AndroidHealthClinic

Voel jij je prettig als je zonder shirt loopt? (1 bezoeker)

Voel jij je pretting zonder shirt aan?


  • Totaal stemmers
    277

Bezoekers in dit topic

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
4.829
Waardering
0
Zoals de titel al zegt, voel jij je prettig zonder shirt aan?

Ook al train ik, en ben ik geen ecto, vind ik het geen lekker idee op de een of andere manier.

Edit: Dit is niet als een geintopic bedoeld, maar als serieus topic.
 
Laatst bewerkt:
kom je na de zomer mee :p

vind het wel lekker zeker als het snikheet is wil ik niet teveel plakkend textiel aan hebben.
 
Ik hou alles gewoon lekker aan..... anders wil iedereen even voelen.... :(
 
Zoals de titel al zegt, voel jij je prettig zonder shirt aan?

Ook al train ik, en ben ik geen ecto,vind ik het geen lekker idee op de een of andere manier.

omdat iedereen dan naar je borsten zit te kijken? voor mannen ligt dit weer net wat anders;)
 
Ja, en daarin wordt ik zo nu en dan bevestigd door de positieve feedback van de vrouwen die ik tegenkom. :)

En daarnaast voel ik me voor een belangrijk deel Jonko. Niet helemaal, maar wel voor een significant deel. Dat helpt natuurlijk ook.
 
"Ja, ik voel me prima zonder shirt, lekker pimpen."

:cool:
 
Haha ja je weet je dan moeilijk een houding te geven want je loopt in de ogen van de average joe toch altijd breed en patserig.
 
Mja ik ga niet snel mijn shirt uit doen als het niet nodig is ofzo. Maar ik ben zeker niet bang om gezien te worden ofzo.
 
Ik loop nooit zonder shirt omdat het gewoonweg belachelijk is imo. Met shirt is trouwens ook duidelijk te zien dat ik train en ik vind niet dat het er vingerdik op hoeft te liggen.

Als ik dan bv ga zwemmen vind ik het wel weer lachen om wat te pimpen, maar dan heb ik er ook een excuus voor :)
 
Ik zwem ook met mijn shirt aan....
 
Als ik me shirt uit doe is de eerste opmerking van de vrouwen dat ik er goed uitzie.

De eerste van een man o.i.d. is dat ik niet zo breed moet lopen

Opmerking 1 is altijd welkom, opmerking 2 is gewoon jaloezie van de bovenste plank en dient daarom keihard afgestraft te worden door ook nog eens me broek naar beneden te trekken en ze snoeihard te ownen met mijn 20 cm lange vleeslul :D
 
Nee, nu ff niet. Begin weer met trainen dus over een jaar ookal is het 23 graden dan gaat het shirt al uit :P

Wat me altijd opvalt is dat ik het op vakantie altijd doe. En dan de eerste dag van vakantie voelt het meteen klote als je dan gelijk op een warme zomerdag door het dorp loopt naar de supermarkt.
 
In de tuin ofzo of als er familie is doe ik lekker m'n shirt uit. Maar als ik de stad in ga of naar de winkel moet ofzo trek ik echt wel ff wat aan. In huis met dit weer loop ik altijd zonder shirt.

Het is niet dat ik me zou schamen ofzo, vind het gewoon niet zo gepast om zonder shirt een winkel binnen te lopen ofzo :D
 
Als het warm is ben ik zeker niet de eerste die z'n shirtje uittrekt, krijg je weer 'patsertje' enz naar je hoofd. Gewoon in de tuin, strand enz. geen moeite mee hoor :)
Oja! Doe weleens m'n shirt uit tijdens het trainen als ik het echt warm heb (zoals deze week).
 
wat is er anders aan jonko als ik vragen mag??
 
Ik houd mijn shirt gewoon aan. Schaam me niet ofzo maar vind het niet zo gepast om met ontbloot bovenlijf over straat te gaan.

in het zwembad is het anders. Dan vind ik het best wel geinig om bekenen te worden. Helemaal als dat door zon puisterige anders gekleurde ecto is die druk bezig is indruk te maken op een of ander dom blond breezahsnolletje. Vaak kan ik het dan toch niet laten om even mn rug en/of armen voorzicht aan te spannen als ik langsloop:D
 
Oh brother.. like they care.


Knap dat jij er bij was.
Knap dat jij gedachten kan lezen.
knap dat je alweer een stupide posting hebt gedaan, je zal wel trots zijn op jezelf.
 
Back
Naar boven