MuscleMeat

Jongen die ik ken verbrand levend in auto...

Bezoekers in dit topic

chunky

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2005
Berichten
9.041
Waardering
52
Lengte
1m92
Massa
118kg
Een jongen waar ik jaren geleden zo nu en dan is mee ging vissen en ook wel eens naar de sportschool ging, is maandagavond levend verbrand in zijn auto.

Nadat hij op de oplegger van een afslaande trekker was geknald en bekneld is geraakt, is hij levend verbrand. Naar zeggen heeft hij veel te hard gereden. Hij was gewoon bij, omstanders en politie konden niks doen en de brandweer kwam veel te laat.
Veel omstanders horen zijn geschreeuw nogsteeds, lees je in de berichten.


Wat een akelige manier om aan je eindje te komen zeg.

RIP sven.

Het is al weer jaren geleden dat ik met die gozer omging, ik zal ook niet naar de begrafenis of condoleance gaan, maar toch, sjee.
 
Inderdaad lugubere manier om aan je dood te komen.
Gecondoleerd.
 
Je hoeft me niet te condoleren, het was niet dat ik naar z'n verjaardag ging ofzo, het betreft echt een kennis.

toch bedankt.

gr
 
Ik las het al ja.

Damn, wat een ****ing nare manier om dood te gaan, levend verbranden. Brrrr. :(


Alleen daarom zal je een cyanide kies moeten hebben zoals vroegere spionnen. Serieus, als je merkt dat er geen redden meer aan is kies ik voor een instant death dan minutenlang hevige pijnen.
 
Nou inderdaad en dat te bedenken dat het bij zijn benen is begonnen, aargghhh
 
Ik las het al ja.

Damn, wat een ****ing nare manier om dood te gaan, levend verbranden. Brrrr. :(


Alleen daarom zal je een cyanide kies moeten hebben zoals vroegere spionnen. Serieus, als je merkt dat er geen redden meer aan is kies ik voor een instant death dan minutenlang hevige pijnen.

Ik denk dat iedereen daar wel voor kiest :)
 
Gruwelijke dood. Moet wel behoorlijk klem hebben gezeten dan, maar goed onder een oplegger maak je weinig kans.
 
Wat een manier om aan je einde te komen, echt vreselijk.
 
Hmm idd niet de meest prettige manier.
Wel idd een beetje dom om zo hard te rijden, maar kan ook gebeuren terwijl je rustig rijd.

Maar zo jong moeten overlijden op zo'n manier gun ik niemand.
 
Bizar en luguber. Dat het een bekende is van je, maakt het wel iets dramatischer voor jezelf, lijkt me. What a way to go.......
 
Tering zeg! :( Lijkt me een verschrikkelijke dood
 
Het zal wel niet helemaal volgens de wet zijn maar zoals jij vertelde was er ook politie bij. Iedereen wist dat deze jongen het niet zou redden. Dus had er niet een agent zijn pistool kunnen trekken en deze jongen met een nekschot in een keer uit zijn lijden kunnen verlossen...

nood breekt wet
 
Verschrikkelijk om zo aan je eind te komen. Veelste jong ook.
 
Zo'n dood wens je niemand! (Osama mss)
 
Mn pa heeft een keer zoiets gezien toen hij eerder bij een ongeval aankwam als de brandweer en ambulance. De wagen stond in lichterlaaie en die vent heeft gillend tegen de autoruiten geslagen terwijl hij al in de fik stond, net zo lang tot hij dood was.
Een beroerde manier om aan je einde te komen.:(
 
Het zal wel niet helemaal volgens de wet zijn maar zoals jij vertelde was er ook politie bij. Iedereen wist dat deze jongen het niet zou redden. Dus had er niet een agent zijn pistool kunnen trekken en deze jongen met een nekschot in een keer uit zijn lijden kunnen verlossen...

nood breekt wet

Pffff, zou dat mogen?
 
Wat een verschikkelijke manier om aan je einde te komen zeg. Krijg er helemaal rillingen van.



De manier van Zeekip vind ik beter dan wachten tot het gegil verstomd is maar dat zal in Nederland wel een lange straf opleveren.
 
Ik heb me weleens laten vertellen dat je er ei-gen-lijk amper of iets van voelt als je levend verbrand. Volgens mij raak je al snel het bewustzijn kwijt, net zoals je bij een verdrinkingsdood ook vrijwel meteen bewusteloos raakt..

Of het helemaal waar is, weet ik niet en de angsten die op dat moment uitstaat moeten wel inmens zijn...toch is het misschien een wat troostende gedachte.. :)
 
Doet me denken aan een world press foto. een man die als protest zichzelf in brand stak. Wat zou dat een pijn moeten doen.
1963 - World Press Photo
 
Back
Naar boven