Fitness Seller

Haaruitval... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik snap niet waarom jullie naar de dokter gaan. Het is toch vrij algemeen bekend dat er geen middeltjes tegen zijn? Natuurlijk wil je hoop houden en alles proberen, maar helaas. je moet het accepteren. David Beckham, Robbie Williams en zelfs Brad Pitt hebben hun kop weleens afgeschoren dus wat maakt dat uit
 
ik snap niet waarom jullie naar de dokter gaan. Het is toch vrij algemeen bekend dat er geen middeltjes tegen zijn? Natuurlijk wil je hoop houden en alles proberen, maar helaas. je moet het accepteren. David Beckham, Robbie Williams en zelfs Brad Pitt hebben hun kop weleens afgeschoren dus wat maakt dat uit

Do your homework. Er zijn wel degelijk middelen tegen alopecia androgenetica.
 
Hmm kaal is zo erg niet hoor ;)

Went snel, en dames vinden het zo lelijk niet. Is ook een nieuwe trend aan het worden. Dat is wel weer jammer :(
 
Heb jij er verschil mee gemerkt? :)

Ja het werkt zeker. Heb het ruim 6 jaar gebruikt en ben nu (tijdelijk) gestopt. Enerzijds omdat het nogal prijzig is, maar ook omdat je lichaam eraan went. Ik wil eens zien wat er gebeurt nu ik het niet meer slik. Maar nu (3 maanden verder) beginnen mijn inhammen weer te groeien dus ik denk dat ik weer ga beginnen.


@ Prelude: Je vergist je echt kerel. Finasteride is alom bekend als haaruitvalremmer...
 
Hmm kaal is zo erg niet hoor ;)

Went snel, en dames vinden het zo lelijk niet. Is ook een nieuwe trend aan het worden. Dat is wel weer jammer :(

Het is natuurlijk niet erg als kaal je goed staat, maar ik ben gewoon het type waar het gewoon totaal niet bij staat.

Heb gister nog wat rond gelezen rond propecia ( finastride ) en die schijnt idd het beste te werken. IK ga het maar eens proberen en kijken wat de resultaten zijn.. :)
 
ik wist niet dat er remmers voor bestaan. Hoe weet je of finastride voor je werkt? Hoe is het te verkrijgen? In wat voor vorm? Wat zijn de kosten?
 
Ik begon ook kaal te worden op mn 18e,en scheer gewoon alles eraf.Eerst denk je dat t niet staat,maar je went er vanzelf aan.Als je eenmaal kaal wordt,hou je t toch niet meer tegen.;)
 
ik wist niet dat er remmers voor bestaan. Hoe weet je of finastride voor je werkt? Hoe is het te verkrijgen? In wat voor vorm? Wat zijn de kosten?

Je merkt vanzelf of het werkt of niet. Let wel, het kan zeker 4 - 6 maanden duren voordat je haaruitval afneemt. Je kan pas na een jaar oordelen of het werkt of niet.

Het is op recept te verkrijgen. Vraag je huisarts naar proscar, dit zijn 5 mg finasteride tabletten die je zelf door 4-en moet delen. Proscar word door de meeste verzekeraars vergoed.
 
@ Prelude: Je vergist je echt kerel. Finasteride is alom bekend als haaruitvalremmer...

REMMER misschien jah, maar of dat een oplossing is?
 
Uit onderzoek is gebleken dat je tenminste 5 jaar dezelfde hoeveelheid haren hebt als je begonnen bent met finasteride.
Dus 5 jaar uitstel en daarna heel traag is toch mooi?
Maar als je dutasteride gebruikt zou je heel je leven lang je haren kunnen behouden.
Alleen is dutasteride niet voorgeschreven voor haaruitval.
 
Mensen, doorverwijzing heeft geen nut. Aangezien dit geen ziekte is die vergoed wordt door de ziekenfonds, stuurt de derma je door naar een privekliniek. En zeerwss naar een kliniek van dhr. Boersma. Een goeroe op dit gebied.

Een analyse kost je 150 euries. En de kans is heel groot dat je gewoon finastride voorgeschreven krijgt, waar je dus ook zelf voor moet betalen.

Mijn advies is gewoon, wil je niet kaal worden, neem finastride/propecia.
 
REMMER misschien jah, maar of dat een oplossing is?

Als je het jarenlang kan onderdrukken waardoor je als jonge gast geen monnikskap hebt van iemand van 40 vind ik dat een goede oplossing. Een tijdelijke welteverstaan, maar liever dit slikken dan op je 25 kaal. Dat is k*t. Als je 10 jaar ouder bent is het niet zo erg imo
 
oke, hoe duur is die finastride/propecia?
Als het dan toch echt zou werken:)
overigens gaat het bij mij echt heeel langzaam, sinds mijn 16e is het al wat minder maar nu heb ik nog steeds een dekkende kop als het wat langer is. al heb ik altijd een hele korte coup want als ik het langer laat groeien is er weinig mee te beginnen.
 
oke, hoe duur is die finastride/propecia?
Als het dan toch echt zou werken:)

Luister ik zal je uit de droom helpen :)
Mijn vader heeft meegedaan aan een proef van dat middel en het werkt....NOT!!!
Mensen accepteer het nu maar dat jullie kaal worden. Het zit in de genen en daar verander je niets aan :)

En zo lelijk vinden wij dames het echt niet hoor ;)
 
hoe'st met je a.s gebruik?
 
Minoxidil. (heb het een maand geprobeerd) Enige nadeel ervan is wel dat je haar begint te krijgen op je oren, nek, onder je oogkas, je baardgroei flink wat sterker wordt, en het haar op je borst, buik en armen ook toeneemt + rapper teruggroeit. Nog een nadeel ervan is dat je smorgens opstaat met dikke vette schilfers in je haren, die je dan natuurlijk moet uitwassen, en er meestal zelfs na 1 wasbeurt niet helemaal uit zijn.. Haren vallen wel niet meer uit en het haar op je hoofd groeit ook terug en je haardos ziet er voller en sterker uit. Het is maar wat je liever hebt. ;) Een ander middel dat je kan nemen is Alopesan of Capiplus, maar dat kost dan weer handenvol geld..
 
hoe'st met je a.s gebruik?

Wou het er in beginpost bijzetten dat ik geen AAS gebruik om zulke reacties niet te krijgen hehe.

@Muuske, mja het werkt misschien bij jou vader niet maar bij andere mensen ook weer wel... dus zonder te proberen bereik je helemaal niks..
 
Wou het er in beginpost bijzetten dat ik geen AAS gebruik om zulke reacties niet te krijgen hehe.

@Muuske, mja het werkt misschien bij jou vader niet maar bij andere mensen ook weer wel... dus zonder te proberen bereik je helemaal niks..

Bij een groep van 50 man heeft het geen resultaat geboekt. Lijkt me onwaarschijnlijk dat het net díe 50 man zijn waar het niet bij werkt ;)
 
is er ook wat dat je borsthaar gaat groeien . ben nu al 36 en nog steeds geen haartje op mijn borst . kan iemand me helpen :o
 
Bij een groep van 50 man heeft het geen resultaat geboekt. Lijkt me onwaarschijnlijk dat het net díe 50 man zijn waar het niet bij werkt ;)

Tja dan weet ik eigenlijk toch niet wat ik moet zeggen hehe, want heb wat andere forums afgelezen met personen die ook propecia hebben geprobeerd en die zeggen dat het voor hun wel heeft gewerkt , die zouden dan toch ook niet liegen lijkt mij...

Dit is trouwens geen reactie omdat ik wanhopig etc ben haha , vind het gewoon vreemd :)
 
Back
Naar boven