AndroidHealthClinic

Schema + stats (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

palaestra

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
86
Waardering
0
Hier mijn schema plus stats.
Ik train 5 dagen in de week, vanwege tijgebrek kan ik niet op dezelfde dagen dezelfde spiergroepen trainen, soms dus op maandag borst en schouders, andere keer op maandag alleen borst en doe ik de schouders op dinsdag met de armen samen.
Ik doe altijd 4 sets en 10 reps, behalve bij de calf raises en de abdominal crunch doe ik 4 sets en 25 reps.
Mijn leeftijd is 16 jaar.
Mijn lengte is 1.75M.
Mijn gewicht is 79KG.

Borst:
Bench Press: maximaal: 75KG
Incline Bench Press: maximaal: 55KG
Incline Dumbbell Press: maximaal: 40KG (per dumbbell 20KG)
Flies: maximaal: 36KG (per dumbbell 18KG)

Schouders:
Neck Press: maximaal: 40KG
Front Raise: maximaal: 16KG (per dumbbell 8KG)
Side Raise: maximaal: 16KG (per dumbbell 8KG)

Armen:
Seated Dumbbell Curl: maximaal: 32KG (per dumbbell 16KG)
Barbell Curl: maximaal: 37,5KG
Dumbbell Scott Curl: maximaal: 32KG (per dumbbell 16KG)
Standing Dumbbell Curl: maximaal: 32KG (per dumbbell 16KG)
Lying Triceps Extension: maximaal: 27,5KG
Triceps Pushdown: maximaal: 25KG
Dumbbell Triceps Extension: maximaal: 28KG
Lying Dumbbell Triceps Extension: maximaal: 20KG (per dumbbell 10KG)

Rug:
Pull Up: Eigen Lichaamsgewicht, geen extra gewichten.
Dumbbell Row: maximaal: 24KG
Deathlift:maximaal: 40KG
Straight Arm Pulldown: maximaal: 20KG


Benen:
Squat: maximaal: 75KG
Leg Press: maximaal: 80KG
Seated Leg Curl: maximaal: 52,5KG
Leg Extension: maximaal: 47,5KG
Kuiten:
Standing Calf Raises: maximaal: 120KG

Buik:
Abdominal Crunch: maximaal: 35KG
Side Bend op de HyperExtension: Eigen Lichaamsgewicht, geen extra gewichten.
 
Laatst bewerkt:
ja dus??

btw je squat evenveel als je benched ???
 
je doet teveel voor je armen.
 
ja idd 16 setjes voor biceps/triceps is teveel. ik zou het op 12 houden.
 
ja dus??


btw je squat evenveel als je benched ???

Ja dus zeg maar wat jullie ervan vinden.
Ja inderdaad, ik heb niet zo een sterke benen, heb een tijd met 90 KG gesquad maar dan zakte ik maar tot de helft naar beneden, nu zak ik helemaal naar beneden.

Outer, armen is iinderdaad wel wat veel maar het gaat me heel goed af, na deze trainingen voel ik ook tenminste dat ik wat aan mijn armen gedaan heb, daarom zoveel.
 
Ja dus zeg maar wat jullie ervan vinden.
Ja inderdaad, ik heb niet zo een sterke benen, heb een tijd met 90 KG gesquad maar dan zakte ik maar tot de helft naar beneden, nu zak ik helemaal naar beneden.

Outer, armen is iinderdaad wel wat veel maar het gaat me heel goed af, na deze trainingen voel ik ook tenminste dat ik wat aan mijn armen gedaan heb, daarom zoveel.

He tis goed dat je nu diep zakt, gewicht komt er vanzelf wel weer op;)

Voor de armen kun je mss wat sets droppen, meer is niet altijd beter, ook zou ik wat varieren in herhalingen, in plaats van elke keer maar 4x10.
 
Stomme vraag hoor, maar ben je wel al helemaal uitgegroeid..?
 
Ik vind je "verhoudingen" nogal raar. Best een leuke bench, lage incline dumbbell-press, zwaar lage 'deathlift' (:P) Kijk eens rond op de site, zijn heel veel schema's van anderen te vinden en bekijk wat jou fijn lijkt. Probeer dat een tijdje, voeg wat persoonlijke details toe, en je hebt een goed schema. Mij lijkt ook dat je armen nogal veel traint, maar dat zeiden anderen ook al.
 
Incline dumbbell press doe ik nog niet zo lang, en als je eerst bench press, dan incline bench press en dan incline dumbbell press gaat doen kun je die ook niet meer zo zwaar doen, en deathlift kan ik nu effe niet zwaar doen, een tijd geleden heb ik mijn onderrug verrekt, nu wil ik mijn rug dus niet te zwaar belasten, daarom zo een lage deathlift, nee ben nog niet uitgegroeid.
 
Back
Naar boven