AndroidHealthClinic

foto's van mij

Bezoekers in dit topic

carlostexel

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2006
Berichten
19
Waardering
0
ik vind het persoonlijk niet zo indrukwekkend voor 1 jaar trainen,maar ik zie wel goeie traps!
Ik zou zeggen blijf doordoen en gebruik een voedingsschema of doe je dat al?
 
nee helemaal niet..maar de hele zomer 1 keer per week geweest dus niet echt veel maar nu weer 5 dage per week
 
tip, stel een goed voedingsschema op, rust goed train hard en maak over een tijdje nog een keer foto's.

check dan de vooruitgang en dan heb je weer genoeg motivatie om het bovenstaande te herhalen :D
 
niet slecht, maar poses kunnen wel wat beter :rolleyes:
 
Vetpercentage kan wel wat omlaag, dan zie je wat meer definitie. Op je rug zit bijvoorbeeld nog geen definitie. Biceps zijn ook nog niet door. Triceps weet ik neit of dat vet is wat onder je arm hangt of triceps.
Traps zie je op een of andere manier dan wel weer goed.

Maar boven alles. borst, die moet je echt harder gaan trainen, want daar zit nu nog niks.

Als je nu goed wilt beginnen, ga dan niet 5 keer per week trainen zonder voedingsschema. Probeer eerst eens met 3 keer per weekk full body, niet tot failure. Neem 2 eiwitshakes per dag erbij en eet gewoon goed, zeker niet te weinig gaan eten. Dan moet je best resultaat kunnen gaan zien :)
 
Een jaar ...???
 
Vetpercentage kan wel wat omlaag, dan zie je wat meer definitie. Op je rug zit bijvoorbeeld nog geen definitie. Biceps zijn ook nog niet door. Triceps weet ik neit of dat vet is wat onder je arm hangt of triceps.
Traps zie je op een of andere manier dan wel weer goed.

Maar boven alles. borst, die moet je echt harder gaan trainen, want daar zit nu nog niks.

Als je nu goed wilt beginnen, ga dan niet 5 keer per week trainen zonder voedingsschema. Probeer eerst eens met 3 keer per weekk full body, niet tot failure. Neem 2 eiwitshakes per dag erbij en eet gewoon goed, zeker niet te weinig gaan eten. Dan moet je best resultaat kunnen gaan zien :)

dit is ook een advies van lik me versie.

vet % omlaag om meer definitie te krijgen ???

er is niet eens massa, als je lager gaat in je vet dan blijft er helemaal niks meer over.
Je moet juist de hele winter flink eten en je calorie-inname hoger maken dan je verbruik.
Dat is imo de beste manier om massa te pakken.


niet tot failure trainen ???
dan kan je beter gaan "fitnessen".

2 eiwitshakes per dag en gewoon goed eten ??? wat is dat voor voedingsschema?

op deze site kan je een ton aan informatie krijgen, lees gewoon aandachtig de voedings-en-trainingssectie door, en stel zonodig vragen.

lezen, lezen, lezen, en leren.

Je bent nog harstikke jong als je nu al zo slim bent om je goed te verdiepen en een strak eet-en-trainingsschema op te stellen, dan zie je er op je 20 BRUUT uit.
 
jaah ik krijg binne kort me voedings schema van me vader.. want me ouders hebben een sportschool op texel

oja maka.. een jaar voor nix getraind valt wel mee hoor. maak tog setjes van 8 met 80 kilo bankdrukken.

oja binne kort ff goede foto's laten maken deze zijn echt bagger
 
Lol slaat helemaal nergens op maka. Het is maar net van hoever je komt. Ik ben van 56kg bij 1.95m naar 79kg bij 1.98m gegaan, dus nog steeds uberecto, maar als ik jou mag geloven heb ik een jaar niks gedaan. Want als je een foto van mijn lichaam ziet, lijkt het niet echt getraind...

Inderdaad.. we weten niet hoe hij er in het begin uitzag.. dit kan een wereld van verschil zijn.
 
jaah ik krijg binne kort me voedings schema van me vader.. want me ouders hebben een sportschool op texel

oja maka.. een jaar voor nix getraind valt wel mee hoor. maak tog setjes van 8 met 80 kilo bankdrukken.

oja binne kort ff goede foto's laten maken deze zijn echt bagger

Als het echt zo is dat je dat drukt:eek:
Zijn het idd k*tfoto's
Wat zijn je Stats?
 
leg uit 'loo'..

ik ben van mening dat je altijd tot failure moet trainen.

tot failure trainen = spiervezels maximaal belasten = maximale "scheurtjes/beschadigingen" in je spiervezels = maximaal herstellen (indien voldoende rust / strakke voeding ) = maximale groei.

je moet je spieren kapot trainen, dus doorgaan tot failure, half trainen = half groeien.

en dan het liefst tot failure gaan in de range van 8 - 12 reps, dat is volgens onderzoeken (individuele verschillen daargelaten) aangetoond de bester range voor hypertrofie.

maargoed dat is mijn bescheiden mening.

daarnaast nog een bijkomend voordeel van tot failur trainen; het is gewoon heerlijk :P, you've gotta love the pain, anders kan je beter gaan darten ofzo.
 
Tja kan je vinden dat het lekkerder voor je voelt. Ik vind dat je beter net iets voor failure kan stoppen, zodat je elke beweging nog gecontroleerd kan uitvoeren.

25. Is failure necessary?

A muscle does not have to be trained to failure to be stimulated either. Microtrauma results from any increase in tension beyond what a muscle is fully adapted to. Failure and forced reps don’t do much, if anything extra for strength or size gains, yet they do create a lot of fatigue and prolong recovery time. How many 135 pound bench pressers have you seen doing forced reps with spotters saying, “It’s all you?” How many 400 pound plus bench pressers have you seen doing forced reps period?

A Training Philosophy For Solid Mass Gain
 
@charles:
Kijk eens rond hoe je een beetje moet poseren, daardoor krijg je een beter beeld van je lichaam.
Ook zou ik kijken wat 1-2x cardio per week voor je zou doen.
Zorg ook dat je een goed voedingsschema krijgt, neem aan dat je pa dat wel regelt voor je.
Pas een beetje op met te vee vetten en suikers enzo.

Succes man!
 
Laatst bewerkt:
Tja kan je vinden dat het lekkerder voor je voelt. Ik vind dat je beter net iets voor failure kan stoppen, zodat je elke beweging nog gecontroleerd kan uitvoeren.

maar er is een degelijk verschil tussen tot failure trainen en forced reps.

in dat citaat van jou (wel netjes dat je je mening onderbouwt met literatuur trouwens) noemen ze tot failure trainen en forced reps in 1 adem,alsof het bijna hetzelfde is, dat vind ik onterecht.

je kan je oefening gecontroleerd uitvoeren en toch tot failure trainen.

als je toch doorgaat door te smokkelen, dan is dat een forced rep.

maargoed ieder zijn "filosofie".

imo moet je gewoon op de grens van je kunnen trainen, net zoals in elke sport waar het om fysieke inspanning draait.
 
imo moet je gewoon op de grens van je kunnen trainen, net zoals in elke sport waar het om fysieke inspanning draait.

Dat is het juist, het gaat bij BB om hypertrophy.
Het hele HST principe is gebaseerd op niet tot failure trainen. Het is zo'n beetje de enige wetenschappelijk onderbouwde trainingsmethode en blijkt in de praktijk ook goed te werken.
 
Back
Naar boven