MuscleMeat

€ / maand ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

38...onbeperkt trainen (tijdens openingsuren :d ) onbeperkt sauna en zonnebank (maar daar maak ik geen gebruik van)
 
37.5 per maand geloof ik, voor onbeperkt trainen. No offence sportfood ;) maar de openingstijden zijn een beetje aan de krappe kant (voor werkende mensen). Ik moet me 's avonds vaak echt haasten om lekker te kunnen trainen. Het is een redelijk kleine sportschool, meer gericht op de toestellen dan op het krachtgedeelte. Dus in die zin is het veel geld. Maar het is er echt tof trainen met een groepje jongens die er vast 3 a 4 keer per week zijn, en de sfeer is bijzonder goed.

In Tilburg betaalde ik via de Universiteit 75 Euro per jaar!! Dat was pas lachen!!
 
ik betaal 43:D
 
16 euro bij 2 jarig abbo..
21,50 bij 1 jarig abbo..
Onbeperkt..
 
150€ 1 jaar onbeperkt.

Zelfs tijdens de sluitingsuren kan je gaan trainen :d:d
 
Betaal helemaal niks, en kan in 11 verschillende centra trainen
 
16 euro bij 2 jarig abbo..
21,50 bij 1 jarig abbo..
Onbeperkt..

voor jouw healthcentre zou ik nog geen 5 euro overhebben per maand :p

hoewel er natuurlijk wel lekkere wijven trainen :o

ontopic:
95 euro per kwartaal (dus ongeveer 32 p maand), bij aanmelden van een nieuw lid krijg je 1 maand gratis :cool: onbeperkt uiteraard..
 
zeer netjes idd, maar de bankjes lijken mij wat kort ? Ik heb dan te weinig steun met zitten militairy press o.i.d

Ik heb er nog geen problemen mee gehad of iemand problemen mee zien hebben. En wij hebben wij extreme squatreten in onze gym.
 
Ik train gratis, omdat ik judo daar. :P
 
1* per week is 31 gulden = ongeveer 13 euro 50 ( koers is 2.30)
onbeperkt is 71 gulden = bijna 31 euro

:D ( Candido Daal op Curacao )
 
1* per week is 31 gulden = ongeveer 13 euro 50 ( koers is 2.30)
onbeperkt is 71 gulden = bijna 31 euro

:D ( Candido Daal op Curacao )

omfg guldens:D
 
300 euro per jaar dus 25 euro per maand onbeperkt trainen
 
37 euro onbeperkt

fit & fun deventer
 
0 € train thuis :wl:
 
Back
Naar boven