XXL Nutrition

Ben jij een honden of katten mens?

Ben jij een honden of katten mens?

  • Honden

    Stemmen: 64 50,0%
  • Katten

    Stemmen: 64 50,0%

  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

Wel lollig om te zien hoe de zogenaamde verdenkenden en diepzinnige mensen hier hele psygologische profielen verbinden aan de keuze voor de hond of een kat, er zijn zat mensen die gewoon opeens een hond of kat kopen ipv eerst een maand lang bij het riagg langs te gaan om te kijken wat er bij hen past of niet

Het is maar hoe je het bekijkt somige mensen willen een hond maar werken en dat zit hondje dan helemaal alleen en een hondje alleen laten dan kan je beter geen hond nemen. Voor die mensen die denken dat z'n hond wel alleen kunnen laten of denken dat een hond geen haren los[allergisch] laten zou ik toch maar even goed nadenken voor je een hond neemt.

Die kat kan je wel alleen laten die schijt wel in de kattenbak of schijt de tuin helemaal vol. Het is natuurlijk makkelijker als die de tuin helemaal vol schijt dan heb je geen kattenbak nodig:D .
 
Katten zijn drama beesten. Beetje bij andere mensen in de tuin de vuilniszakken kapot maken.
Stink kattenbakken altijd.
Beesten brengen meer overlast als honden, echter voor een hond mag je dik betalen.
Een kerel die gek is op katten is niet mans genoeg voor een hond :)

Ouwe hond van mij die had er zeker 1 per week gevangen. Kwam die aan met zo'n beestje in de bek. Soms konijnen, maar meestal katten :)
Opgeruimd staat netjes. Ook als er een kat in de tuin is, hond gek maken en pakken maar.
Mot er niks van hebben, vieze vlooienbeesten.

En dan weet ik wel dat er mensen zijn die nu gaan zeggen: Die van ons is altijd binnen.

Maar de meeste doen dat dus niet. Zouden eigenlijk een enkelbandje om moeten hebben en zodra ze de deur uit gaan ontploffen die handel :)
:roflol:

Een neef van mij woont in Australie en shiet daar alle zwerf-honden en -katten de tuin uit met zijn vuurwapen. Schijnt in dat gebied heel normaal te zijn.
Andere cultuur, normen en waarden en zo...
 
:roflol:

Een neef van mij woont in Australie en shiet daar alle zwerf-honden en -katten de tuin uit met zijn vuurwapen. Schijnt in dat gebied heel normaal te zijn.
Andere cultuur, normen en waarden en zo...

Als ik het niet zo super zielig vond zou ik het ook doen! Heb hier immens veel last van die k*tkatten hier in de buurt...

Voel me al zwaar schuldig als ik mijn slipper naar ze toe gooi (gooi expres naast, want als het een keer raak is kunnen ze zo een kaakje breken... geen zin in, zag het een keer op tv bij de dierenarts ??? beest zag er echt hopeloos zielig uit).
 
Die kat kan je wel alleen laten die schijt wel in de kattenbak of schijt de tuin helemaal vol. Het is natuurlijk makkelijker als die de tuin helemaal vol schijt dan heb je geen kattenbak nodig:D .

Dat is dus een misvatting die heel veel mensen hebben. Het is echt zware onzin dat je een kat zomaar de hele dag alleen kan laten en hij wel in de bak schijt. Katten zijn zeker wél sociale dieren, en als onze kat een middag alleen zit (wat weinig voor komt) dan is hij dolblij als je weer thuis komt en is hij niet bij je weg te slaan. Als je een kat zo alleen laat zal hij schuw en verwaarloosd worden, net zo goed als dit bij een hond het geval is.
 
Zeker katten ze zijn echt vet en wie zget er dat een kat niet doet wat jij wilt ? dat snap k niet hoor je leert hem toch ook op de kattenbak gaan enzo .
ik heb nu 6 katten en dr komen er nog meer :-) we zijn namelijk gevallen voor de maincoon lekker groot mega klauwen !!! en lynx tips op hun oren
maar onze katten lopenbinnen en niet uit de tuin maar netjes in een ren zodat een ander dr geen last van heeft. want je kan lullen wat je wilt maar tis echt niet fijn als er veel katten in je tuin komen schijten bah
aidenjadebijoma070.jpg


a91b929a.jpg


maar daarnaast hebben we ook 2 honden een kruising van een duisteherder goldenretriever 16 jaar oudt en een newfoundlander van 2 . maar hierna voor ons geen honden meer ... aan de ene kant jammer maar als je eens weg wilt gaan is het makkelijker met je katten vraag je gewoon een oppas
gr wolfy
 
Toffe beestjes Wolfy, die maincoon's zijn idd mooi, worden ook echt groot die beesten he!
 
Als ik het niet zo super zielig vond zou ik het ook doen! Heb hier immens veel last van die k*tkatten hier in de buurt...

Voel me al zwaar schuldig als ik mijn slipper naar ze toe gooi (gooi expres naast, want als het een keer raak is kunnen ze zo een kaakje breken... geen zin in, zag het een keer op tv bij de dierenarts ??? beest zag er echt hopeloos zielig uit).

Ik ken het, kan ook geen dieren nodelooos pijn doen.
Katten jaag ik de tuin uit met een handvol grint, is niet gevaarlijk, schrikken ze wel van.

Alleen die k*treigers, die maak ik af als ik ze ooit betrap in mijn vijver...
 
Kan misschien beter dicht hier, beginnen meer uitspraken te komen van
mensen die nauwelijks een IQ van 30 hebben volgens mij.
 
Kan misschien beter dicht hier, beginnen meer uitspraken te komen van
mensen die nauwelijks een IQ van 30 hebben volgens mij.


Het valt ook wel op dat die allemaal van de 'hondenmensen' komen... :p
 
Toffe beestjes Wolfy, die maincoon's zijn idd mooi, worden ook echt groot die beesten he!

zo echt wel !!! dat is ook zo gaaf !.een tijger mag je jammer genoeg niet nemen
dus ja dan maar een coon he . mn katertje is net 6 maand en weegt al 4,5 kilo ! en een klauwen dat ie heeft was met hem op show en toen zeiden ze zoo dat belooft wat te worden dus ben echt mega benieuwd!
gr wolfy
 
zo echt wel !!! dat is ook zo gaaf !.een tijger mag je jammer genoeg niet nemen
dus ja dan maar een coon he . mn katertje is net 6 maand en weegt al 4,5 kilo ! en een klauwen dat ie heeft was met hem op show en toen zeiden ze zoo dat belooft wat te worden dus ben echt mega benieuwd!
gr wolfy

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze is idd vrij groot
 
Mooie beesten Wolfy!!
 
Kan misschien beter dicht hier, beginnen meer uitspraken te komen van
mensen die nauwelijks een IQ van 30 hebben volgens mij.

Kerel, wil je het een keer meten met elkaar? Jouw iq tegen die van mij?
Dream on.
Katten zijn imo gewoon niet te vertrouwen. Valse klootbeesten.

Zal het je uitleggen.
Zit bij maatje tv te kijken.
Kat zit op de tv. Beest dacht blijkbaar dat ik hem zat aan te kijken vliegt ie ineens vol op de bank af. Duik net weg. Nagels gewoon in de bank.

Ander stelletje. Kat komt bij mij zitten. Ik aai dat duffe beest. Krabt ie me.
Ik tegen dat meisje, wil je die kat weghalen, zit me te krabben dat pokkebeest.
Zij wil hem pakken, grats hand naar de klote.

Nee toffe beesten.
 
Katten ruiken je angst en jij zat waarschijnlijk de bitch uit te hangen bij die maat van je op de bank. Die kat denk: die schrale ecto zal ik eens hebben.


Nee maar serieus, ik vind het bullshit om je mening over katten te baseren op 2 ervaringen. Hoe vaak komt het voor dat een hond het gezicht van een kind open bijt. Katten zijn niet vals, maar kunnen het wel worden door verkeerde opvoeding.

Ach ja dan nog, als je katten haat dat is 1 ding, maar als je het tof vind als ze afgemaakt worden of het zelf doet ben je gewoon echt een laffe tekkel.
 
Langs de andere kant zou het wel jammer zijn voor RichardV zn babyhuidje, moest hij gekrabt worden.
 
Ja zo'n kattenaanval gaat je niet in de koude kleren zitten.
 
Back
Naar boven