AndroidHealthClinic

Beste Tip die je ooit hebt gekregen

Bezoekers in dit topic

Álle zuivel eruit! :thumb:
 
Condooms verpesten het gevoel :P, enige wat ik gebruik om over iets heen te doen is handschoenen bij het trainen ;).
 
Laat het ijzer je niet gekmaken
Jij bent de baas over het ijzer:lifter:
 
Never diet, only more train
 
Doe het omgekeerde van de grooste bodybuilder die in jou gym rond loopt
 
"Dat gaat nog een keer fout met jullie!" jahaaa.
 
Bij de pec dec goed aanspannen aan het einde van de beweging om de binnekant borst goed te pakken.

Bij diezelfde pec dec de voeten niet op die schuine plaat zetten maar op de grond is misschien wel de beste tip die ik ooit heb gehad.
 
Beste tip ooit was: Blijf altijd objectief en blijf openstaan voor nieuwe technieken.
 
Motivatie is echt het belangrijkse dat er is net zo belangrijk als ete en slapen
 
- niet teveel denken, gewoon doen.
- je lichaam werkt als een geheel, niet in losse onderdelen. Dus train het dan ook als een geheel.

dit wordt de laatste tijd zo vaak verkondigd. Imo, onzin. Waarom? Puur praktijk ervaring. Om een spier te belasten kunnen kleine veranderingen op de manier waarop je een oefening uitvoert totaal een andere impact hebben. En als dit zo was zouden bijna alle pro's en personal trainers zoals Charles Glass niet weten wat ze doen.
 
De allerbeste die ik heb gehad is: als iemand tegenover je staat met een handgranaat geef hem dan een kopschot in een denkbeeldige driehoek. De spieren zullen dan verkrampen en hij zal de granaat niet loslaten.

Altijd goed om te weten dacht ik zo.
 
je lichaam telt geen herhalingen, alleen je geest.

dat noem ik nu de meest zinnige uitspraak die ik sinds lang ghoord heb, we tellen te veel, en vergeten naar ons lijf te luisteren!
 
Back
Naar boven