AndroidHealthClinic

Fysiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Matthias_C

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
4
Waardering
0
ik zoek mij een kuur puur om mijn fysiek een stevige boost te geven..
dacht aan EPO waar ik weet niet hoe ik deze moet gebruiken heeft iemand er een gedacht over..
Ook dacht ik om mss elk weekend een sus 250+ een Deca 200 te zetten anders en dat over een maand max 2
 
Wat een vreemde eerste post man ?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Wat is er vreemd aan mijn post, kerel; een vraag gelijk een ander..
 
epo voor je fysiek een boost te geven?
elke week deca en sust zetten voor max twee weken?

ga maar ff rondneuzen op internet voordat je zulke poep uitkraamt als eerste post. gaat helemaal nergens over
 
epo voor je fysiek een boost te geven?
elke week deca en sust zetten voor max twee weken?

ga maar ff rondneuzen op internet voordat je zulke poep uitkraamt als eerste post. gaat helemaal nergens over

Lees eerst mijn post fatsoenlijk voordat je poep commentaar geeft
 
Kijk zoals het op dit forum gaat is dat jij je ten eerste voorstelt. Ten tweede vinden we heel erg belangrijk dat jij jezelf eerst verdiept in de materie. Dan zou je b.v. weten dat je met sus 250 ew (elke week) geen zode aan de dijk zet dit ivm de korte esthers. Je moet niet alles van iedereen over nemen. eerst zelf verdiepen in de materie en dan een kuur voorstel doen.
Kijk het zijn geen snoepjes waar je mee speelt. Kijk een ieder is als leek begonnen maar daar kun jezelf verandering in brengen.

Maar om je eind op weg te helpen...

Een beginners kuur zou kunnen zijn:

Week 1t/m10 test E 500mg (250 zou ook goed kunnen)
Week 1t/m 9 deca 200mg

Je kan ook de test naar 250mg zetten maar je wil een flinke boost dus de 500mg is dan geen verkeerde optie maar eerst willen we nog wat stats van je weten.
 
Laten we het allemaal rustig houden en hij geeft idd 2 maanden aan ipv 2 weken. Als je slim bent neem je mij adviezen mee... En kom je later nog eens met een mooi voorstel.

En vergeet de nakuur niet natuurlijk!!!
 
Ja dat zei ik toch.. sus 250 voor 4 max 8 weken ,dus 1 spuitje 1x perweek over 4 max 8 weken

Hetzelfde met de deca 200

nakuuren nolvadex

500 sus lijkt me wa veel..

stats? wil je weten hoe groot dat ik ben enz..? kzie het nut daar niet van in mja...

1m86 85kg
 
Ja dat zei ik toch.. sus 250 voor 4 max 8 weken ,dus 1 spuitje 1x perweek over 4 max 8 weken

Hetzelfde met de deca 200

nakuuren nolvadex

500 sus lijkt me wa veel..

stats? wil je weten hoe groot dat ik ben enz..? kzie het nut daar niet van in mja...

1m86 85kg

Kerel het moet niet gekker worden maar test en sus zijn 2 hele andere producten :rolleyes: . Je weet totaal niet waar je over praat dus een tip wacht met de aas!!! Vaak naar aanleiding van je stats stel je een kuurschema samen.

4weken en max. 8 weken???
 
ga nou eerst ff lezen kerel, sustanon zet je niet 1 keer per week!
 
Volg eerst mijn link eens en dan kan je je zelf voorstellen :)
 
Welkom Matthias :hello:












:whip:
 
Epo..geweldig als je trombose wilt:D

welkom trouwens :hello:
 
ik zou beginnen met het boosten van je sociale vaardigheden gozer.

je mag echt blij zijn dat er uberhaupt nog advies komt.

Kerel het moet niet gekker worden maar test en sus zijn 2 hele andere producten . Je weet totaal niet waar je over praat dus een tip wacht met de aas!!! Vaak naar aanleiding van je stats stel je een kuurschema samen.

lijkt mij een goed advies.

succes
 
Back
Naar boven