AndroidHealthClinic

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Goed gelopen man. Nice pics ook :D
 
als ik homo zou zijn, had ik je allang anaal vernederd.. prettyboy! :eyebrow:
 
Hahhahaa... Al hakkent hardgelopen? Nikes aan en hardcore op, gek dat je zo hard hebt gelopen :D... :rock:
 
Rlxe pics goede lengte!
 
Hij was alleen z'n MOH petje vergeten? :D
Leuk Léon.
 
goed gelopen Leon. Loop je nu en dan of gewoon sporadisch (vandaar dat je spierpijn hebt..)
 
zeer opwindende foto's léon

haha

maareuhm, je was dus in amsterdam? had dat even gezegd man, ik was er ook!
 
Hehe, tof dat je die loopt hebt meegedaan.

Zelf moet ik er niet echt meer aan denken. Vroeger altijd aan athletiek gedaan, maar met mijn toegenomen gewicht zie ik het niet meer zo zitten...

Laatste paar feesten waar ik naartoe was gegaan, moest ik ook al na enkele uren wat gas terug nemen, omdat mijn knie tegen sputterde.
Alleen Dominator vorig jaar ging lekker, gras is de shit :D
 
netjes kerel, doe je ook wel eens sprint training/interval oid of alleen duurloop?
 
Netjes hoor, kijk trouwens die kale vent links op de eerste pic:roflol:
 
Thnx allemaal :D

als ik homo zou zijn, had ik je allang anaal vernederd.. prettyboy! :eyebrow:
Kom maar op hahaha :roflol:
Hahhahaa... Al hakkent hardgelopen? Nikes aan en hardcore op, gek dat je zo hard hebt gelopen :D... :rock:
Ik ben een met m'n maxjes :)
goed gelopen Leon. Loop je nu en dan of gewoon sporadisch (vandaar dat je spierpijn hebt..)
Ik heb 2 maand lang 2x per week gelopen, maar de afgelopen maand haast niet meer, een keer of 2 maar. De conditie was er nog wel, maar m'n spieren waren de afstand gewoon niet meer gewend, wonder boven wonder heb ik nu nergens last van, zelfs nadat ik gisteren een lowerbody training had (was misschien juist wel goed voor 't herstel).
zeer opwindende foto's léon

haha

maareuhm, je was dus in amsterdam? had dat even gezegd man, ik was er ook!
Ik was in Zaandam, heb alleen op de ringweg bij Amsterdam, de A10 gereden, dit was de 4 mijl he, de echte is 10 (en dat hou ik niet vol ;))
Hehe, tof dat je die loopt hebt meegedaan.

Zelf moet ik er niet echt meer aan denken. Vroeger altijd aan athletiek gedaan, maar met mijn toegenomen gewicht zie ik het niet meer zo zitten...

Laatste paar feesten waar ik naartoe was gegaan, moest ik ook al na enkele uren wat gas terug nemen, omdat mijn knie tegen sputterde.
Alleen Dominator vorig jaar ging lekker, gras is de shit :D
Gewoon doen. Vond het echt een superevenement, leuke sfeer enzo. Volgend jaar weer, wil best.. Trouwens, 7 oktober ga ik naar MOH, gaat mooi los dan.. reken maar dat ik daar ook kapot ga!
netjes kerel, doe je ook wel eens sprint training/interval oid of alleen duurloop?
In de voorbereiding op deze wedstrijd heb ik eerst een tijd de afstand proberen te halen.. De laatste maand heb ik een paar keer stukken van 1 km ofzo gelopen, meer op tempo. Dus een beetje van alles wat.
 
Zoals gezegd, voelde me vandaag goed!

19-06-06 - DE BENCH

Speed Bench:
- Opwarmen
- 8 x 3 x 65
- 1 x 100
Die 100 om ff te voelen, voelde vrij zwaar, maar ging verder soepel.

JM-Press:
- 2 x 60 (ff k*tgevoel in de pols)
- 6 x 60
- 3 x 6 x 65 (PR)
- 2 x 8 x 60 (PR)
Tjah, tweede keer pas dat ik 'm deed..

Military Press:
- 3 x 50
- 5 x 5 x 55
- 3 x 60
- 4 x 70 (pushpress)
Ff weer kijken of 5x5 m'n OHP de lucht in werkt, met 55 ging het nog redelijk makkelijk.

Triceps Rope extensions: 3x15 (en wat RC-werk tussendoor, 3x10)

Cable Rows: 4x6

En toen, ik kreeg er zin in.. heb ik nog ff gesquat, testen voor donderdag (wordt ME box squat)
Opgewerkt naar een triple met 120, en het ging MAKKELIJK! -->Geeft vertrouwen..
 
Laatst bewerkt:
Nice, Je zit toch altijd wat te kloten met die OH presses, misschien eens 3 weken vooraan in je schema zetten en kijken wat dat oplevert.. of in ieder geval voor de JM presses die ook al veel pakken van je tricep kracht.

@Unclezz wat waren je onderdelen binnen de ATLETIEK dan..?
 
Met name de middellange afstand, eerst 800m, later het echte anaerobe beulswerk van de 400m (beiden op Nationaal niveau bij de jeugd). En 's winters crossen uiteraard...
Ook het technische werp-werk ging me redelijk af, maar niet veel meer dan redelijk.

Laatste jaren dat ik wedstrijden deed, was toch voornamelijk 400m in competitie-verband, etc en tienkampen draaien daarnaast, dat vond ik echt leuk :banana:
 
Nice, Je zit toch altijd wat te kloten met die OH presses, misschien eens 3 weken vooraan in je schema zetten en kijken wat dat oplevert.. of in ieder geval voor de JM presses die ook al veel pakken van je tricep kracht.
Al 's aan gedacht ja, maar blijf het ff zo doen, heb het gevoel dat ik sterker begin te worden, al lijkt het er niet op als je naar m'n gewichten kijkt..

21-09-06 - ME SQUAT

Box Squat:
- 2 x 8 x stang
- 5 x 60
- 5 x 80
- 3 x 100
- 3 x 120
- 1 x 140
--> Belt om
- 1 x 150
- 1 x 155 (PR)
- 1 x 160 (PR)
- 1 x 165 (PR)
- 1 x 170 (PR)
Hell yeah!!!

Partial GHR's"
- 3 x 8 x BW

Hangcleans:
- 5 x 60
- 3 x 70
- 5 x 3 x 80 (pr)
volume-pr

Leg curl: 3x15
Triset: Legraises (3x12)//Dumbbell Side Bends (3x8)//Hyperextensions (3x20)

Tjah, wat kan ik ervan zeggen.. geweldig dit!
 
Haha, anders gooi je even 20 kilo op je pr :eek:

Ik zou vaker gaan hardlopen als ik jou was :D
 
HOPPA. Dit boost de normale squat ook wel naar minstens 180 denk ik zo!
200KG, get over here!
 
Back
Naar boven