XXL Nutrition

Auw (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
...

...
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt dat kleine velletje wat eromheen zit???

AAAAAHHH gast... ik voel het nu ook :(
 
...
 
Laatst bewerkt:
Beter opletten volgende keer...
 
Voortaan een onderbroek aan doen!, een oma onderbroek werkt! :thumb: :D
 
pijnlijk ... weet precies hoe dat voelt !!!
 
Hoef jij je niet druk over te maken he?

;) Nope.

Maar ik had vanmiddag wel m'n vinger (ook 't velletje) tussen m'n map zitten... (die ringen, als je ze dichtklapt).
En ik heb 2x gloeiendhete kippensoep over m'n vingers gegooid. :) Ook heel fijn. En dat allemaal in 1 uur ofzo.
 
;) Nope.

Maar ik had vanmiddag wel m'n vinger (ook 't velletje) tussen m'n map zitten... (die ringen, als je ze dichtklapt).
En ik heb 2x gloeiendhete kippensoep over m'n vingers gegooid. :) Ook heel fijn. En dat allemaal in 1 uur ofzo.
Ik kom je dalijk wel troosten lieverd ;)
 
Over balincidenten gesproken, waarom zijn "mannelijke" fietsen voorzien van een stang tussen de onderkant het zadel en de voorkant van het frame? Terwijl vrouwelijke fietsen die stang helemaal niet hebben. De kans is vrij groot om met je zaakje op die stang terecht te komen.. maakt 0 sense :<
 
Over balincidenten gesproken, waarom zijn "mannelijke" fietsen voorzien van een stang tussen de onderkant het zadel en de voorkant van het frame? Terwijl vrouwelijke fietsen die stang helemaal niet hebben. De kans is vrij groot om met je zaakje op die stang terecht te komen.. maakt 0 sense :<
Omdat vrouwen een rok dragen.
 
Zijn er ook mensen met 1 bal?

En hoe mot dat dan. Lul je daar maar uit. Nou dan.
 
Over balincidenten gesproken, waarom zijn "mannelijke" fietsen voorzien van een stang tussen de onderkant het zadel en de voorkant van het frame? Terwijl vrouwelijke fietsen die stang helemaal niet hebben. De kans is vrij groot om met je zaakje op die stang terecht te komen.. maakt 0 sense :<

Toen ik een keer op zo'n fiets fietste kwam ik dus keihard met m'n kruis op die stang en dat was geen prettig gevoel....
 
Who cares?
 
Zijn er ook mensen met 1 bal?

En hoe mot dat dan. Lul je daar maar uit. Nou dan.
ja, die zijn er, zo iemand zit bij mij op school, hahaha
 
Back
Naar boven