MuscleMeat

Zucht.. vrouwen.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is flink balen, kerel. Nu even rustig aan en dan slijt het vanzelf wel, zodat je er weer tegenaan kan. Over een paar maanden neuk jij je weer helemaal suf! En das ook wat waard.:D
 
Wie stapt er na 5 jaar meteen weer in een relatie? Na zo een lange relatie moet je het er even van nemen.

Maarja, ik ben 18. What the **** do I know, right?
 
K*t voor je bro.
IMO kun je het beste een tijdje off gaan. Even voor jezelf bewijzen dat je geen chick nodig hebt om het naar je zin te hebben.

Sterkte ieg:thumbup:
 
Blijf nu maar een paar maanden single bro. Dit is nog altijd het beste geen gezaag, geen jaloezie, even geen zorgen. Neem wat tijd voor jezelf, ga eens op stap met vrienden, reageer je af met dumbbells en barbells en je bent weer de oude :D. Suc6.



Edit: Vrouwen kun je gewoon niet begrijpen :p
 
Omni ik ook niet, maar ach dat maakt toch niet uit. Schuif de schuld af op de hormonen...
 
Zoals bassie van adriaan altijd zei: "Altijd blijven lachen:D"

:jk:


Nu ziet het er misschien even klote uit, maar dit jaar nog zal je nog een veel leuker iemand tegenkomen, voorspel ik ;) :D
 
Stort je even op iets wat die ex uit je gedachten zou kunnen zetten, BB misschien? Sterkte kerel!
 
En je dacht het weer top te hebben man!
Is goed klote.

1 voordeel: Voorlopig kun je wel weer lekker knallen!!
 
klote, maar probeer zelf ook wat negatieve kanten van haar wat uit te vergroten, dat vergemakkelijkt het ook wellicht ook wat voor jouw.
als je nu alleen maar gaat denken van: zij was echt de 'ware' of de beste match.. dan loop je jezelf alleen maar gek te maken.
 
Komt later weer goed .. Zie het zo .. " ze was het blijkbaar niet " Als ze het wel is .... dan komt ze later weer..

Ik heb hier nu maar eens een maand of 7 niets gehad... en nu weer verliefd lijkt wel .. het is allemaal weer mega spannend ..

Zaterdag ga ik der ouders zien .. Pff... Dood eng allemaal hahha
 
sterkte bro :(
daarom begin ik niet meer aan relaties..vreet energie, training zuigt!!!en niks komt uit je handen:o
 
Vrouwen zijn ruk! Vrouwen.. Boe!!! :thumbdown:
 
Sja... wat zullen we ervan zeggen...
 
Tis weer tijd om ze erin te rammen bro. Worden leuke maandjes weer :D
 
Tis weer tijd om ze erin te rammen bro. Worden leuke maandjes weer :D

Als je maar niet denk dat ik weer ga zetten in die behaarde aars van je :D
 
Komt later weer goed .. Zie het zo .. " ze was het blijkbaar niet " Als ze het wel is .... dan komt ze later weer..

Ik heb hier nu maar eens een maand of 7 niets gehad... en nu weer verliefd lijkt wel .. het is allemaal weer mega spannend ..

Zaterdag ga ik der ouders zien .. Pff... Dood eng allemaal hahha

Yup... maar weet zelf nog niet goed wat ik er mee ga doen als ze nog eens terug komt.. maargoed suc6 zaterdag :D

@all thnx voor de support.. mijn karma is op voor vandaag.. ;)
 
ghb paarsje?
 
Back
Naar boven