XXL Nutrition

eerste kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

muay thai

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2006
Berichten
6
Waardering
0
hallo mensen( beesten :D )

binnekort ga ik mijn eerste kuurtje nemen. windstrol en sustanon.
ik heb gekozen voor een kuurtje van 5weken omdat dit mijn eerste kuur is, en ik zou eerst willen kijken hoe mijn lichaam erop reageert. ik ga per week 500mg windstrol en 500mg sustanon nemen. sustanon 2maal 250mg per week en windstrol ook 2maal 250mg per week. voor nakuur ben ik nog aan twijfelen 1zegt da hoeft niet en andere wel. graag jullie mening en reacties.

ps: ik ben 20jaar, 1m76, 72kg ,train al 3jaar 4 a 5keer per week. ik eet 5 tot 6maaltijden per dag ;) toen ik begon te trainen ( 3jaar geleden ) woog ik 56kg en op 2jaar tijd ben ik 16kilo bijgekomen ma nu sinds in jaar ben ik op een plateau beland hoeveel ik ook eet en train ik kom maar niemeer bij daarom deze kuurtje hopelijk heb ik er wat aan graag ook sugesties van jullie ervaren bodybuilders. groeten van een groentje :D
 
succes
ben benieuwd naar je progressie
ikzelf geen ervaring
 
dude.. hoe ga je in godsnaam 250mg winstrol in 1x zetten :D

Doe jezelf een pleziertje en kijk eens ff rond in de a.s. sectie.. staat wel wat nuttigs bij voor je schat ik zo in...
 
hallo mensen( beesten :D )

binnekort ga ik mijn eerste kuurtje nemen. windstrol en sustanon.
ik heb gekozen voor een kuurtje van 5weken omdat dit mijn eerste kuur is, en ik zou eerst willen kijken hoe mijn lichaam erop reageert. ik ga per week 500mg windstrol en 500mg sustanon nemen. sustanon 2maal 250mg per week en windstrol ook 2maal 250mg per week. voor nakuur ben ik nog aan twijfelen 1zegt da hoeft niet en andere wel. graag jullie mening en reacties.

ps: ik ben 20jaar, 1m76, 72kg ,train al 3jaar 4 a 5keer per week. ik eet 5 tot 6maaltijden per dag ;) toen ik begon te trainen ( 3jaar geleden ) woog ik 56kg en op 2jaar tijd ben ik 16kilo bijgekomen ma nu sinds in jaar ben ik op een plateau beland hoeveel ik ook eet en train ik kom maar niemeer bij daarom deze kuurtje hopelijk heb ik er wat aan graag ook sugesties van jullie ervaren bodybuilders. groeten van een groentje :D

Kerel verdiep je even een beetje hier in de info en dan kom je er achter dat 2x 250mg winny per week zetten nergens op slaat;)
 
hahaha :D das 10ml winstrol per week ,een "beetje" te veel van het goeie :D
 
khoop voor hem dat ie 50mg bedoelt ofzo :D
 
Sorry, maar veel Belgen maken niet zo`n goede eerste indruk...

:D
 
One obvious difference between Winstrol Depot and other injectables is that it is not esterified, being sold as aqueous stanozolol suspension. (It should not be called water-soluble: virtually none of it is dissolved in the water.) This means that it does not have a classical half-life, where at time x the level is ½ the starting level, at time 2 x the level is ¼, at time 3 x the level is 1/8, etc. Instead, the microcrystals slowly dissolve, and when they have all dissolved levels of the drug then fall very rapidly.

It's a very effective steroid, with great anabolic effects. Unfortunately a lot of people use it wrong, with a much to low dosage. the injectable version should be used with a dosage of minimum 300 mg per week

gaat toch ofnie ???
 
50mg (=1ml) EOD ??? ja sorry mensen ma ik geraak nog altijd in de war van die maten allemaal 1ml hoeveel mg is dat nou??? ik ben hier om te leren hee :o
 
Als je goed leest, dan zul je begrijpen dat je winstrol ED tot EOD moet zetten.

Met 50mg/ed komt je dan aan 350mg/w.
Dat is voor een 1e kuurtje echt meer dan zat.

Ik zou voor je 1e kuurtje kijken hoe je alleen op sust gaat.
Eventueel de laatste paar weken winstrol er bij pakken, op 50mg/ ed/eod.
 
50mg (=1ml) EOD ??? ja sorry mensen ma ik geraak nog altijd in de war van die maten allemaal 1ml hoeveel mg is dat nou??? ik ben hier om te leren hee :o

Je moet nooit kijken naar mililiters, maar juist naar miligrammen.
Sommige producenten stoppen meer werkzame stof per mililiter.
Daarom praat iedereen hier over miligrammen ipv mililiters ;)
 
ja heb net gekeken de reden dat ik in de war was is omdat op de sustanon ampullen staat dat 1ml/250mg is en op de winstrol staat 1ml/50mg allemaal verwarrend. sorry mijn fout :o
 
ja heb net gekeken de reden dat ik in de war was is omdat op de sustanon ampullen staat dat 1ml/250mg is en op de winstrol staat 1ml/50mg allemaal verwarrend. sorry mijn fout :o


Ok, maar dan nog zet je die Winny niet 2x per week.
Doe maar een nieuw kuurvoorstel, maar niet 1tje waarin je 5 weken sust wilt zetten...

Succes!
 
50mg (=1ml) EOD ??? ja sorry mensen ma ik geraak nog altijd in de war van die maten allemaal 1ml hoeveel mg is dat nou??? ik ben hier om te leren hee :o

Een liter heeft 1000 Milliliters, 1ML is dus 1/1000e Liter.

Een Kilogram heeft 1000 Grammen, en een Gram heeft weer 1000 Milligrammen, 1MG is dus 1/1000000e Kilogram.

In 1ML zou dus (theoretisch) maximaal 1000MG passen (mits soortelijk gewicht het toe laat), maar uiteraard niet alleen Test, je hebt namenlijk ook nog olie e.d wat erbij moet voor het mengsel.
Een mooie verhouding is dan ook 250mg/ml <--- dit wil zeggen, 1/4 van die ML bestaat uit de werkzame bestandsdelen: Test! Dit is dan ook een mooie verhouding.

Maar aangezien het alleen belangerijk is hoeveel MG's je naar binnen spuit, zijn de MLén minder belangerijk.
Let wel, koop geen HG Deca b.v: 50mg/ml, als je die koopt en je wilt 500MG per week gebruiken, dan moet je dus 10ML per week van die zooi spuiten (+ de MLén Test), dat wil je niet! ;)

Deze info moet je jezelf eigen maken, er is genoeg info over maten, gewichten en Liters op het internet te vinden.
 
Een liter heeft 1000 Milliliters, 1ML is dus 1/1000e Liter.

Een Kilogram heeft 1000 Grammen, en een Gram heeft weer 1000 Milligrammen, 1MG is dus 1/1000000e Kilogram.

In 1ML zou dus (theoretisch) maximaal 1000MG passen (mits soortelijk gewicht het toe laat), maar uiteraard niet alleen Test, je hebt namenlijk ook nog olie e.d wat erbij moet voor het mengsel.
Een mooie verhouding is dan ook 250mg/ml <--- dit wil zeggen, 1/4 van die ML bestaat uit de werkzame bestandsdelen: Test! Dit is dan ook een mooie verhouding.

Maar aangezien het alleen belangerijk is hoeveel MG's je naar binnen spuit, zijn de MLén minder belangerijk.
Let wel, koop geen HG Deca b.v: 50mg/ml, als je die koopt en je wilt 500MG per week gebruiken, dan moet je dus 10ML per week van die zooi spuiten (+ de MLén Test), dat wil je niet! ;)

Deze info moet je jezelf eigen maken, er is genoeg info over maten, gewichten en Liters op het internet te vinden.

google===> copy ====> paste?? :D
 
Als hij ze in zen schouders zet gaat hij echt kanjers van schouders krijgen (van de wini die niet verdeelt wordt)
 
Back
Naar boven