AndroidHealthClinic

Ervaringen met Oxymetholone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Glenn GX

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 apr 2004
Berichten
1.566
Waardering
0
Wie van jullie hebben er ervaring met Oxymetholone? En wat vond je ervan? Voor herhaling vatbaar?

De reden waarom ik dit vraag is simpel, de na-apers scheiden van de mensen die het echt hebben gebruikt. Over het algemeen wordt er negatief over oxies gesproken, terwijl het bv als kickstart toch wel nuttig kan zijn.
 
Vieze puisten overal...dikke kop...en veel kracht.
 
Natuurlijk heb ik oxy gebruikt....zit ook weer in mn kuur die ik over een week ga starten nl.

Oxy is niet voor de beginners en dan bedoel ik mensen die pas 2/3 kuurtjes gedaan hebben.

Je moet weten wat je met oxy kan en dat gericht voor dat doel gebruiken want het is geen speelgoed.

Heftige sides kunnen optreden als je er vatbaar voor bent en ik ben voor weinig middelen vatbaar qua bijwerkingen maar van oxy kan ik veranderen in de grootste kolerelijer die er bestaat.....oppassen dus!!!
 
Natuurlijk heb ik oxy gebruikt....zit ook weer in mn kuur die ik over een week ga starten nl.

Oxy is niet voor de beginners en dan bedoel ik mensen die pas 2/3 kuurtjes gedaan hebben.

Je moet weten wat je met oxy kan en dat gericht voor dat doel gebruiken want het is geen speelgoed.

Heftige sides kunnen optreden als je er vatbaar voor bent en ik ben voor weinig middelen vatbaar qua bijwerkingen maar van oxy kan ik veranderen in de grootste kolerelijer die er bestaat.....oppassen dus!!!

Is dat een dreigemend? :mad:
 
Hehehe.....nee,gab.

Bedoelde dat de mensen die het willen gaan gebruiken op zichzelf moeten passen.:p

Enne.....het is dreigemenT,slome.:D
 
agressief..je dik vatsig voelen..en erna leeglopen..je maakt in een korte tijd behoorlijke kracht gains..maar merkt na het stoppen een behoorlijke terugval..
(in week 5 a 6 ineens 3 kilo terugvallen,tijdens de kuur)

ik heb daarna wel eens met Big Cat gemailed over Oxy's..hij vond het persoonlijk een van de beste orals vanwege zn androgene werking..mits verstandig gebruikt..hij rade aan een diuretic erbij te nemen..in combinatie met 175 mg Proviron dagelijks..dan kon je enigzins zien wat je er netto aan overhield..

Om de klap na je kickstart te voorkomen zou tren acetate een goeie optie zijn..anders is het behoorlijk bout..om halverwege je kuur ineens terug te vallen in kracht en gewicht..

niet meer voor mij..
 
Als je een terugval krijg tijdens kuur doe je iets niet goed,gab.....dat betekent dat je de rest op had moeten pompen.;)

Als die 3 weken oxy nokt neemt een shitload aan test en bold de boel wel over hoor....en dat ligt in een bedje van hgh,igf en insuline......heerlijk!!:D
 
Als je een terugval krijg tijdens kuur doe je iets niet goed,gab.....dat betekent dat je de rest op had moeten pompen.;)

Als die 3 weken oxy nokt neemt een shitload aan test en bold de boel wel over hoor....en dat ligt in een bedje van hgh,igf en insuline......heerlijk!!:D

tuurlijk niet..alles volgens protocol..4 wkn kickstart..dan moet de rest van je gear toch wel ingeslagen zijn..voor mij was het in iedergeval geen succes..
 
een maat van me zweert er trouwens bij..heeft bijna geen last van de bloat..en wordt zo sterk als een os..zo zie je maar weer dat het bij iedereen anders kan werken..
 
een maat van me zweert er trouwens bij..heeft bijna geen last van de bloat..en wordt zo sterk als een os..zo zie je maar weer dat het bij iedereen anders kan werken..

Idd, persoonlijk slaat 40mg dbol bij mij beter in dan 100mg oxy

Keuze is snel gemaakt
 
ik zit nu aan de oxy, 150mg e/d en houd bijna geen vocht vast.. voel me niet vadsig.. en heb ook geen dikke puisten.. ik ben wel iets sneller geirriteerd maar alleen tegen domme mensen :D verder geeft oxy mij kracht als geen enkel ander middel dat ik ooit heb gebruikt.. en dat zijn er inmiddels best een paar.. het werkt.. en SNEL.. qua massa ben ik eigenlijk nooit zo onder de indruk geweest van oxy, maar dat kan ook zijn omdat ik geen liters vocht vast houd ;)
 
Ben zelf nu ook een klein weekje bezig met oxy's.
100mg per dag, voel me al een een stuk voller, pomp zit er goed in.
Nog geen last van sides,mochten er sides optreden dan hou ik het op 3 weken, anders blijft het bij 4 weken.
 
ik zit nu aan de oxy, 150mg e/d en houd bijna geen vocht vast.. voel me niet vadsig.. en heb ook geen dikke puisten.. ik ben wel iets sneller geirriteerd maar alleen tegen domme mensen :D verder geeft oxy mij kracht als geen enkel ander middel dat ik ooit heb gebruikt.. en dat zijn er inmiddels best een paar.. het werkt.. en SNEL.. qua massa ben ik eigenlijk nooit zo onder de indruk geweest van oxy, maar dat kan ook zijn omdat ik geen liters vocht vast houd ;)

Welke Oxy gebruik je nu Gs of die Iraanse?
 
Idd, persoonlijk slaat 40mg dianabol bij mij beter in dan 100mg oxy



Dat is ook heel logisch,bro.

Dbol is mg voor mg een stuk sterker dan oxy dus als je oxy goed wil supplementeren is 100mg heel minimaal.

50mg dbol staat tot 150mg oxy normaal gesproken.

@G21

Het werkt idd bij iedereen verschillend,gab.

Maar toch zou je tijdens je kuur niet terug mogen vallen.....ik heb dat nog nooit meegemaakt iig......vaag dus.
 
Nee, voor mij niet voor herhaling vatbaar. Zou t op Dboll houden, soort gelijks.
Dboll werkt net wat beter bij me, en betrouwbaarder.
 
Het k*tte van dbol is dat het mijn eetlust wegneemt.....das niet fijn als je wil bulken....
 
Het k*tte van dianabol is dat het mijn eetlust wegneemt.....das niet fijn als je wil bulken....

En vergeet de eventuele "lower back pains" niet, iets waar ik persoonlijk echt veel last van had en met oxies niet.

Grz
 
En vergeet de eventuele "lower back pains" niet, iets waar ik persoonlijk echt veel last van had en met oxies niet.

Grz

dat krijg ik juist van de test...
 
Back
Naar boven