XXL Nutrition

biefstuk iemand? DJ 18/9/06 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

****ing impressive! Weten jullie nog vorig jaar jongens, op die foto,s volgens mij v. Sarcev zn site. Begon ie rond deze tijd een GROENE huid te krijgen. Echt zonder gelul de dude werd groen en vervolgens soft, helaas. Hopelijk dit jaar Top 3 voor DJ!

hahaha lou ferrigno wannabe :D
 
gruwelijk vondt ik hem altijd al, maar op de podium valt hij altijd zwaar tegen.

Misschien dat ze de olympia kunnen vervroegen :thumb:
 
Echt te erg...maar miss ziet het er een heel stuk anders uit als ie langs ronnie of jay zou staan op deze foto's. Zn minpunt is idd zn benen, en zn buik vind ik er echt NIET uitzien..mja daar kan hij verder ook niks aan veranderen.
 
Verdomme verdomme verdomme
Als hij niet wint (dus niet met die shape op het podium komt) zou ik mijn licentie verscheuren moest ik van hem zijn.
 
denken jullie nu dat hij met deze shape zou winnen?

Naast coleman of cutler zal het allemaal wel meevallen hoor.
 
Wat is er gebeurd met zijn buik??

Verder echt een topfysiek...
 
nice hoor.....damn
 
erg massief als vanouds!:)
 
Oei! Zooooooo jammmer. Die beentjes zijn geen minpunt .. of "lopen iets achter" Die doen hem gewoon een top5 plaats de das om.
 
omg ****in mooi dit
 
:eek: Daar kan ik wel een per maanden biefstuk van eten. Wat een bruut bovenlichaam :thumbs: Eeuwig zonde van z'n wheels.
 
Benen afkraken vind ik gezeik. Alles is goed in evenwicht. Benen van Coleman zijn alleen dikker, niet beter.
 
Benen afkraken vind ik gezeik. Alles is goed in evenwicht. Benen van Coleman zijn alleen dikker, niet beter.

coleman zijn benen zijn letterlijk 2 keer zo groot en ja ze zijn wel beter.
 
Zo'n shape hou je nooit heel lang vast...helaas.
Ging ook met Kevin soms zo.
 
Back
Naar boven