XXL Nutrition

Twee verschillende borsten????wat doen

Bezoekers in dit topic

answer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 sep 2006
Berichten
80
Waardering
0
Hellooww, Ik zit nu al enkele jaren eigelijk met t probleem dat één borst meer gevuld is dan de andere. Ik ZIT er jaren mee omdat ik ook gestopt ben even. Wat me dan opvalt is als k ze niet train dan komen ze uiteindelijk t zelfde....Dus hebk zo iet van wat the ****. Vroeger pakte ik twee verschillende gewichte en dit hielp wel beetjs :s tis niet goed kweet t .Ma wat nu ...... OPLOSSSING????
 
meer trekken met de andere kant :D
 
hehe funnyguys é
 
hmmm, ms met dumbbells werken ipv barbell bij het benchen, het lijkt erop dat je een kant sterker is en het merendeel van het gewicht op zich neemt en dus je andere zwakkere kant een beetje compenseerd. Met dumbbells kan dit niet...
 
Herstel je mind-muscle control en trek het recht.
 
gewoon het zelfde gewicht gebruiken.
komt wel meer voor...:)
 
Mind muscle controL??
Ik werk altijd met losse halters, dus daaraan kan t niet liggen.
 
Herstel je mind-muscle control en trek het recht.

:roflol: :roflol: :roflol:

Trekt vanzelf wel recht. Het zal wss komen, omdat je pas weer bent begonnen. Gebeurt bij wel meer mensen, maar niet iedereen let erop. Maak je dus niet te druk, want daar schiet je niets mee op. Spierkwaliteit komt met de jaren.....
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Trekt vanzelf recht, en naarmate je borst groter/dikker wordt valt het vanzelf minder op. Gewoon met dumbbells werken en de 2 loads gelijk houden.
 
trekt idd gewoon recht, had het zelf ook, maar na een tijd trainen zie je er niks meer van.
 
Back
Naar boven