AndroidHealthClinic

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

helemaal gelijk opa en ryu.
laatst zei ik ook weer tegen iemand dat ik bb doe .raar wat hij zei(je spuit zeker ook)en direct het meningsverschil anabolen weer op de propen .ik zie wel of ik ga gebruiken
 
Het klinkt misschien stom, maar ik heb me altijd voorgenomen een inspiratie te willen zijn voor de mensen om me heen. Ik wil dat iemand op straat zegt: "He , zoals die kerel eruit ziet dat zou ik ook willen als ik zou trainen".

Dit maakt dat ik gekozen natural te blijven ook omdat ik niet zo geloof dat steroiden "the magic pill" zijn om echt groot te worden. :rolleyes:

Als je consequent (met het koppie) traint, echt strict je dieet houdt en genoeg rust neemt heb je genoeg potentieel.:D

Om eerlijk te zijn vind ik dat (te jonge) mensen veel te snel naar steroiden grijpen terwijl de overige voorwaarden (training afgestemd op doelen, voeding, rust) niet op orde zijn.
 
Je moest es weten voor hoeveel mensen ik een voorbeeld ben in de gym en op straat. En voor hoeveel mensen IEDERE grote jongen op DBB een voorbeeld is. Voor meer mensen dan je denkt. De zoon van de eigenaar van de supps shop 'wil ook zo worden'.

Zodra je boven de middenmoot uitstijgt wordt je een voorbeeld, ter motivatie. Mooi toch? Ik ben in staat om anderen te motiveren met uitleg, aanmoediging en tips te geven in de gym. Heerlijjk om anderen beter te zien gaan op jouw tips, geeft voldoening. En dat kan ook nog steeds als je 8978 spuiten in je reet hebt gehad. Ligt aan je eigen mentaliteit namelijk.

En als ze vragen of daar stero's bijzitten dan zeg ik gerust ja hoor, maar wel veel hoor, opa begon een beetje laat met serieus trainen dus heeft vaak dom gedaan!'. Interesseert ze niks. Het doel heiligt de middelen. Ik waarschuw ze wel om zo lang mogelijk natural te blijven trainen. Maar zij trainen dan al sinds hun 17e. Ik ben pas begonnen toen ik 27 was.

Eerlijkheid is meer waard dan het verkeerde beeld wat je van jezelf hebt als je denkt dat jij als grote natural ook als natural gezien wordt door anderen.
 
HAhahahaha! :D

Welke status? Die 'status' ben je meteen al kwijt als je boven een bepaald aantal kilo's komt. Dan zegt iedereen: 'Kijk, die Kale zit er ook an.'

En jij maar tegen windmolens vechten en blijven proberen om mensen te overtuigen dat je natural bent. Maar nee hoor, niemand gelooft je meer.
Man ik verbaas nog steeds menig sporter als ik zeg dat die Pinda die met mij trainde natural was. Dat geloven ze niet meer. Dus status? Die ben je kwijt als je groot wordt, believe opa maar.

Nou, ik hoor dat zowiezo bijna elke dag hoor, maak je daar maar niet druk om ;) Ik heb het meer over familie en vrienden die WETEN dat ik niet gebruik. Wat de rest van me denkt zal me een zorg wezen.
 
Ik heb het geprobeerd en de kuur an sich was echt hartstikke leuk. Het enige nadeel was dat ik in het begin erg moe was. Totdat ik een halter aanraakte! Woehoe, dan ging het als een speer. Ter illustratie, tijdens mijn kuur deed ik aan het einde van mijn 1 uur durende trainingssessie regelmatig nog maar een setje squaten omdat ik anders het gevoel had dat ik geen reet had gedaan.

De reden om na dit experiment de anabolen met rust te laten waren de weken na de kuur. Het is echt niet zo dat je dankzij de oestrogenen met een slobbertrui aan en een kop rooibosthee met honing op de bank zit te huilen bij de dvd dirty dancing (baby belongs to me!!! Boehoehoe :sob: ). Maar het is wel een heel verschil met de dagen tijdens de kuur, de dagen dat je je nog een God over het ijzer waande.

En de allerbelangrijkste reden was dat het de gezondheidsrisico’s niet waard waren (hoewel ik de risico’s een stuk lager inschat als bijvoorbeeld het Necedo doet). De fysiek die ik wil is prima naturel te bereiken, dus daarom lijkt het me verstandig mijn lichaam pas hormonaal te ondersteunen als de ballen versleten raken (bij de leeftijd 50+ ofzo).
 
Ah ok. ;)
Want de rest van je wereld denkt maar aan één ding: AAS.
 
mijn vader is begin dit jaar overleden en heb hem dat nooit gevraagd maar denk dat die het wel goed had gekeurt maar daar ging het niet om, ging erom dat ik zijn stats ook kan behalen zonder te gebruiken.

Nee ok, maar de reden waarom ik het vroeg is dat veel oud BB'ers gebruik afraden. Sorry van je pa, dat wist ik niet.
 
Ik heb het geprobeerd en de kuur an sich was echt hartstikke leuk. Het enige nadeel was dat ik in het begin erg moe was. Totdat ik een halter aanraakte! Woehoe, dan ging het als een speer. Ter illustratie, tijdens mijn kuur deed ik aan het einde van mijn 1 uur durende trainingssessie regelmatig nog maar een setje squaten omdat ik anders het gevoel had dat ik geen reet had gedaan.

De reden om na dit experiment de anabolen met rust te laten waren de weken na de kuur. Het is echt niet zo dat je dankzij de oestrogenen met een slobbertrui aan en een kop rooibosthee met honing op de bank zit te huilen bij de dvd dirty dancing (baby belongs to me!!! Boehoehoe :sob: ). Maar het is wel een heel verschil met de dagen tijdens de kuur, de dagen dat je je nog een God over het ijzer waande.

En de allerbelangrijkste reden was dat het de gezondheidsrisico’s niet waard waren (hoewel ik de risico’s een stuk lager inschat als bijvoorbeeld het Necedo doet). De fysiek die ik wil is prima naturel te bereiken, dus daarom lijkt het me verstandig mijn lichaam pas hormonaal te ondersteunen als de ballen versleten raken (bij de leeftijd 50+ ofzo).

Ook dat kun je leren. Ik heb dat ook moeten leren opvangen. En nu, een dikke 2 maanden na een 6 maanden durende kuur, voel ik me prima.
Heeft allemaal te maken met wat je doet de laatste weken van je kuur en de eerste weken na je kuur, allemaal chemistry en uitproberen.
 
Ik doe het niet voor mn gezondheid
Je krijgt er tieten van
het is verslavend, na 1 pomp wil je meer of terug na die pomp
het is duur
en ik heb monstergenen:P
 
Ik doe het niet voor mn gezondheid
Je krijgt er tieten van
het is verslavend, na 1 pomp wil je meer of terug na die pomp
het is duur
en ik heb monstergenen:P

Haha kerel, die gekke tequilla spelletjes zijn zeker wel goed voor de gezondheid en je tietjes ;)
 
Eigenlijk omdat ik niet de behoefte heb om te gebruiken.
Hoewel het soms wel kriebelt, is de drang er op dit moment helemaal niet.
 
Mijn motivatie was tweeledig. Ten eerste bang voor naalden. :P Ten tweede was ik natural toch al groter en sterker dan de meesten.

Binnenkort ga ik toch serieus beginnen met kuren. En ja, dan ben ik mijn "status" als natural kwijt. Maar zoals al door DBC aangehaald: die ben je kwijt zodra je een beetje groter dan gemiddeld wordt. Ik begon te trainen toen ik 16 was, en op mn 17e werd ik voor het eerst "beschuldigd" van gebruik. Naderhand ben ik nog 20 kg vvm bijgekomen, dus toen wist de hele sportschool 100% zeker dat ik zwaar gebruikte. :rolleyes: Dus ik heb niets te verliezen, en alles te winnen. Vandaar binnenkort geen natural meer.

En voor de mensen die willen weten wat ze natural kunnen: goed plan. Heb ik dus ook jaren (halfzacht) gedaan. Ik weet wat ik clean ongeveer zal kunnen. Dus waarom jarenlang lopen zwoegen, terwijl ik door gebruik van AS diezelfde hoeveelheid energie om kan zetten in veeeeeel meer kracht en massa?
 
Haha kerel, die gekke tequilla spelletjes zijn zeker wel goed voor de gezondheid en je tietjes ;)

Dat was vroeger he:D
En tieten heb ik afschuw voor aangezien ik 130 woog bij 16 jaar
 
Het is verslavend ja dat klopt.

Niemand laat het bij 1 kuurtje. Of je moet zo stom zijn om een kuur te vernken de eerste keer maar dan nog wil je nog wel een keer. Testosteron-afgeleiden laten een man zich net zo voelen als een vrouw in een kluis vol chocolade, en erger. Het is fantastisch.

Lieve naturals: Neem van opa aan: Niet aan beginnen!
Het is echt verslavend!
Want voor je het weet...

Ben je groot! :D
 
Ik blijf natural omdat wat ik wil natural wel te behalen is.
 
Het is verslavend ja dat klopt.

Niemand laat het bij 1 kuurtje. Of je moet zo stom zijn om een kuur te vernken de eerste keer maar dan nog wil je nog wel een keer. Testosteron-afgeleiden laten een man zich net zo voelen als een vrouw in een kluis vol chocolade, en erger. Het is fantastisch.

Lieve naturals: Neem van opa aan: Niet aan beginnen!
Het is echt verslavend!
Want voor je het weet...

Ben je groot! :D

Ben je niet bang voor de lange termijn effecten? ???
 
Het geeft nu een kick als mensen vermoeden dat je gejuiced hebt, en als je dat ook eenmaal echt gedaan hebt.... dan is het gewoon nog waar ook.
Daarbij, ik heb mijn naturel max nog lang niet gehaald.

DBC01 sprak
Welke status? Die 'status' ben je meteen al kwijt als je boven een bepaald aantal kilo's komt. Dan zegt iedereen: 'Kijk, die Kale zit er ook an.'

Wat boeit dat in hemelsnaam!?? Ik zou het perfect vinden als mensen dat echt dachten, laat ze allemaal mooi het zuur krijgen. JIJ bent AS-vrij en elke keer als men het tegendeel beweert moet je dat opvatten als een compliment, simple as that.
 
Ook een goeie benadering Devil :thumbs:

Als jij daarmee kunt leven dan is dat alleen maar super in orde.
Alleen...ik heb zat jongens van rond de 20 gesproken die super gefrustreerd waren: Wat blijkt dan, ze kunnen de leuke meisjes niet meer overtuigen van het feit dat ze drug-free zijn.

'Godver opa, sta je daar in een disco op Mallorca de hele avond te verdedigen dat de armen die haar vasthouden toch echt natural zijn!'

Dat is niet leuk voor ze hoor, daar balen ze enorm van.
 
Back
Naar boven