MuscleMeat

Daar komen de Geenstijlers weer!

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Bodybuilder breekt baby in 40 stukjes


Maakt u even kennis met Ricardo Bregman. Deze 34-jarige bodybuilder uit het Friese Burgum heeft een eigen bodyspace, zeg maar een My Space voor anabolenslikkertjes. Want nee, die spiermassa kweek je echt niet alleen met het hangen aan gewichten. Wie echt wil meetellen in de scène, moet nou eenmaal een greep doen uit de verboden snoepdoos. En sinds de komst van het internet is het bestellen daarvan kinderlijk eenvoudig geworden. Neem bijvoorbeeld Anapolon, een nogal heftig spierversterkend middel. Schijn je enorm sterk van te worden. Nadelen heeft het middel ook. Zo krijg je er een nogal hoge bloeddruk van, gevoelige tepels en vergiftig je er op een effectieve manier je lever mee. Oh en je schijnt er baby’s van te gaan slaan. Tsja, je kent je eigen krachten niet meer hè. Dus die [Link niet meer beschikbaar] zijn wel recht te lullen


[Link niet meer beschikbaar]

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/5-weken-na-kuur-gevoelige-tepel-advies-9641/

Hebben ze dus even een thread uit de oudheid opgeduikeld aangemaakt door dit sneue figuur. Kinderen slaan is al triest, maar Bregman ging nog iets verder.

Kereltje was hier trouwens vrij snel geband.
 
476 lezer in de anabolen sectie op dit moment..hmmmmm
 
[Link niet meer beschikbaar]: 3209 (114 leden en 3083 gasten en 12 spiders.)
whos_online.gif
Het record staat op 3.411, dat werd Vandaag gevestigd om 13:25



Nieuw record aan aanwezigen op het forum.
 
Board blijft overigens lekker snel, de vorige keer knalde bijna de stoppen er uit bij de hoster :D
 
Lol zag het ook net EricR, je bent me voor. :(
 
hm alleen minder positief als paar dagen geleden vanwege mar dr verhaal.
 
Ach ja het is GeensT, die gaan geen BB is goed verhaaltje schrijven. Alles moet in TelegraafsT, spanning en sensatie voor de ambtenaartjes die niks beters te doen hebben.
 
Afgelopen keer probeerde ik nog bij de VMBO 'reaguurders' nog enige nuance aan te brengen.

Je kan helaas nog beter een chimpansee een Blade server park opzetten, want dat schoot niet op.



PS: 't Wachten is op Joopie die dit topic in de linktips gooit. :o
 
krijgen we dit weer?

wat een sneue figuren zijn het toch :D
 
Haha, die reacties van die stakkers :roflol:

En waarom typt niemand daar OO, maar EAU? Heb ik wat gemist in breezahland ??? Heaumeaux.. kleautzak.. deaud.. :spaz:
 
Board is bij mij echt een stuk trager, maar goed. ken beuren.
 
Achterlijk volk daar op GeensT. Zowel de redacteurs als achterban. Populistisch manier van 'nieuws' verslaan voor sbs6/telegraaf liefhebbers.
 
Haha, die reacties van die stakkers :roflol:

En waarom typt niemand daar OO, maar EAU? Heb ik wat gemist in breezahland ??? Heaumeaux.. kleautzak.. deaud.. :spaz:

Dat is cool of zo. Alle lemmingen die elkaar na gaan doen, ziet er vrij debiel uit eigenlijk maar dat stoort die breinlozen toch niet.
 
Ik heb ook geen last van traagheid ofzo.

Tsja..bodybuilding is voor breezertjes nou eenmaal een heel eng iets. Het is voor hen onbegrijpelijk dat wij ons geld liever uitgeven aan goed eten dan aan "een toppertje en een breezer ananas".

Altijd fijn ook als je year in year out je ass eraf werkt in de gym, en dan verwijten krijgt van "als ik 2 maanden train ben ik ook zo", of "ja zo kan ik het ook". Vraag me altijd af wat ze met "zo" bedoelen, aangezien ik naturel ben :D
 
Geenstijlers zijn grappig, zijn van die verlopen pubers die klagen over de slechte maatschappij terwijl ze 's avonds de hele tijd rond hangen en jackass na doen.
 
Back
Naar boven