XXL Nutrition

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Rebel85

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2006
Berichten
84
Waardering
0
Ik ga vanmiddag beginnen met mijn eerste kuur! die ziet er als volgt uit

week 1-4 Diana (EPL) 40mgr p/d
week 1-11 Test Enth (gg) 375mgr p/w
week 1-10 Deca (gg) 200mgr p/w
week 9-12 Winny(EPL) 40 mgr p/d

nakuur 3 weken Nolvadex + Creatine
ben nou 21 jaar weeg 90 kilo 14% 1.88 zal proberen zoveel mogelijk bij te houden! ga vanmiddag mijn eerste laten zetten door een maat van mij en ik bij hem ! hoop dat ik de 100 kilo aantik aan het einde van de kuur ! mij eten zit goed! en het trainen ook! dus we zullen zien! ik hou jullie op de hoogte!
 
Laatst bewerkt:
Het is een log.. maar toch wil ik wel even kwijt dat je voor een eerste kuur te hoog doseerd en teveel middelen neemt..

bouw het rustig aan op des te langer heb je plezier van je sport en van jezelf...

suc6 met je kuur iig
 
Ik ga vanmiddag beginnen met mijn eerste kuur! die ziet er als volgt uit

week 1-4 Diana (EPL) 40mgr p/d
week 1-11 Test Enth (gg) 375mgr p/w
week 1-10 Deca (gg) 200mgr p/w
week 9-12 Winny(EPL) 40 mgr p/d

nakuur 3 weken Nolvadex + Creatine
ben nou 21 jaar weeg 91 kilo 14% 1.90 zal proberen zoveel mogelijk bij te houden! ga vanmiddag mijn eerste laten zetten door een maat van mij en ik bij hem ! hoop dat ik de 100 kilo aantik aan het einde van de kuur ! mij eten zit goed! en het trainen ook! dus we zullen zien! ik hou jullie op de hoogte!

Ik zou voor de eerste kuur de beide 177aa varianten ofterwijl de tabs eruit halen. Is al redelijk heftig voor een eerste kuur. Kijk eerst maar eens hoe je op test en deca gaat!!!

iedere geval succes!!!!
 
ik weet dat het een redelijk zware kuur is, maar de eerste is toch de beste, en wil die winny er sowiezo bij! om wat droger uit te komen!
 
Luister naar deze jongens,bewaar de tabs voor je volgende kuur.
 
ik weet dat het een redelijk zware kuur is, maar de eerste is toch de beste, en wil die winny er sowiezo bij! om wat droger uit te komen!

Kijk eerst hoe je op bepaalde spullen gaat maar nu neem je als eerste kuur een stack van 4 producten. Ben benieuwd waar je straks op zit als je een paar kuurtjes verder ben. Je moet het zelf weten maar echt veelste zwaar. Daar komt ook nog eens bij dat je 2x 17aa varianten gebruikt dus erg toxisch voor je lever...


Kerel begin lekker rustig aan daan houdt je het leuk voor jezelf en je lichaam. Groeien op de eerste kuur met testo en deca doe je zowieso erg hard!!!!
Ik ben heel rustig aan begonnen (wel veel kilo's gepakt) en groei nu nog op 500mg test en 200 mg deca...
 
Ik wil je ook niet afzeiken maar als ik naar je foto kijk dan kun je natural nog heel veel kilo's pakken...Naar mijn mening wil je te snel te veel!!! Wat zijn je stats?
 
hou dan de dianabol eruit... suc6 gab..
 
vind vreemd op dit faq ik heb laatst eenzelfde kuurvoorstel gedaan alleen dan met test 250mg per week iedereen zij dat dat veel te laag was en dat het zo goed als nutteloos was....met het feit dat hij naturel nog meer kan behalen dat is misschien zo maar 99% van de jongens die hier hun 1e kuur zetten kunnen naturel nog veel behalen!zijn maar weinig die het geduld hebben!!!dus ik zeg KNALLEN!!!
 
Omdat anderen het geduld niet hebben hoef je dat zelf ook niet te hebben ???
dat zeg ik ook niet!!bedoel daar mee aan tegeven dat niet elke keer weer over hoeft gesproken of er naturel nog meer behaald kan worden!!hij heeft een keuze gemaakt!!!hij heeft nu niets meer aan zulk praat!!IMO dan hea!!
 
zonet eerst spuit gezet, ging verder prima ! alleen toen mijn maat hem leeg drukte brak het zweet mij aan alle kanten uit haha, verder eigenlijk nergens last van ! morgen weer trainen !
 
Ik vind het wel ok voor een eerste kuur mischien wel beter om de winny eruit te laten of de diana
 
Idd, zou anders beginnen met een frontload ofzo..

Maar zet dboll sowieso op 30 mg joh, 40 is totaal overbodig imo...
 
He kerel, zie je log net. Succes man!!!
ennuh dont forget the pics!
 
Ik zou de winstrol eruit halen. Je bent nu waarschijnlijk al begonnen met dianabol. Maar zoals eerder gezegd twee 17aa's is teveel van het goede.

Ik denk dat als je de winny eruit haalt toch prima gains kan verwachten.

In ieder geval heel veel succes!
 
thnx voor de tips zit wel te overwegen om er iets uit te laten, dan word het de winny, maar als ik "niet droog genoeg" uit kom ben ik bang dat ik het niet kan laten om de winny toch te gebruiken, zal mijn best doen zo vaak mogelijk te opdaten ! en natuurlijk ff wat pics halverwege en na de kuur !
 
gezien je foto's heb je nog veel naturel kunnen behalen maar bon succes met je kuur
 
AAS is geen wondermiddeltje ik zou echt niet te snel aan de aas gaan maarjah volgens mij is dat voor jou n u al te laat... iig succes en ik hoop dat je er veel kg aan overhoud...
 
Back
Naar boven