XXL Nutrition

Kinderverkrachter blijkt beruchte steentjesgooier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sporthaas

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
1.200
Waardering
0
DEN BOSCH - De gezochte kinderverkrachter Geoffrey Jacobs, van wie het landelijk parket onlangs een opsporingsbericht met foto verspreidde, blijkt de beruchte en levensgevaarlijke steentjesgooier die zo'n zes jaar terug onder meer in Eindhoven paniek en verderf heeft gezaaid en kinderen heeft verkracht.


De 54-jarige pedofiel kreeg de bijnaam omdat dat hij midden in de nacht kiezeltjes tegen het raam van kinderen gooide in het Eindhovense stadsdeel Woensel. Het huis was door hem van tevoren afgelegd. Vervolgens dreigde hij de kinderen, die wakker werden dat hij hun ouders zou vermoorden als ze niet snel de deur open zouden doen. Kinderen deden uit pure angst de voordeur open. Op deze wijze wist hij meerdere malen toe te slaan in hun slaapkamertje. Een kind werd misbruikt terwijl haar ouders in de kamer ernaast lagen te slapen.

Jacobs werd volgens de politie meerdere malen veroordeeld wegens zedenmisdrijven, naar verluidt zeven keer. Voor de verkrachting van een kind in Eindhoven kreeg hij in 2003 acht jaar celstraf. Tegen de man was negen jaar en tbs geëist. De rechtbank legde hem die tbs op maar het hof vond na hoger beroep een celstraf voldoende.

De man wordt nu gezocht wegens verkrachting van een 9-jarig meisje in Breda.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Toch weer te erg voor woorden dat zo’n persoon nog vrij rondloopt
8 jaar cel gekregen waarvan hij er misschien 4 a 5 heeft gezeten.
Walgelijk…..
Vast en nooit meer vrij.
 
Justitie is medeverantwoordelijk met hun veels te sociale straffen. Dat die lui nog kunnen slapen.
 
Op deze wijze wist hij meerdere malen toe te slaan in hun slaapkamertje. Een kind werd misbruikt terwijl haar ouders in de kamer ernaast lagen te slapen.

Echt te ziek dit, al vaker veroordeeld en dan zo'n lage straf krijgen, wat een rot land is het toch ook.
 
8 jaar lang laten verkrachten door een paard lijkt er meer op...


jesus he.. en voor een beetje wietsmokkelen heb je al 2 jaar. Een man verpest het leven van vele mensen en krijgt 8 jaar? Levenslang imo....
 
zo'n vent zou je in zo'n coïtusboerderij door zo'n hengst moeten laten verwoesten van binnen!
 
Ik hoef hier denk ik niet mijn mening over te geven, want die weet iedereen wel denk ik.
En vooral voor zulke personen is er maar een oplossing!
De schedder!!!!!:mad:
 
Godver ik word hier zo boos van he, dat zulke teringleijers steeds weer vrij komen. :mad: Bij zulke gevallen zou de doodstraf niet misstaan, maar goed dat is weer een ander verhaal.
 
Het erge is nog dat hij in 2003 veroordeeld is voor 8 jaar + TBS maar het hof vond alleen celstraf genoeg :(
TOch ongeloofelijk dat deze vent weer na 3 jaar vrijs is.......

En misschein wel nog veel eerder.
 
In 2003 veroordeeld tot 8 jaar (is dus in feite tot 2011) en dan nu al weer gezocht worden voor nog een verkrachting...

enkeltje long stay, zonder verlof.
 
:eek!: die gast is echt ziek in zn harses. kijk voor zulke mensen mogen ze wat mij betreft de doodstraf wel weer invoeren.
8 jaar, pff wat een lachertje is ons rechtssysteem toch ook he. die kinderen hebben een levenslang trauma.
 
Songteskt (van Heideroosjes...) zegt genoeg denk ik..

Angst, niet ver van m'n bed
Door onze slappe zedenwet
De dader die slachtoffer wordt
Hij mag naar huis wegens celtekort
Maar als je dochter is verkracht
Door zo'n lafaard in de nacht
Dan wil je recht tegen leed
Levenslang, dat is concreet

Sta op je recht, maar ze komt nooit terug
Sta op je recht en je leven is stuk

Ze zeggen 't is nog niet te laat
Therapie betaalt door de Staat
Hij krijgt een jaar, zij levenslang
Durft niet op straat, wat is ze bang
En dan opeens, de tweede keer
Therapie gefaald, ze leeft niet meer
Sluit 'm op! Water en brood
Levenslang, tot aan de dood

Sta op je recht, maar ze komt nooit terug
Sta op je recht en je leven is stuk
 
Een meervoudig kinderverkrachter vrij op straat.. waar gaat dat in godsnaam over?! K*tland
 
Doodstraf, dit soort walgelijke ''dieren'' mogen niet meer loslopen en mogen ook geen geld kosten
Per direct een spuitje erin
 
Ik ben niet voor de doodstraf maar zulke gestoorde mensen kunnen maar beter snel omgelegd worden.
 
Ik wil niet eens denken aan wat ik zou doen mocht ik opeens wakker worden en hem in mijn dochtertje der kamer vinden :haar:
Denk echt dat er een soort 'Primal' rage naar boven zou komen....niet eraan denken mo niet eraan denken....
 
Ik wil niet eens denken aan wat ik zou doen mocht ik opeens wakker worden en hem in mijn dochtertje der kamer vinden :haar:
Denk echt dat er een soort 'Primal' rage naar boven zou komen....niet eraan denken mo niet eraan denken....

Idd ik zou em helemaal uit elkaar trekken, maar dit zou bijna elke vader wel doen denk ik.
 
Idd ik zou em helemaal uit elkaar trekken, maar dit zou bijna elke vader wel doen denk ik.

Nou denk wel erger hoor
Stel je nou gewoon es voor dat je die dikzak op je dochtertje ziet liggen IN JE EIGEN HUIS :splat: :splat:
Vraag me echt af wat er op zo een moment door je heen zou kunnen gaan
 
het is zinloos om ons boos te maken erover .
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven