XXL Nutrition

prikken + gevoel alsof je onder 220v staat

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
gister dus mijn 2 e prik test E, ik heb zoiezo al een grondige hekel aan prikken, maar al helemaal als het verkeerd gaat, het ging zo

ik prikte, en alles ging soepel, echter de laatste 0,5 cm stoote ik ergens tegenaan en k kreeg het gevoel alsof ik even op het stroomnet aangesloten was, pffff, nou de naald 0,5 cm terug getrokken en het op die plek geinjecteerd (na geaspireerd te hebben)

Nu komt het, ik kan amper zitten, en ben er (zoals gewoonlijk) ziek van, mijn eerste prik van maanden ging ook al niet al te soepel, en kon paar dagen niet op die bil zitten, nu kan ik dus helemaal niet meer zitten, ik zit op mn rug als het ware, ziet er niet uit maargoed,

is het een zenuw wat ik geraakt heb? en wat kan ik doen om de pijn te verminderen?

en dit is de 4 e kuur die ik start en waarbij ik de eerste week ziek ben, heb de vorige 3 daarom afgekapt, maar ben het nu niet van plan.

moet ik gewoon doorgaan met prikken totdat ik niet meer ziek ben en dan verder gaan, ik kan nu ook amper trainen btw:mad:
 
HEy probeer de volgende keer op een goede plek te prikken. Deel je bil denkbeeldig horizontaal in twee delen dan verticaal in 2 delen en dan neem je het buitenste bovenste deel. ALtijd goed!
 
heb je de vorige keer ook test enathaat gebruikt?
kan zijn dat je daar niet tegen kan (maatje van mij heeft dat).
Ik zou het als je er mee door wil gaan,voorlopig met de naald naar de bovenbenen verkassen en je billen rust gunnen .
 
Zou je idd in, of dicht bij een zenuw kunnen zitten.
Kijk eens in de faq hoe je moet prikken
Zou namelijk totaal niet moeten.

SpotInjections.com
Hier kun je ook goed zien waar je moet zetten.
 
neem je het buitenste bovenste deel. ALtijd goed!


dat doe ik al, heb die pijn altijd, sust, test E, mast, de eerste 2 weken ben ik gewoon een wrak, en kan ik amper trainen:(
 
dat doe ik al, heb die pijn altijd, sust, test E, mast, de eerste 2 weken ben ik gewoon een wrak, en kan ik amper trainen:(

Probeer dan eens wat lager, of anders idd in je bovenbeen.
Want het ligt dus niet aan je gear, of je bent overgevoelig voor alles.
Maar dat lijkt me sterk.
 
heb het normaal noot gehad, alleen die laatste paar x en
 
Je zegt dat je je vorige 3 kuren hierdoor afgekapt hebt? Of, dat was door die ziekte in de 1e week.
Ik denk dan toch echt dat je een zenuwtje geraakt heb man.

Veel anders kan ik er niet van maken.
 
ja die voorgaande x en had ik ook erg zere plekken en dat ging gepaard met ziek wezen, daarom afgekapt
 
prik in je kuit, bij mij voel ik het dan veel minder;) ''tis maar een tip''
 
hehe, dat doet bij mij vreselijk pijn:o

Bij mij ook, maar dan houd je wel meer spots over!
Dat 220V gevoel had ik niet bij mn kuur, wel een branderige huid, maar dat hoort er gewoon bij denk ik!

Wat je kan proberen is steeds andere spots te gebruiken, totdat je een goeie locatie hebt gevonden.... Buik bv of borst...

Succes iig!
 
Dat 220V gevoel is inderdaad het teken dat je een zenuw raakte, zeer gevaarlijk (ivm verlamming). Dit komt waarschijnlijk omdat je niet op de juiste plaats prikt. Zoek maar eens in de sticky's of op het net voor de juiste plaatsbepaling (bil in 4 delen, enz...).

De pijn die dagen erna komt is waarschijnlijk door te snel inspuiten, had ik ook. Maar wanneer je echt zeer traag inspuit (3ml op 10 minuten) en om de ml even stopt (naald er niet uittrekken, gewoon even stoppen met duwen zodat de vloeistof zich kan verspreiden) merk je er de dag nadien niets meer van.

Sommigen beweren dat het moet opgewarmd worden enz... heb dit allemaal gedaan, doet allemaal niets uit, gewoon extreem traag injecteren.

gr.
 
is idd zenuw die je hebt geraakt.. en zo te lezen in je aars.. pas daarmee op.. er loopt een dikke zenuw door je aars die je echt niet wilt raken.. je kunt jezelf een zogenaamde klapvoet spuiten.. een manke poot dus als je die zenuw vollop raakt.. op die plek dus ook injecteren is vragen om pijn.. keer in mijn been gehad.. met als gevolg dat ik hem amper meer gebruiken kon voor een paar dagen.. suc6
 
niet in je been prikken!!!

als het zo stijf word dat je niet kunt zitten moet je vooral in je been prikken! ik heb met win depot toen 2 dagen vrij moeten nemen omdat ik serieus niet kon lopen.

inject tips:

- vloeistof eventueel ligt verwarmen in warm water.
- heeeeeel langzaam injecteren ( 4min)
- inject plek goed namasseren.
 
lol.. niet alles in je been zetten ;) Winstrol kan ik eigenlijk alleen in mijn schouders hebben.. ooit in x in mijn biceps gezet.. nou ook geen lolletje.. idem voor de borst.. na een tijdje heb je het wel gezien in je schouders..maar ik kan het alleen daar maar hebben..

Die combi tren/testo gaan bij mij gewoon het beentje in.. geen 'zustertje' meer in huis die hem in mijn lieve billetjes kan zetten..
 
Als ik een tijd niets gepakt heb en weer begin krijg ik meestal koorts,ik denk dat het menselijk lichaam gewoon ff protesteert,en bij mij hoe dikker de vloeistof des te meer last,niet noemens waardig maar je voelt het wel ff.
Mijn linker bil doet altijd pijn als de naald door de huid heen gaat,en dan bedoel ik echt pijn,nee heb geen botte naalden rechts helemaal pijn loos.
Het kan zo zijn dat mijn vrouw hem even langs de vloertegels haalt om me te plagen maar daar ga ik niet vanuit.
 
Laatst ook 2 maal test enathaat gezet, maar ik word er niet ziek van. Wel achterlijk geil. Vrouwen op mijn werk hebben het maar moeilijk met me.
 
och och och, heerlijk om te lezen die verhalen waarbij het prikken fout gaat.

i feel you bro, ik heb nu al nachtmerries voor m'n volgende kuur als ik weer moet gaan zetten.

ik zal die helse pijnen niet meer vergeten, de tranen stonden in m;n ogen als ik moest autorijden of s'nachts op m'n verkeerde bil rolde, of toen ik een zenuw in m;n been raakte >alsof ie in de fik stond.

ohhhh yeahhhh, heerlijk.
 
Heb daar totaal geen last van als ik prik voordat ik ga slapen. Dan gebruik ik als het ware die spieren niet waarin ik heb geinjecteerd.
 
Back
Naar boven