Fitness Seller

Mijn Amerikaanse Stafford!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een "normale" hond zou zielig op de bank gaan liggen!!!



Dikke bullshit! Dat je veel van je hond houdt betekend niet dat hij geen "normale" hond is :roflol:



Verder wel sterkte gewenst en hopen op een spoedig herstel van je hond!
 
Dikke bullshit! Dat je veel van je hond houdt betekend niet dat hij geen "normale" hond is :roflol:



Verder wel sterkte gewenst en hopen op een spoedig herstel van je hond!

Dikke bullshit??? Je begrijpt toch wel wat ik probeer te zeggen:rolleyes: . De arts gaf aan dat deze honden zo'n hoge pijngrens hebben...
Vandaar gozer "normale"....
 
Ja rot voor dat beest.
Het is wel een bikkel zeg....
 
Dikke bullshit??? Je begrijpt toch wel wat ik probeer te zeggen:rolleyes: . De arts gaf aan dat deze honden zo'n hoge pijngrens hebben...
Vandaar gozer "normale"....


Weet ik lieverd :kiss: Maar het kwam er bij jou zo uit alsof jij een hele speciale hond hebt. Als jij "normale" neerzet dan plaats jij je hond boven "normale" honden. :)


De hond van mijn buren is eens aangereden hij werd een stuk gelanceerd maar liep al snel nadat hij aangereden was weer als een kievit. Alleen als je hem op wilde pakken dan piepte hij. Na een week of 2 dacht de buurman toch maar naar de arts. Toen bleek hij meerdere botten gebroken te hebben. De dokter zei hij zal wel enorm veel pijn gehad hebben??? Toch buffelde hij door deze engelse cocker spaniel.
 
Laatst bewerkt:
Weet ik lieverd :kiss: Maar het kwam er bij jou zo uit alsof jij een hele speciale hond hebt. Als jij "normale" neerzet dan plaats jij je hond boven deze "normale" honden. :)

Dan vat jij het misschien anders over. Ik begreep goed dat hij het over American Staffords had. ;)
 
Honden hebben idd hoge pijngrens. Die van ons is een keer onder een auto gekomen, dikke wond op ze achterhoofd. Je kon zijn schedel zien, maar hij is zelf naar huis gelopen:eek:

Sterkte dermee.
 
Weet ik lieverd :kiss: Maar het kwam er bij jou zo uit alsof jij een hele speciale hond hebt. Als jij "normale" neerzet dan plaats jij je hond boven "normale" honden. :)


De hond van mijn buren is eens aangereden hij werd een stuk gelanceerd maar liep al snel nadat hij aangereden was weer als een kievit. Alleen als je hem op wilde pakken dan piepte hij. Na een week of 2 dacht de buurman toch maar naar de arts. Toen bleek hij meerdere botten gebroken te hebben. De dokter zei hij zal wel enorm veel pijn gehad hebben??? Toch buffelde hij door deze engelse cocker spaniel.

Ok dan begrijp we elkaar nu. krijg je toch nog wat karma mee "lieverd".:D
 
bedankt voor de reacties... Probeer zoveel mogelijk karma te verdelen:D
Spike is nu onder zeil. Kan om 12.30 bellen hoe de operatie verlopen is en kan hem pas begin van de avond ophalen:mad:
 
heb precies hetzelfde gehad met een van mn rotweilers..kreeg een kunst knie..en half jaar dure medicijnen..vervolgens kwamen ze erachter dat het lichaam de kunst knie afstoten..en dat het daarom niet genas..uiteindelijk de kunst knie laten verwijderen..gaat nu gelukkig weer als de brandweer..
ze heeft bijna een jaar niet los kunnen lopen..echt sneu

Ja dat is echt k*t gozer!!! Hoe is het nu met je rotweiler....
 
wat een klootzak ben jij jong.
over zo een dingen moet je zelf niet denken.
als jij je been breekt laat je het toch ook maken.
ZIEKE ****!!!!!!:mad: :mad: :mad:

:roflol: ???

Het is maar gewoon een vraag hoor. Er zijn genoeg mensen die hun hond af laten maken als er zoiets gebeurd. Niet iedereen gaat meteen 500 euro betalen of kan dat opbrengen.
En je hoeft echt niet meteen te gaan schelden over zoiets. Zelf doe ik mn eigen tijd ook aan hondensport, en ik ken erg veel mensen in de hondersport die hun hond af zouden laten maken om zoiets. En om een hond zn hele leven met 3 poten te zien strompelen vind ik misschien nog wel zieliger als dat hij gewoon rustig inslaapt.
 
:roflol: ???

Het is maar gewoon een vraag hoor. Er zijn genoeg mensen die hun hond af laten maken als er zoiets gebeurd. Niet iedereen gaat meteen 500 euro betalen of kan dat opbrengen.
En je hoeft echt niet meteen te gaan schelden over zoiets. Zelf doe ik mn eigen tijd ook aan hondensport, en ik ken erg veel mensen in de hondersport die hun hond af zouden laten maken om zoiets. En om een hond zn hele leven met 3 poten te zien strompelen vind ik misschien nog wel zieliger als dat hij gewoon rustig inslaapt.

Hm vreemde mensen??? Een hond kan prima op 3 poten lopen, na een tijdje oefenen. Heeft ie ook geen last van.
 
Heb net Spike opgehaald. Helemaal versuft van de narcose en viel telkens om tijdens het lopen. Heb hem dus met een handdoek onder zijn poten door moeten ondersteunen. Licht nu echt zielig in de mand en kijkt me af en toe aan van: Wat heb je nu weer met me uitgehaald. 3de operatie inmiddels achter de rug. Nu een revalidatie tijd van 6 maanden...
 
Wordt dat gespalkt of hoe doen ze zoiets bij een hond?
 
Wordt dat gespalkt of hoe doen ze zoiets bij een hond?

Nee rekverband eroverheen (hele been kaal geschoren) en zowieso de eerst 6 weken mag hij er niet op steunen dus handdoek onder zijn achtersyte 2 poten zodat hij op zijn voorste poten loopt.
 
Ja ik ga Spike om 9.00 weg brengen en dan gaat hij onder zeil...

Wat dacht je dan dat ik het beestje voor zijn rest van zijn leven op 3 poten laat lopen? Omdat het duur is? Je moet je verantwoordelijkheden nemen gozer. En die hond is me alles...

mijn respect heb je
 
:roflol: ???

Het is maar gewoon een vraag hoor. Er zijn genoeg mensen die hun hond af laten maken als er zoiets gebeurd. Niet iedereen gaat meteen 500 euro betalen of kan dat opbrengen.
En je hoeft echt niet meteen te gaan schelden over zoiets. Zelf doe ik mn eigen tijd ook aan hondensport, en ik ken erg veel mensen in de hondersport die hun hond af zouden laten maken om zoiets. En om een hond zn hele leven met 3 poten te zien strompelen vind ik misschien nog wel zieliger als dat hij gewoon rustig inslaapt.

laten afmaken????????? hoor jij jezelf eigenlijk wel goed bezig?
Die hondesportliefhebber van je zouden hun hond hiervoor laten afmaken???????
dan ben je het niet waard om een hond te hebben.
een kind maak je toch ook niet af als het een been breekt?
 
laten afmaken????????? hoor jij jezelf eigenlijk wel goed bezig?
Die hondesportliefhebber van je zouden hun hond hiervoor laten afmaken???????
dan ben je het niet waard om een hond te hebben.
een kind maak je toch ook niet af als het een been breekt?

De MEESTE mensen die in de hondensport zitten geven geen flikker om hun beest. certificaat halen en beest verkopen. Draait allemaal om de poen. En als ze geen poen hebben en hun beest geen certificaat dan gaat het beest voor iets minder euro;s eruit. Dit zijn allemaal vb die ik van dichtbij heb meegemaakt (in de hondensport wel te verstaan)...
 
Back
Naar boven