MuscleMeat

Ruzie bij het uitgaan. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ho maar, als ik portier was, PRO komt niet in mijn tent
 
Gewoon ineens uit het niets zeker:D
Marja wel klote voor je broer 8 kampers ehm de types die heel de tijd op 1 plek staan of die met carlo calucci truien en gouden kettingen?;)

En hoe groter ze zijn Hoe harder ze vallen !!! En grote brede kerels zijn pas gevaarlijk als ze je bij je nek vast hebben haha wat makkelijk te voorkomen is
nouja mijn broer vertelde het verhaal
was 1 klein kampertje die stootte die gast de hele tijd aan dus, toen bukte die gast en vroeg ie wat er was en kreeg ie een klap, toen sloeg hij dat kampertje een scheve neus en kwamen er nog een stuk of wat en had ie er nog 1 nokkie geslagen en was ie weggerend met z'n vriendin.
 
Ik haat van die bitches die ruzie lopen te zoeken. Gister kreeg ik ook bijna ruzie doordat een of andere hardcore hooligan snol mij beukte. Ik negeerde haar, pakt ze me vast gaat ze schreeuwen: "wat kijk je naar me?!".. kind spoorde niet.. zat waarschijnlijk zwaar aan de drugs o.i.d. Ik liep weg, had geen zin in ruzie en ze kon het niet laten om er nog even achteraan te schreeuwen "wacht maar bitch, jou krijg ik wel" en dat terwijl ik niets deed en niets zei. Ik haat dat soort hoeren, want dat zijn het 9 van de 10x.. té dik en té weinig kleding aan; en dan nog zo'n associale kop welke ook nog eens helemaal vol geplamuurd zit met een laag make-up van hier tot Tokio..

Bah.. alle vrouwen zijn k*thoeren :rolleyes:

Als je een jongen bent begrijp ik overigens wel dat je een meisje niet slaat. Wat ik zou doen (als ik een jongen zou zijn) is gewoon als ze me zou slaan, afweren en heel nonchalant een drankje over haar heen gieten. Verder geen woorden aan vuil maken, zolang je afweert kan ze je niet pakken.. sla je 1x dan ben je gelijk de lul dus dat zou ik niet doen..
 
@Yff: ik vermoed dat een van de dames nat maken voor de jongens hetzelfde zou zijn geweest als een van de dames slaan. (althans, de reactie die zou volgen)

Wel k*t als zoiets gebeurt. Heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ik kan me wel voorstellen hoe k*t het is. Geen fijn gevoel in ieder geval.
 
Ik haat van die bitches die ruzie lopen te zoeken. Gister kreeg ik ook bijna ruzie doordat een of andere hardcore hooligan snol mij beukte. Ik negeerde haar, pakt ze me vast gaat ze schreeuwen: "wat kijk je naar me?!".. kind spoorde niet.. zat waarschijnlijk zwaar aan de drugs o.i.d. Ik liep weg, had geen zin in ruzie en ze kon het niet laten om er nog even achteraan te schreeuwen "wacht maar bitch, jou krijg ik wel" en dat terwijl ik niets deed en niets zei. Ik haat dat soort hoeren, want dat zijn het 9 van de 10x.. té dik en té weinig kleding aan; en dan nog zo'n associale kop welke ook nog eens helemaal vol geplamuurd zit met een laag make-up van hier tot Tokio..

Bah.. alle vrouwen zijn k*thoeren :rolleyes:

Als je een jongen bent begrijp ik overigens wel dat je een meisje niet slaat. Wat ik zou doen (als ik een jongen zou zijn) is gewoon als ze me zou slaan, afweren en heel nonchalant een drankje over haar heen gieten. Verder geen woorden aan vuil maken, zolang je afweert kan ze je niet pakken.. sla je 1x dan ben je gelijk de lul dus dat zou ik niet doen..

Haha, ja drankje derover. Ik negeerde haar en liep weg maar die leipe kwam achter me aan, dus dan gaat het moeilijk hé
 
@Yff: ik vermoed dat een van de dames nat maken voor de jongens hetzelfde zou zijn geweest als een van de dames slaan. (althans, de reactie die zou volgen)

Wel k*t als zoiets gebeurt. Heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ik kan me wel voorstellen hoe k*t het is. Geen fijn gevoel in ieder geval.

Het verschil zit hem alleen in het feit dat je voor een drankje over iemand heen gooien geen strafblad krijgt, terwijl al je haar flink op dr smoel ramt, je gelijk een proces aan je broek hebt hangen..

Het gaat er gewoon om dat ze op dr plek wordt gezet.. dat soort sletjes moet je in hun gezicht spugen, drankjes overheen gooien e.d. Daar moet je niet eens met je handen aan wíllen zitten.. de reactie daarna, tja.. ze zal wel pissig zijn.. maar ze is wel vernederd.. en daarna kwestie van afweren of bewaking roepen ofzo..

Maar goed ik weet verder ook niet echt hoe het is om als jongen ruzie te hebben met een meisje, het lijkt me allemaal nogal moeilijk.. dit is alleen wat ik denk ik zou doen als ik een jongen zou zijn :)
 
Heb nooit ruzie, maar zou inderdaad gewoon terugmeppen als een vrouw me sloeg. Zou ook niet inhouden, als ze zo gek zijn om agressief te worden is alles geoorloofd.

bullshit, een vrouw sla je niet, in wat voor omstandigheden dan ook.
 
hm probleem is dat als zo'n meisje boel vrienden bij haar heeft je al die gasten over je heen krijgt. (ze zullen zich bijna altijd wel op een of andere manier willen bewijzen voor dat meisje - ook al weten ze dat die hoer :D fout zit)
 
normaal sla je idd geen wijven maar als je ziet hoe kapot ze je kunnen krijgen
zul je er niet meer naar kijken...
vanaf nu sla ik wijven ook knock out

idd je hebt er echt de gemeenste wijven tussen zitten :mad: Ik kan je wel 1 ding zeggen als zo lomp wijf expres met een naaldhak mij in de ballen trapt sla ik zo wijf dus echt wel knockout. Vroeger zou ik nooit iets terugdoen maar die wijven zijn nog gemener dan mannen en trappen ook echt in je ballen enzo kun je ze beter knockout slaan voordat ze je nog ernstige schade toedoen ook.
 
idd als ze echt gaan flippen kun je maar beter terug meppen.
 
Ik sla wel meisjes :o Als ze me echt pijn doen dan :) Heb er ooit wel is een knockout geslagen een aantal jaren geleden, en die bood later excuses aan.

Mochten die gozers zich ermee gaan bemoeien sla dan de persoon met de grootste bek neer, aangezien dit meestal hun "leider" is. En mochten ze met ze allen op jou gaan zorg dan gewoon dat je gemeen gaat streefighten en gebruik alles wat je ziet (bierglazen, barkrukken etc. ) en zorg dat je om hun heen blijft draaien zodat er maximaal één man in staat is om je te meppen.
 
als iemand me hoekt dan hoek ik terug
 
Ik sla wel meisjes :o Als ze me echt pijn doen dan :)

Mochten die gozers zich ermee gaan bemoeien sla dan de persoon met de grootste bek neer, aangezien dit meestal hun "leider" is. En mochten ze met ze allen op jou gaan zorg dan gewoon dat je gemeen gaat streefighten en gebruik alles wat je ziet (bierglazen, barkrukken etc. ) en zorg dat je om hun heen blijft draaien zodat er maximaal één man in staat is om je te meppen.


precies.. my thoughts exactly.

zowiezo.. of het nu een man of vrouw is.. je laat je toch geen pijn doen ?
eigenlijk vind ik het heel simpel, actie -> reactie mij slaan, knal terug krijgen.
had ze vantevoren maar moeten bedenken, net als dat ik dan vantevoren bedenk dat ik dan een paar flinke timmers terugkrijg van die " vrienden "
 
Klassieke setup van een groep die slachtoffers uitzoekt en aan de slag gaat.
Allemaal voorop gezet. Je was zeker niet 'Van het dorp' he? Dan motten ze je niet.;)
 
Ik ga al een hele tijd niet meer uit omdat ik altijd in een gevecht beland.
Ik vecht niet graag dus vandaar.
Maar zodra iemand je slaat gewoon rammen.
Ps vrouwen moet je net zo hard rammen als ze stoer doen.

Klinkt allemaal een beetje stoer maar als je geslagen word dan moet je je pricipes maar even aan de kant zetten.
 
Klassieke setup van een groep die slachtoffers uitzoekt en aan de slag gaat.
Allemaal voorop gezet. Je was zeker niet 'Van het dorp' he? Dan motten ze je niet.;)

dat is maar al te waar vaak
 
of je koopt ff een minigun probleem zo opgelost
 
thou shall feel my pimphand
 
Goh, wat ben jij een held zeg dat je iemand van achter ramt. :rolleyes:

jah en deed ik express, ze waren met ze vieren... kliep express ff om om hem vol van achter neer te slaan, zodat die andere 3 dan voor me stonden... wat kan mij dat nou schelen dat ik m van achtere sla, hij was nog ecto ook en bleef lettelijk 5min nock liggen... ik kreeg zelfs complimenten van de uitsmijters want hij was heel de avond al bezig bleek...
 
Laatst bewerkt:
jah en deed ik express, ze waren met ze vieren... kliep express ff om om hem vol van achter neer te slaan, zodat die andere 3 dan voor me stonden... wat kan mij dat nou schelen dat ik m van achtere sla, hij was nog ecto ook en bleef lettelijk 5min nock liggen... ik kreeg zelfs complimenten van de uitsmijters want hij was heel de avond al bezig bleek... dat jij je kaak in 3stukken laat staan mot jij weten!

dat eerste kan ik wel begrijpen, je laatste opmerking slaat nergens op natuurlijk.
 
Back
Naar boven