AndroidHealthClinic

alle begin is moeilijk ;) begin vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

runner heerde

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2006
Berichten
26
Waardering
0
halo ik ben jeroen zit nu 2 maand op fitniss even wat over het lichaam


ik ben 1,94 lang
en weeg 86 kilo en ben denk ik best groot en goed gebouwd

maar wil groeien in de borst en armen

weten julie dingen waar ik op moet letten *wat julie eten voor en na het sporten


wat voor soort oefeningen je goe dmee kunt beginen

soort schema voor een weekje ??? alvast bedankt

jeroen
 
Als ik het goed begrijp wil je alleen een grote borst en armen?
 
Ik zou als ik jouw was even the tijd nemen om de in overvloed aanwezige sticky's te lezen over training, oefeningen en voeding. Zelf kennis is hier héél belangrijk. Weet je denk je genoeg om een ruw beeld te scheppen? Stel dan een vraag. Want zo wordt het best wel moeilijk antwoord geven.
 
haha

een weekje?

den kje dta je zo snel kan groeien??

daar doe je wel een paar jaartjes over ;) het gaat allemaal niet zo makkelijk.

en ook niet door de beruchte ''Eiwit' shakies.

helaas, anders was iedereen wel zo groot :D


verder:
wat doe je voor oefeningen?
wat eet je allemaal?
waarom alleen borst +armen?
hoe vaak train je?
 
ga benen trainen.
 
Ik zou als ik jouw was even the tijd nemen om de in overvloed aanwezige sticky's te lezen over training, oefeningen en voeding. Zelf kennis is hier héél belangrijk. Weet je denk je genoeg om een ruw beeld te scheppen? Stel dan een vraag. Want zo wordt het best wel moeilijk antwoord geven.


Ben ik het helemaal mee eens, eerst alles doornemen dan word je een stuk wijzer
 
heb 11 jaa rop voetbal gezeten druk met mijn benen 180 kilo en mijn armpjes maar 60 kilo met bankdrukken
en train alles ook ook rug en schouders benen en zo

dit ben ik :[afbeelding niet meer beschikbaar]
let niet op de dame die er bij is

en deze de lingse
[Afbeelding niet meer beschikbaar]




en nee ik weet dat het lang duurd en dat je spieren niet op de sportschool maakt maar thuis goed eten veel brood met kipfilee en sjit kwark eten en vetighuid om de 2 uur eten veel rusten en slapen niet drinken (wat ik niet meer doe omdat ik er echt mee bezig wil gaan)



wil graag meer te weten komen over trainings schema`s en zo wat op welke dag en goede oefeningen


zoals creatie en whey helpt dit ??
 
heb 11 jaa rop voetbal gezeten druk met mijn benen 180 kilo en mijn armpjes maar 60 kilo met bankdrukken en train alles ook ook rug en schouders benen en zo
Met bankdrukken train je (voornamelijk) de borst... ;)


zoals creatie en whey helpt dit ??
Je bedoelt vast creatine. Ja, beide helpen. Daar staan op dit forum duizend-en-één topics over.
 
dat is toevallig ik kom zelf ook uit Heerde en ik ken je wel van gezicht. Ik train zelf ook ongeveer twee maanden en met sticky's lezen kom je qua kennis al een heel eind zoals iemand hierboven al zei.

Succes ermee, veel eten en weet iemand hier toevallig wat beter is, Bench press of Dumbbell press? voor mijn gevoel doet Dumbbell press veel meer met mijn borst en heeft het dus uiteindelijk meer effect, of verschilt dit per persoon?

en als je wil groeien in borst zul je volgens mij ook qua rug moeten groeien om het in balans te houden
 
ja idd, je kan niet een beetje alleen armen en borst gaan trainen, lekkere verhoudingen ga je dan krijgen.

ga anders eerst gewoon een half jaar 3 x per week fullbody trainen.
 
hij moet zich eerst gewoon flink verdiepen in de anatomie van het menselijk lichaam en in de werking van spieren, hoelang je een spiergroep na inspanning met rust moet laten enzovoort. Er valt zoveel te vinden op het internet, even googlen of even rondsurfen kan geen kwaad.
 
Succes ermee, veel eten en weet iemand hier toevallig wat beter is, Bench press of Dumbbell press? voor mijn gevoel doet Dumbbell press veel meer met mijn borst en heeft het dus uiteindelijk meer effect, of verschilt dit per persoon?
Denk niet dat het ene beter is dan de ander, verschilt per persoon. Wat jij aangeeft geldt voor mij ook; met dumbbell drukken voel ik meer mijn borst, met bankdruk (ook) mijn schouders. Doe wat voor jou het beste aanvoelt en/of wissel de oefeningen af.
 
Als jij nude pics verzorgt van die dame gaan wij je huge maken!
 
Dan houd ik het gewoon op Dumbbell press denk ik. Misschien af en toe even afwisselen met normaal bankdrukken.

van die meid hoef ik trouwens geen naaktfoto's! ziet er niet echt lekker uit als je het mij vraagt!
 
heb 11 jaa rop voetbal gezeten druk met mijn benen 180 kilo en mijn armpjes maar 60 kilo met bankdrukken
en train alles ook ook rug en schouders benen en zo

dit ben ik :http://i1.tinypic.com/1zyh2lc.jpg
let niet op de dame die er bij is

en deze de lingse
[Link niet meer beschikbaar]




en nee ik weet dat het lang duurd en dat je spieren niet op de sportschool maakt maar thuis goed eten veel brood met kipfilee en sjit kwark eten en vetighuid om de 2 uur eten veel rusten en slapen niet drinken (wat ik niet meer doe omdat ik er echt mee bezig wil gaan)



wil graag meer te weten komen over trainings schema`s en zo wat op welke dag en goede oefeningen


zoals creatie en whey helpt dit ??

Wow!!! Lekker ding man. Daar zou ik best wel overheen willen.

Trouwens, die griet ziet er ook niet verkeerd uit.

Maar goed, om even on topic te blijven. Het is inderdaad het beste om je even te verdiepen in de basismaterie. Als je eenmaal wat meer ervaring hebt, is het gemakkelijker om een vraag te stellen. En dan lach je straks samen met ons om die beachboys die dezelfde vragen stellen.
 
schaf het boek 'krachttraining'' aan :)
 
Back
Naar boven