Fitness Seller

slap vel + training

Bezoekers in dit topic

freggel88

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
227
Waardering
3
Lengte
1m93
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
Mensen om mij heen en ik zelf hebben last van heel lichtjes slap vel. (je ziet wel vaker mensen met heel veel, maar dat betreft deze topic niet ;-) )

Mijn vraag is daarom: "Is het nu beter om met intensiteit van 30 a 40% te trainen of met een inmengsel van krachttraining? Zoals meeste weten trekt slap vel pas weg na 3 jaar ongeveer, maar dat kan soms veel langer duren.

Dit betreft de borstspier(onderkant vooral).

ik ben 37 kg afgevallen, maar wel in stapjes, waardoor slapvel minimaal is. (gelukkig). Je ziet toch niet gauw dat ik dik ben geweest, dus dat is wel een voordeel.
 
Ik dacht dat de manier van trainen voor je huid niets uitmaakt.
Wel wat je eet.

Train gewoon op de manier die je zelf prettig vind, krachttraining met cardio is zowie zo beter dan cardio alleen.

Veel water drinken is goed voor je huid en vis eten.
Zo als je zelf al aangeeft heeft dit wel tijd nodig ja.
 
Ik dacht dat de manier van trainen voor je huid niets uitmaakt.
Wel wat je eet.

Train gewoon op de manier die je zelf prettig vind, krachttraining met cardio is zowie zo beter dan cardio alleen.

Veel water drinken is goed voor je huid en vis eten.
Zo als je zelf al aangeeft heeft dit wel tijd nodig ja.

nee ik cardio niet alleen, want daar val je in het begin alleen van af. Je moet wel gewichtheffen (30% a 40% intensiteit of BB ) doen om af te vallen/bij te komen bij bb.
Ik train met 30% a 40% intensiteit, dus helft van de bb oefeningen die ik eerst deed. Daarmee train je dus lichter en wat vaker herhalen. Hierdoor behoud je je snelheid.

Eetpatroon van mij is uitstekend eigenlijk, want ik eet alle benodigdheden op een dag. (fruit, groente, vlees en vis etc etc.)!

Water drinken is inderdaad goed voor de huid, maar ik drink al best veel water, dus dat zal het niet zijn :O. Beweging ligt het ook niet aan, want ik sport elke dag wel!

Wel bedankt voor je reactie!
 
Back
Naar boven