Fitness Seller

biefstuk iemand? DJ 18/9/06 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

voor de wedstrijd is ie altijd topmateriaal maar ergens verkloot ie t volgens mij gigantisch vind hem nl op mr o altijd zwakjes
 
GVD dit is niet meer normaal man gruwelijk hoop voor hem dat hij zo blijft
 
Zijn benen hadden wat groter gemogen en scherper. Dan had ie vandaag de O te pakken!
Wat een beest.
Echter de wedsatrijd duurt nog 1,5 week. Helaas voor Dennis:)
 
jah dat doet het hem he die benen !!als hij nou deze 1,5 week voorzichtig doet en goed gaat laden wint hij de mr.o echt zeker weten wat een shape!!!!
 
Die gast is echt niet gewoon dik gespierd!!!!!!!!!!! Die musculariteit vinden we echt bijna enkel bij DJ!!

****in beest!!!!!!!!
 
Dikke shit, echt heel goed. Hopen dat ie het niet verkloot in de komende paar dagen.. Dan is het zeker een podiumkandidaat!
 
Ik zag de foto's al op een ander board, gruwelijke pics. Die benen moeten inderdaad wel groter, vooral z'n sweep. Maar hij valt me tot nu toe het meeste op tussen al de deelnemers, in positieve zin.
 
Ooh jeah give me that steak :D
 
Gruwelijk man. Laten we hopen dat hij nou eindelijk in deze shape op het podium komt. Gruwelijk hard man. Het lijkt wel of die aders eruit willen springen.
 
****ing impressive! Weten jullie nog vorig jaar jongens, op die foto,s volgens mij v. Sarcev zn site. Begon ie rond deze tijd een GROENE huid te krijgen. Echt zonder gelul de dude werd groen en vervolgens soft, helaas. Hopelijk dit jaar Top 3 voor DJ!
 
Back
Naar boven