MuscleMeat

Powertraining in Kortrijk?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Knaap

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
8
Waardering
0
Waar kan men powertrainen in kortrijk??

alvast bedankt

kevin
 
Aan de pottelberg, maar is duur je moet ook direct een abonement kopen :duh:

Volgens mij is er ook een sportcomlex bij de kinepolis, richting Bellegem...
 
Laatst bewerkt:
ik heb een fitness center gevonden, "de kaai", maar het is praktisch puur fitness en geen powertraining

op internet vond ik ook nog 2 gyms: eurogym en bills gym en ik ben naar die adressen geweest:

eurogym: 2garagepoorten met een bord erboven, "eurogym" verder geen tekenen van een gym of verdere info.

bills gym: een gewoon rijhuis die te koop staat.

hoe heet die aan de pottelberg?
 
weet er iemand waar je een "strongman" gym hebt? Liefst omgeving antwerpen stad
 
Die passage gym is stronteduur, en voor dikkenekken, maar in kortrijk loopt het dan ook vol met zulke
 
Anders Apollo gym in Zwevegem
 
Bills gym is vrij goed, het is in het Jeugdherbergcomplex "Groeningeheem" allemaal oldskool materiaal, niet te groot, vriendelijk mensen. En heel goedkoop 95 euro per jaar ;)

Passage is idd stronte duur tenzij je student bent, dan betaal je maar 30euro/maand

Appolo te zwevegem zou ik je ten strengste afraden, vuilste gym die ik ooit heb gezien, materiaal trekt op niets, en er lopen daar alleen maar Johnny's en Marina's

Fitness for Fun te Gullgem is een prachtige zaal waar ik trouwens ook train, gloednieuwe materiaal, prachtige halters (tot 65 kg), zeer proper, mooie bar, en de prijs valt reuze mee rond de 200 euro per jaar.

En je hebt er nog in de buurt van kortrijk ze, kga ze hier niet allemaal beginnen opnoemen.

succes ermee
 
locust en terretis trainen in bill's gym....
 
hey brO

wa voor pipo ben jij? :mad: :mad:

ben je eigenlijk al ooit deftig gaan trainen in apollo gym?
er zijn inderdaad propere zalen à la passage en dergelijke..
ik geef toe , ik douche me er ook niet, maar dat kan thuis ook he na de training..
maar zoals jij het stelt zijn de toestellen en de halters smerig en onder een laag stof van 200jaar bedekt..
ik kan je zeggn,er is geen enkele zaal in gans de streek waar je zo hardcore, naturel en met degelijke begeleiding kan trainen..voor 150euro per jaar..
maar om nu te zeggn dat et er zo vuil is, dan weet je niet wat je vertelt..
de sfeer die er heerst, is er familiaal, laat et ons zo stellen, 40% van de mensen die er trainen zijn ouder dan 35.. en dan heb je zo'n 20-tal jongeren gelijk ik die er echt serieus poweren of BB'n..elk jaar brengt de club paar belgisch kampioenen voort in deadliften, squatten, soms in BB'n ook, dus johny's en marina's heb ik toch een gans andere voorstelling over..

ik train er al 2 jaar intensief.. het materiaal is ouderwets, maar degelijk en als je echt hardcore wilt poweren of BB'n kan je geen beter zaal vinden..

en waar jij die johhnys en marina's gezien ebt, weet ik nie..
maar dit is een regelrechte belediging..

voor je iets vertelt, zorg dan dat je weet wat je verkondigt!
grtz
als je wil, mag je eens meetrainen met wij johny's, we zullen dan zien of je niet om je mama roept..
 
Hahaha die belgen zijn bestwel grappig.. worden helemaal emotioneel als je 1 slecht woord zegt over de gym waar ze trainen.
 
hey brO

wa voor pipo ben jij? :mad: :mad:

ben je eigenlijk al ooit deftig gaan trainen in apollo gym?
er zijn inderdaad propere zalen à la passage en dergelijke..
ik geef toe , ik douche me er ook niet, maar dat kan thuis ook he na de training..
maar zoals jij het stelt zijn de toestellen en de halters smerig en onder een laag stof van 200jaar bedekt..
ik kan je zeggn,er is geen enkele zaal in gans de streek waar je zo hardcore, naturel en met degelijke begeleiding kan trainen..voor 150euro per jaar..
maar om nu te zeggn dat et er zo vuil is, dan weet je niet wat je vertelt..
de sfeer die er heerst, is er familiaal, laat et ons zo stellen, 40% van de mensen die er trainen zijn ouder dan 35.. en dan heb je zo'n 20-tal jongeren gelijk ik die er echt serieus poweren of BB'n..elk jaar brengt de club paar belgisch kampioenen voort in deadliften, squatten, soms in BB'n ook, dus johny's en marina's heb ik toch een gans andere voorstelling over..

ik train er al 2 jaar intensief.. het materiaal is ouderwets, maar degelijk en als je echt hardcore wilt poweren of BB'n kan je geen beter zaal vinden..

en waar jij die johhnys en marina's gezien ebt, weet ik nie..
maar dit is een regelrechte belediging..

voor je iets vertelt, zorg dan dat je weet wat je verkondigt!
grtz
als je wil, mag je eens meetrainen met wij johny's, we zullen dan zien of je niet om je mama roept..

Leuk om weer zo'n e-thug te horen.


Ga eens gaan trainen in Fitness for fun te Gullgem dan ga je pas zien wat een zaal is. Ik geef toe dat ik maar één keer ben geweest gaan trainen in zwevegem. Bij bill's is het ook allemaal oud materiaal de overgrote merendeel is daar ook meer dan 35, maar de toestellen daar zijn daar zeer goed onderhouden en het is daar vele malen properder en goedkoper. Ook wat de openingsuren betreft is het daar vele beter. Beetje objectiviteit is hier zeker geen luxe.


Ik zeg hier mijn mening als je je aangesproken voelt als ik johnny zeg, tjah dat is u probleem. Beetje respect mag ook, stoere praat op een forum is te gemakkelijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Hahaha die belgen zijn bestwel grappig.. worden helemaal emotioneel als je 1 slecht woord zegt over de gym waar ze trainen.

Ja deze Belg, ik woon in België maar daarvoor niet Belg ;)
 
wie zegt dat ik niet objectief ben?
ik ben al paar keer in gullegem en ledegem geweest..
al veel keer naar billy, tis daar inderdaad goed..
maar apollo moet je niet zo beginnen afbreken terwijl je er 1x geweest bent..
ze ebben allemaal hun voor en hun nadelen..
ik train nu 2 jaar intensief in apollo en ben er heel tevreden, akkoord, de muziek suckt zwaar en de hygiëne in de toiletten en douches is niet super..maar de toestellen zijn degelijk en je kan er perfect poweren of BB'n..
bovendien weet je niet waarover je praat..apollo krijgt geen subsidies van de gemeente zwevegem en de baas houdt de club zeker niet open voor de centen, maar enkel voor de liefde voor de sport..en de club steunt vooral op vrijwilligerswerk..van o.a. clubleden en sympatisanten
bovendien bestaat de club reeds 51 jaar en staat de stichter, Roger Verbrugge nu 71 jaar, er nog dagelijks om ons bij te staan met raad en daad samen met zijn zoon Gianni Verbrugge (meermaal Belgisch kampioen squat-deadlift en Bodybuilding).. Koen Balcaen - 1 van Belgiës grootste en succesvolste Bodybuilders ooit - komt er zelfs nog geregeld over de vloer als hij eens in het thuislandje is (heeft nu een gym in spanje).
vorig jaar werd in zwevegem door ons het BK benchpress georganiseerd door de club..
moet ik nog verdergaan of begin je te beseffen Bro dat je een klein beetje respect zou mogen opbrengen..
en mijn praat was niet stoer bedoeld,ik hou er gewoon niet van dat je mijn club zit af te zeiken terwijl je bijgod niet weet hoe het er aantoe gaat..
das alles en ook tlaatste dat ik erover zeg
tbeste
 
met zijn zoon Gianni Verbrugge (meermaal Belgisch kampioen squat-deadlift en Bodybuilding)

Om het eens over deze belgische kampioen te hebben in het jaar '99 was hij idd Belgisch kampioen bij de NCOBB bij de zwaargewichten in de klasse +90kg.
Hij is zelfs op WTV (regionale zender)geweest en waarschijnlijk in alle plaatselijke kranten een artikel gekregen. Wat er wel niet bijgezegd werd dat hij alleen in zijn klasse stond en dat hij zo goed als niet gedieet had. :rolleyes:

Dus wat dat belgisch kampioen zijn betreft in BB daar heb ik zo mijn bedenkingen bij.
 
nee, dat was paar jaar geleden..
 
Back
Naar boven