MuscleMeat

Ben jij een honden of katten mens? (1 bezoeker)

Ben jij een honden of katten mens?

  • Honden

    Stemmen: 64 50,0%
  • Katten

    Stemmen: 64 50,0%

  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

Katten ruiken je angst en jij zat waarschijnlijk de bitch uit te hangen bij die maat van je op de bank. Die kat denk: die schrale ecto zal ik eens hebben.


Nee maar serieus, ik vind het bullshit om je mening over katten te baseren op 2 ervaringen. Hoe vaak komt het voor dat een hond het gezicht van een kind open bijt. Katten zijn niet vals, maar kunnen het wel worden door verkeerde opvoeding.

Ach ja dan nog, als je katten haat dat is 1 ding, maar als je het tof vind als ze afgemaakt worden of het zelf doet ben je gewoon echt een laffe tekkel.

daar ben k het helemaal mee eens en dan nog eens wat katten houden er ontzettend van om bij mensen te gaan zitten die juist geen katten in hun buurt willen hebben ! en dan nog mensen die een beest vermoorden die zijn gewoon harstikke laf en dan ben je echt pas een loser!

grotecoon.jpg
 
Katten ruiken je angst en jij zat waarschijnlijk de bitch uit te hangen bij die maat van je op de bank. Die kat denk: die schrale ecto zal ik eens hebben.

:roflol:
 
Maine Coon, Noorse Boskat en Siberische boskat zijn mijn favoriete katten en die zal ik ook ooit door mijn woonkamer hebben wandelen. 1 van deze drie uiteraard. Alhoewel die Bengaalse poes van Roy ook supermooi is.:D

@RichardV Waarschijnlijk zat je gewoon op zijn plek en wilde hij je ff wegjagen. Dat die kat dat überhaupt overwoog, geeft dus alleen maar aan, dat je wat meer moet gaan trainen, kleine.;)

Overigens vind ik al dat gebash tussen honden- en kattenliefhebbers totale bullshit. Ik heb zelf een hond, maar vind ieder ander met een hond een kneus, evenals ieder ander met een kat. Als ik zelf een kat zou hebben, zou ik net als nu helemaal de man zijn en beter dan ieder ander met hond of kat.;) :D :cool:
 
Kerel, wil je het een keer meten met elkaar? Jouw iq tegen die van mij?
Dream on.
Katten zijn imo gewoon niet te vertrouwen. Valse klootbeesten.

Zal het je uitleggen.
Zit bij maatje tv te kijken.
Kat zit op de tv. Beest dacht blijkbaar dat ik hem zat aan te kijken vliegt ie ineens vol op de bank af. Duik net weg. Nagels gewoon in de bank.

Ander stelletje. Kat komt bij mij zitten. Ik aai dat duffe beest. Krabt ie me.
Ik tegen dat meisje, wil je die kat weghalen, zit me te krabben dat pokkebeest.
Zij wil hem pakken, grats hand naar de klote.

Nee toffe beesten.

Ik heb zelf een paar ervaringen gehad met valse honden (zodanig dat ik zelfs een tijdje bang ben geweest voor honden) en ken genoeg verhalen over honden die kinderen hebben gebeten en sommigen zelfs dood hebben gebeten.. een beetje simpel om nou te gaan zeggen dat honden vals zijn vind je niet? zoals Rob zei.. dat je geen kattemens bent dat is begrijplelijk maar ga geen onzin verkondigen over iets waar je dus blijkbaar geen verstand van hebt aan de hand van twee voorbeelden of ervaringen die je hebt gehad.

Ik ben een dierenliefhebber maar heb zelf een kat omdat het uit practische overwegingen beter in mijn leven past... katten zijn ABSOLUUT sociale dieren en mensen die zeggen dat het niet zo is die weten duidelijk niet waar ze het over hebben of hebben er nooit een gehad. Als ik thuis kom is mijn kat niet weg te slaan bij mij (soms zelfs tot irritants aan toe).. wanneer ik de deur open maak staat ie mij al op te wachten (mijn vriendin daar is ie niet zo gek op maar dat is een ander verhaal... terwijl zij ntoch het meest voor haar zorgt :D ) .. Mijn kat heeft in een asiel gezeten en toen ie bij ons kwam was ie schuw maar met een beetje liefde en een goede opvoeding is ie nou echt wel sociaal en leuk... hij is 6 kilo en gaat zelfs met ons op vakantie (wil hem niet eens achterlaten omdat ik het zielig vind dat iedan alléén is voor een aantal weken)...

Honden zijn leuk en katten ook.. zoals ik zei.. ben een dierenliefhebber.
 
Genoeg ervaringen meegemaakt met valse honden hoor.
Schop ik hem ook van me af. Maar katten zijn geniepiger. Grote hond op je afkomt weet je dat ie je wat gaat flikken. Katten doen dat uit het niets.

Maar ga maar lekker met jullie katjes spelen hoor ;)

En nee ik ben niet bang voor katten. 1e beste hond of kat waar ik bang van word moet ik nog meemaken.
 
Genoeg ervaringen meegemaakt met valse honden hoor.
Schop ik hem ook van me af. Maar katten zijn geniepiger. Grote hond op je afkomt weet je dat ie je wat gaat flikken. Katten doen dat uit het niets.

Maar ga maar lekker met jullie katjes spelen hoor ;)

En nee ik ben niet bang voor katten. 1e beste hond of kat waar ik bang van word moet ik nog meemaken.

Whoei soon enough ries, soon enough :D
 
Genoeg ervaringen meegemaakt met valse honden hoor.
Schop ik hem ook van me af. Maar katten zijn geniepiger. Grote hond op je afkomt weet je dat ie je wat gaat flikken. Katten doen dat uit het niets.

Maar ga maar lekker met jullie katjes spelen hoor ;)

En nee ik ben niet bang voor katten. 1e beste hond of kat waar ik bang van word moet ik nog meemaken.

Daar ging mijn punt helemaal niet om.. maargoed.. die had je dus gemist maar geef niet.. even goede vrienden ;)

En bang of niet bang.. ach.. daarom ben je ook mijn held Richard ;)
 
Ik haat ze allebei evenveel... maar kat bakt beter op de BBQ....
 
Ik haat ze allebei evenveel... maar kat bakt beter op de BBQ....

Jij haalt toch ook altijd je vlees bij de Chinees? Ik dacht al "wat proef ik toch" bij de BBQ.:D
 
Jij haalt toch ook altijd je vlees bij de Chinees? Ik dacht al "wat proef ik toch" bij de BBQ.:D


klopt bami siamees is een veel gegeten gerecht daar...
 
klopt bami siamees is een veel gegeten gerecht daar...

Bami Siamees? Ik ken wel Babi Gangbang, maar goed. Zoals ik al zei; ik ben een honden- en kattenmens. Voor beide kun je terecht in China.
 
Effe 2 foto's van mijn beesie:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Supersloom beest, maar doet geen vlieg kwaad. We hebben 'm nu 8 á 9 jaar en hij heeft, voor zover ik weet, nog nooit iemand geschraapt/gebeten. Als 'm iets niet aanstaat kijkt ie gewoon chagerijnig en loopt ie weg. :P
 
Effe 2 foto's van mijn beesie:


[Link niet meer beschikbaar]


[Link niet meer beschikbaar]


Supersloom beest, maar doet geen vlieg kwaad. We hebben 'm nu 8 á 9 jaar en hij heeft, voor zover ik weet, nog nooit iemand geschraapt/gebeten. Als 'm iets niet aanstaat kijkt ie gewoon chagerijnig en loopt ie weg. :P

hehe, ziet er wel sloom uit ja ;)
 
Effe 2 foto's van mijn beesie:


[Link niet meer beschikbaar]


[Link niet meer beschikbaar]


Supersloom beest, maar doet geen vlieg kwaad. We hebben 'm nu 8 á 9 jaar en hij heeft, voor zover ik weet, nog nooit iemand geschraapt/gebeten. Als 'm iets niet aanstaat kijkt ie gewoon chagerijnig en loopt ie weg. :P

Coole kat bro. Hij kijkt echt van "wat mot je en opzoutuh" :D
 
Daar ging mijn punt helemaal niet om.. maargoed.. die had je dus gemist maar geef niet.. even goede vrienden ;)

En bang of niet bang.. ach.. daarom ben je ook mijn held Richard ;)

Hou ook van jou:kiss: :kiss:
 
Ik haat honden én katten. Eigenlijk haat ik alle huisdieren. Ze stinken en zijn voos.
 
Back
Naar boven