MuscleMeat

merendeel forum niet eens bbr? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Uiteraard, begin maar eens met deze heren de mond te snoeren:tanden:, ik heb ze nog op geen een zinnige post weten te betrappen :)

Ach ja, "Mars" en Benchmark.

Ze staan voor zover ik weet op Eric's "Todo" lijstje.

Komt tzt vast wel goed. :thumbup:
 
Sta ik er ook op?
 
haha 'PRO' de ironie van jouw posts doen mij erg lachen .

jij bent een rasecte ecto

jij vind dat weinig mensen hier seriieus breed zijn .

je nickname is 'PRO'
 
Het enige wat ik doe is af en toe een shrug als ik iets niet begrijp, maar ik ben wel pimp!
 
wat is een shrug ???

eeehhhhhhhhh schouders op halen.

En uit je antwoord is dus duidelijk dat je niet mijn posts hebt doorgelezen maar je "verhaaltje" aand de hand van de titel opmaakt?
 
eeehhhhhhhhh schouders op halen.

En uit je antwoord is dus duidelijk dat je niet mijn posts hebt doorgelezen maar je "verhaaltje" aand de hand van de titel opmaakt?
nee maar tis wel grappig dat een ecto die niet eens foto's post, aan het kakken is over anderen
 
Wat ik wel typisch vind is dat ook jij zo'n karmaschooier onderschrift hebt ;)
 
eeehhhhhhhhh schouders op halen.

En uit je antwoord is dus duidelijk dat je niet mijn posts hebt doorgelezen maar je "verhaaltje" aand de hand van de titel opmaakt?

Foto's of ban kerel, tis jouw keuze.
 
nee maar tis wel grappig dat een ecto die niet eens foto's post, aan het kakken is over anderen

citeer eens een stukje van mij waar ik "aan het kakken ben over anderen"
 
nee maar tis wel grappig dat een ecto die niet eens foto's post, aan het kakken is over anderen


je haalt me spreekwoordelijk , mijn zaad uit mijn pik ! .

'PRO' kan een stukje kakken
 
roxxe isn't a powerlifter , he just push the earth down :eek:
 
haha 'PRO' de ironie van jouw posts doen mij erg lachen .

jij bent een rasecte ecto

jij vind dat weinig mensen hier seriieus breed zijn .

je nickname is 'PRO'

En vergeet niet dat hij nog een foto moet posten he, dan is het circeltje ironie compleet:)
 
citeer eens een stukje van mij waar ik "aan het kakken ben over anderen"
je bent dus gewoon aan het :janken: omdat iedereen een dikkere staaf heeft dan jij?
 
En vergeet niet dat hij nog een foto moet posten he, dan is het circeltje ironie compleet:)

ik ben wel benieuwd naar een vermannelijkte versie van Ally Mcbeal :D
 
Tja wat kan ik er van zeggen?

Misschien dat de niet bodybuildende members na het zien van mijn foto's dan alsnog keihard beginnen te trainen! :p :D
 
Back
Naar boven