zijn ook steeds meer kinderen die waarschijnlijk net als de ouders tragere stofwisseling hebben en snel vet aanzetten. Basicly more endos dan ectos worden er geboren...

sorry hoor maar dat vind ik zever

door gezond te eten en pak 1 keer per week iets 'vettig' te eten ga je echt GEEN overgewicht krijgen....
 
sorry hoor maar dat vind ik zever

door gezond te eten en pak 1 keer per week iets 'vettig' te eten ga je echt GEEN overgewicht krijgen....

Wat betekent zever?
Kan hier ook wel fries beginnen te lullen. :D

Tuurlijk is het wel eigen schuld. Zeg alleen dat mensen die hetzelfde eten er 1 dik van wordt en een ander bijvoorbeeld niet. Het is een combinatie van gezond eten en het afstellen op je eigen energiebehoefte(beweging).
 
in Nederland volgen mij ook.

ik vind het ook zever. :D
of je meer een endomorfe of ectomorfe bouw hebt is erfelijk bepaald.
Een ectomorf kan ook moddervet worden, als ie maar genoeg caloriën binnenkrijgt.
 
Rauw!!!!

Naarmate we hoger op de kwaliteitsschaal komen,beginnen we bijvoorbeeld met voedsel watrijk is aan eiwitten en wat rauw gegeten kan worden,
zoals rauwmelkse ongezouten kazen. Laterschakelen we bijvoorbeeld over op noten en zaden welke rauw en ongezouten gegeten kunnen worden.

Samenvattend; hoe dichter het voedsel komt bij zijn oorspronkelijke staat, of anders gezegd hoe dichter we bij z’n rauwe ongekookte vorm komen, hoe hoger de kwaliteit.

In rauwe staat blijven alle enzymen intact, de aminozuren houden hun optimale vorm en werking en de mineralen, vitamines, spore-elementen en phyto stoffen blijven eveneens intact. Dit ‘leger’ van levende voedingsstoffen blijft onaangetast.

En juist dit leger van stoffen is in staat om gezond weefsel, gezonde cellen te produceren en te zorgen dat we niet zwaarlijfig worden maar juist een gezonden spieropbouw krijgen.

dus mijn tip tegen zwaarlijfigheid... eet meer rauw voedsel..
 
Back
Naar boven