MuscleMeat

merendeel forum niet eens bbr? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dit forum is inderdaad echt ****ed up.. zoveel mensen die niet echt bezig zijn met bodybuilding, maar die gewoon af en toe naar de sportschool gaan..

mensen hier hebben meer verstand van welke filmpjes oud zijn, of weten precies aan te geven wat wel en wat niet GAY is, dan dat ze verstand hebben van voeding of training..

die mensen besteden liever hun tijd aan ouwehoeren over karmastaven en internetpersoonlijkheden, dan dat ze bezig zijn met bouwen aan hun lichaam..

ieder zn ding, ik ben op DBB tussen de maaltijden en het trainen door.. Ik lees vooral artikelen over voeding en trainen, maar af en toe zal ik in chat en convo komen.. daar waar anderen het precies omgekeerd doen..

Ik zou zeggen; koop een taart en vier het. Vind dit trouwens wel een bijzonder vooringenomen post, maar goed je zult iedereen, die hier post wel persoonlijk kennen.:rolleyes:
 
Ik kom hier voor de gezelligheid.

Ach Eric al die moeite voor niets. Gooi die parkiet maar weg.

Zal ik hem grillen en naar je opsturen?

Velen komen hier voor de lol, terwijl ze ook nog gewoon gedisciplineerd er bij trainen. Alleen de boog kan niet altijd gespannen zijn. Als ik blind 24 uur per dag moet gaan denken aan mijn sport word ik een robot, het gaat er om een goed evenwicht te vinden tussen inspanning en ontspanning.
 
Zal ik hem grillen en naar je opsturen?

Velen komen hier voor de lol, terwijl ze ook nog gewoon gedisciplineerd er bij trainen. Alleen de boog kan niet altijd gespannen zijn. Als ik blind 24 uur per dag moet gaan denken aan mijn sport word ik een robot, het gaat er om een goed evenwicht te vinden tussen inspanning en ontspanning.

Nou lekker... ik lust wel een lekker gegrild vogeltje.

Inderdaad heb hier schik. Voor mijn info ga ik wel ergens anders heen. Want stel nu voor dat ik alle topics met info en ideeen van anderen moet lezen dan zit ik hier echt 24 uur per dag achter mijn pc. Nu maar 23... :D
 
dit forum is inderdaad echt ****ed up.. zoveel mensen die niet echt bezig zijn met bodybuilding, maar die gewoon af en toe naar de sportschool gaan..

mensen hier hebben meer verstand van welke filmpjes oud zijn, of weten precies aan te geven wat wel en wat niet GAY is, dan dat ze verstand hebben van voeding of training..

die mensen besteden liever hun tijd aan ouwehoeren over karmastaven en internetpersoonlijkheden, dan dat ze bezig zijn met bouwen aan hun lichaam..

ieder zn ding, ik ben op DBB tussen de maaltijden en het trainen door.. Ik lees vooral artikelen over voeding en trainen, maar af en toe zal ik in chat en convo komen.. daar waar anderen het precies omgekeerd doen..

RvR is een shredded beast!
 
Ik zou zeggen; koop een taart en vier het. Vind dit trouwens wel een bijzonder vooringenomen post, maar goed je zult iedereen, die hier post wel persoonlijk kennen.:rolleyes:

een beetje een naieve reactie

overigens, ik ben hier niet de verjaardagtopicstarter, dus ik zie niet in wat ik met een taart zou moeten ;)


ik zeg niet dat jij onzinnig bezig bent, maar het is gewoon een feit dat de meeste mensen hier, die posten, niet echt 'hardcore' zijn..

ik geloof heel goed dat er een hoop echt hardcore mensen zijn, maar die zullen niet zo 1,2,3 posten.. en de meeste hardcore mensen vind je vooral in de gym ipv hier op DBB :)

beetje raar dat ik iedereen persoonlijk zou moeten kennen om een standpunt in te nemen..
 
een beetje een naieve reactie

overigens, ik ben hier niet de verjaardagtopicstarter, dus ik zie niet in wat ik met een taart zou moeten ;)


ik zeg niet dat jij onzinnig bezig bent, maar het is gewoon een feit dat de meeste mensen hier, die posten, niet echt 'hardcore' zijn..

ik geloof heel goed dat er een hoop echt hardcore mensen zijn, maar die zullen niet zo 1,2,3 posten.. en de meeste hardcore mensen vind je vooral in de gym ipv hier op DBB :)

beetje raar dat ik iedereen persoonlijk zou moeten kennen om een standpunt in te nemen..
Idd een beetje naïeve reactie. Alsof je alleen meetelt als je "hardcore" bent. Wat is dat eigenlijk, hardcore?
Ik vind, dat jij jezelf een beetje te serieus neemt. Dit forum is in eerste instantie een virtuele ontmoetingsplaats voor mensen met dezelfde interesses. Dat sommigen dit forum ook als een manier van ontspannen en lol zien, kun jij dus blijkbaar moelijk verkroppen, want dan ben je dus niet "hardcore" genoeg.:rolleyes:
Overigens zie ik de meeste posts van jou zo'n beetje in "Mikki"-topics dus....:D
 
Wat een bullshit topic van een wannebee-pro ecto....hahahaha,niet te geloven zeg......meneer noemt zichzelf pro.....is een ****ing ecto en gaat dan mensen met veel karma afzeiken omdat ze geen Jay Cutler zijn......heb al veel domme gasten gezien op dit forum maar jij bent echt een topper hoor!
 
Laatst bewerkt:
De meeste mensen die hardcore trainen zitten echt niet altijd maar 24 uur per dag in de gym.

En god wanneer ben je hardcore zeg.

goed wat een onzin weer
 
Ik ben gewoon een op zichzelf geilende Speerwerper sorry :o
Kijk men gallery maar: staat zelfs een verwode poging tot een back lat-spread op!

Testo de Karma Emperor :woot: komt even zijn gram halen HELL YEAH!!
 
welke mensen met veel karma heb ik afgezeikt? ...
 
Wat een bullshit topic van en wannebee-pro ecto....hahahaha,niet te geloven zeg......meneer noemt zichzelf pro.....is een ****ing ecto en gaat dan mensen met veel karma afzeiken omdat ze geen Jay Cutler zijn......heb al veel domme gasten gezien op dit forum maar jij bent echt een topper hoor!

stoer.... laat ik me maar niet verlagen tot trug schelden:rolleyes:
 
@mighty: dan moet je eens buiten chat en convo komen maat ;)

en idd, wat is hardcore.. leuk dat jullie het hier naar jullie zin hebben.. ik neem mezelf veel te serieus omdat ik wedstrijdambitie heb en dus niet zo recreatief ben als de meeste hier :)
 
Van de mensen met een dikke karma status zou je verwachten dat het toch een dikke beer is wat aan de andere kant zijn weize woorden zit te geven of niet??

:rolleyes:

Je bent gewoon jaloers op de staven, thats it
 
dit forum is inderdaad echt ****ed up.. zoveel mensen die niet echt bezig zijn met bodybuilding, maar die gewoon af en toe naar de sportschool gaan..

mensen hier hebben meer verstand van welke filmpjes oud zijn, of weten precies aan te geven wat wel en wat niet GAY is, dan dat ze verstand hebben van voeding of training..

die mensen besteden liever hun tijd aan ouwehoeren over karmastaven en internetpersoonlijkheden, dan dat ze bezig zijn met bouwen aan hun lichaam..

ieder zn ding, ik ben op DBB tussen de maaltijden en het trainen door.. Ik lees vooral artikelen over voeding en trainen, maar af en toe zal ik in chat en convo komen.. daar waar anderen het precies omgekeerd doen..

als je op de wok maar wel van een beetje ouwehoeren houd!
 
dan moet je eens buiten chat en convo komen maat ;)

Als jij dat ook zou doen, zou je merken, dat ik in bijna alle secties post, behalve de AAS-secties (omdat ik daar de ballen verstand van heb).
Ik post het meeste idd in Chat&Convo, maar dat komt, omdat hier de meeste posts gedaan worden en ik niet iemand ben, die een halve dag gaat wachten op een topic of nieuwe post.;)
 
De echte kleerkasten zie je niet veel posten omdat die meestal niet kunnen lezen of schrijven.
 
De echte kleerkasten zie je niet veel posten omdat die meestal niet kunnen lezen of schrijven.

Nu begrijp ik jouw compensatiedrang om te studeren ook gelijk :D
 
stoer.... laat ik me maar niet verlagen tot trug schelden:rolleyes:

Lijkt me verstandig,gozer.

Foto's geven zowiezo een vertekend beeld.....kom me eens op een wedstrijd de hand schudden en oordeel dan nog es als je me irl ziet.;)
 
Back
Naar boven