AndroidHealthClinic

even ter vermelding : 3de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
4.838
Waardering
10
dit is niet echt een logboek,maar eerder gewoon een topic om jullie allen te laten weten dat ik heel goed bezig ben :D

ik kom net uit de cut waarbij ik van 117kg naar 105kg ben gekomen en daarbij 11% in vet ben gezakt,van 19% naar 8%...

nu dus terug begonnen met bulken en evenees een lekker kuurtje begonnen

nl.
wk 1-4 40 mg d-bol /dag
wk 1 - 10 750 mg test
wk 1 - 9 400mg tren
wk 9 - 12 40mg d-boll

nakuur:nolvadex ZMA/multivit/blue up,superpump250 en SIZE ON ( om zeker te zijn dat ik zo min mogelijk verlies :D)


goed,we zijn nu een week verder,en tot m'n grote verbazing reeds 7.5 kg erbij!!!!

ok ik weet dat niet alles spiermassa is en ik zie ook dat ik heel wat vocht vast houd,maar toch wie kan er zeggen dat ze 7.5 kg bijkomen op een week :D

ik denk dat het komt omdat ik de BIG MAUSE METHODE heb gebruikt,voor m'n kuur heb ik 5 dagen volledig carb-loos gezeten om zo alles beter te laten inkicken,met 7.5kg erbij als gevolg :D

ik zal proberen om minstens 1x per week hier effe iets te vermelden,maar aangezien ik het heel druk heb zal het niet altijd even gemakkelijk zijn.

ciao amigo's!
 
Succes gozer!! 7.5 kg is wel een hoop idd!!
 
Je hebt gewoon door dat cutten een goede prime gehad..
 
ziet er lekker uit..alleen vind ik je dbol aan het einde van je kuur minder geslaagd..wat is de achterliggende gedachten erachter??

succes in ieder geval!!
 
ziet er lekker uit..alleen vind ik je dianabol aan het einde van je kuur minder geslaagd..wat is de achterliggende gedachten erachter??

succes in ieder geval!!


Een boost effect
 
Kan je beter eindigen met winny indd
 
Kan je beter eindigen met winny indd

ik heb veeeeel betere results van d-boll dan van winny,het is idd voor de klein beetje extra,en natuurlijk ter overbrugging naar m'n nakuur.
 
Een boost effect

en je aromatase en circulerende oestrogenen richting de nakuur een boost geven? lijkt me minder geslaagd..

ik zou sowieso niet voor een 17aa gaan aan het einde van je kuur..het opreguleert je Glucocorticoreceptor waardoor je na je kuur gevoeliger zult zijn voor cortisol..wil je wat harder uit je kuur komen en iets hebben om de tijd tot je nakuur te overbruggen is masteron een veel betere keuze..
 
en je aromatase en circulerende oestrogenen richting de nakuur een boost geven? lijkt me minder geslaagd..

ik zou sowieso niet voor een 17aa gaan aan het einde van je kuur..het opreguleert je Glucocorticoreceptor waardoor je na je kuur gevoeliger zult zijn voor cortisol..wil je wat harder uit je kuur komen en iets hebben om de tijd tot je nakuur te overbruggen is masteron een veel betere keuze..

ik heb al elke keer 17aa's aan het einde gebruikt zowel winny als d-boll en heb nog niet echt veel last van ondervonden...verschilt mss van persoon tot persoon voor mij is het allesins een positieve bijdrage tot de kuur :)
 
mijn mening ...gebruik maar erg lang je nolvadex , zeker 2 maand! anders zal je zeker een rebound krijgen en kan je die gynaecomastie moeilijk tegen houden . en je hebt al een lichte vorm er van...
 
mijn mening ...gebruik maar erg lang je nolvadex , zeker 2 maand! anders zal je zeker een rebound krijgen en kan je die gynaecomastie moeilijk tegen houden . en je hebt al een lichte vorm er van...

en waarop baseer je die uitleg???
 
in twee maanden tijd is je testosteron niveau al redelijk goed herstelt ,en zal de rond zwervende oestrogeen weer redelijk genormaliseerd zijn .dus minder kans op rebound...


of ben ik mis ?
 
ik denk dat je het mis hebt,
2 maand nolva... :o

nee dank u :D
 
hoi,hier zijn we weer.

ten allereerst mijn excuses omdat ik niet regelmatig heb gepost hier,maar ik denk er gewoonweg soms niet aan.

maar goed effe vertelle hoe we erbij staan,

momenteel heb ik een mooie 113.5 kg op de weegschaal staan.
dat is ongeveer 9 kg zwaarder dan 2.5 weken geleden.

ik ben van 8% nu reeds naar 11% gegaan en grotendeels van het vocht dat ik vasthield is reeds afgetapt :),dat zie je vooral goed aan m'n kop.

ik merk wel dat ik enige sides begin te krijgen,laat ond beginne met de minst erge, nl :

-jeuk,verschrikkelijke jeuk! als ik begin te zweten of gewoonweg als ik het warm krijg krijg ik jeuk dan vooral in m'n nek,m'n rug en de binnekant van m'n ellebogen

-verschrikkelijk veel zweten.
-moeilijk slapen
-stinken als een buffel,wss door het zweten,maar nagenoeg douch ik me soms tot 2 x daags.

en dan nu de iets ergere sides waar ik meer last mee heb

-de ergste is toch wel de pijn na het injecteren ik injecteer 2 x per week 3.5 ml,de dag nadien voel ik niets,maar de dag nadien des te meer,zodanig veel pijn dat ik niet normaal in m'n auto kan stappen en dat gaat meestal gepaard met een flinke bult,de dikte van een tennisbal in m'n kont,hoe het komt,vraag het me niet,ik ontsmet goed,ik gebruik 2 verschillende naalden,ik injecteer heeeeeel traag,ik beweeg me niet meer en ik masseer het 5 minuten goed in

en dat heb ik elke derde dag :)

maar goed,wie mooi wil zijn moedt pijn lijden,ik hoop dat het rechtevenredig is,dat ik evenveel terugkrijg dan pijn dat ik heb :)

maar voor de rest gaat alles goed,ik ben begin deze week ook begonnen met een weight gainer bij te nemen,omdat ik vond dat ik iets te weinig kcal binnekreeg,dat voelde ik vooral omdat ik s'avonds ontzettend moe was,nu is dat in orde sinds ik de gainer erbij neem,wat m'n totale kcal iname op een goede 4500 per dag brengt.

zo dat was het dan maar weer :)

2.5 weken voorbij,nog 9.5 weken te gaan :)

en hopelijk nog vele kg's :)

CIAOOOOOO!
 
9 kg op 2.5 weken is niet verkeerd bro!Ga zo door!
 
Back
Naar boven