XXL Nutrition

Klein Marokko in Amsterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dicki zei:
Geen respect van mij.

dickie zei:
Mooi is dat dan, het stikt hier van die lui, en haal jij de ook nog eens eentje op!!!!
Ook nog helemaal uit turky land.......

Volgens mij ben jij in het echt zo'n hele stoere man. Kerel, als je niks zinnigs te zeggen hebt bij dit soort onderwerpen, blijf dan gewoon weg.
 
Met Jizza eens, als je niks beters te melden hebt dan Stormfront-taal kan je beter wegblijven uit dit soort threads.
 
Mooi is dat dan, het stikt hier van die lui, en haal jij de ook nog eens eentje op!!!!
Ook nog helemaal uit turky land.......???

helemaal uit 'turkyland' ;)
en mooi dat ze is :)
 
Kan me niet voorstellen maarja.
En ik geloof nog steeds dat ik recht heb op een eigen mening!
 
Als een imam al geen invloed meer blijkt te hebben op rebbelerende kinderen wie dan wel. ik zie de plaatselijke pastoor al predikken " gij zult geen autoradio's stelen". Het is toch van god los. Als het echt zo is zo als regelmatig wordt geschetst misschien is het dan inderdaad maar beter dat deze jongens uit de maatschappij worden genomen ... preventief ...
 
Als een imam al geen invloed meer blijkt te hebben op rebbelerende kinderen wie dan wel. ik zie de plaatselijke pastoor al predikken " gij zult geen autoradio's stelen". Het is toch van god los. Als het echt zo is zo als regelmatig wordt geschetst misschien is het dan inderdaad maar beter dat deze jongens uit de maatschappij worden genomen ... preventief ...

indd Het milde straffen werkt gewoon niet.
Iedereen weet dat, maar doet zijn ogen dicht.
Zwaarder straffen in heropvoeding gevangenissen.
 
Kan me niet voorstellen maarja.
En ik geloof nog steeds dat ik recht heb op een eigen mening!

Geloof ik best.. je komt ook niet al te snugger over idd...

eigen mening.. tsja.. dat is in jou geval eerder een nadeel dan een voordeel.. maar je hebt er wel recht op maar mischien moet je eens de "huisregels" lezen voordat je je "eigen mening" loopt te verkondigen.

Maargoed.. Boog.. je moet me even "up-to-daten" betreft je nieuwe aanwinst :D
 
Back
Naar boven