MuscleMeat

oke nieuw autotopic, hoeveel pk heeft je bak?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

deze heb ik dus:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Stoer man, al die gepimpte stofzuigers. Dan vind ik de auto van mijn baas, een Camaro met 450PK toch net wat bruter.
 
Hmmm, dit vind ik dus een misbaksel van formaat. Ik was voor dit model steeds een liefhebber van veel hondamodellen waaronder de Civic maar dit is erover.

Mooie bak man, ik zou hem haast in de uitlaat hangen. (mits hij goed warmgereden is)
 
Stoer man, al die gepimpte stofzuigers. Dan vind ik de auto van mijn baas, een Camaro met 450PK toch net wat bruter.

Het is knapper om 200pk zonder turbo of wat dan ook te verkrijgen uit een 2 liter motor dan 450pk uit een 8 liter V8 ofzoiets.

Maarja, Camaro is ook best hoor, en je verzameld waarschijnlijk snel alle Shell Ferari's bij elkaar....
 
Hmmm, dit vind ik dus een misbaksel van formaat. Ik was voor dit model steeds een liefhebber van veel hondamodellen waaronder de Civic maar dit is erover.

Over smaak valt niet te twisten, ik vind hem juist veel mooier :)
 
Stoer man, al die gepimpte stofzuigers. Dan vind ik de auto van mijn baas, een Camaro met 450PK toch net wat bruter.

:eek: Amerikaanse auto's = de bom!!

En met amerikaanse auto's bedoel ik dus die té grote 2-deurs met zo'n turbo-charged v8:cool:
 
:eek: Amerikaanse auto's = de bom!!

En met amerikaanse auto's bedoel ik dus die té grote 2-deurs met zo'n turbo-charged v8:cool:

Ja joh :rolleyes: een 5.7 V8 Hemi tunen naar 400 pk is ook zó'n karwei!!
En daarmee een wegligging hebben van een dikke vent op een bezemsteel... BOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!
 
Het is knapper om 200pk zonder turbo of wat dan ook te verkrijgen uit een 2 liter motor dan 450pk uit een 8 liter V8 ofzoiets.

Maarja, Camaro is ook best hoor, en je verzameld waarschijnlijk snel alle Shell Ferari's bij elkaar....

Mja, een maat van mij gaat 270PK uit z'n Astra knallen. Ik vind 't maar niks, zo'n el cheapo bak met zoveel kosten aan tunewerk.
 
Golf 1 met +- 200 pk 0-100 minder dan 7 sec, top harder dan 220 harder durfde ik niet (bang dat tie uit elkaar pleurt)
Verbruik minimaal 1 op 6:eek:
 
Alfa GT coupé 150 pk 2005

0->100: +/- 9 sec

Dikke bak maar jammer dat hij niet zo snel is. Hij ziet er toch erg snel uit. Een schaap in wolfskleren;)

Ik vind de laatste civics ook niet meer zo mooi. Het wordt tijd voor een nieuwe Prelude! bovendien krijgt de nieuwe type R weer 200 pk en is dus bijgehaald door zijn concurrenten, waar de civic vroeger altijd wat voor liep.
ben wel benieuwd naar de nieuwe CRX
 
Ja joh :rolleyes: een 5.7 V8 Hemi tunen naar 400 pk is ook zó'n karwei!!
En daarmee een wegligging hebben van een dikke vent op een bezemsteel... BOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

400 pk uit een hemi is nog altijd meer dan 220 uit een of ander golfje.
Net of het aantal liters wat boeit, het gaat om het aantal PK's.
"Ja ik heb maar 200 pk omdat mijn motor maar 2 liter is, dus in verhouding is mijn auto sneller dan jouw amerikaan" is echt het slapste excuus ooit. ;)
 
400 pk uit een hemi is nog altijd meer dan 220 uit een of ander golfje.
Net of het aantal liters wat boeit, het gaat om het aantal PK's.
"Ja ik heb maar 200 pk omdat mijn motor maar 2 liter is, dus in verhouding is mijn auto sneller dan jouw amerikaan" is echt het slapste excuus ooit. ;)

There is no substitute for cubic inches!
 
There is no substitute for cubic inches!

Precies!
Toen ik mijn Corrado (ca 210 pk) nog had ben ik er eens volledig uitgetrokken bij een stoplicht door een gorgelende Amerikaanse pick-up truck met heeel veeel cubic inches. :(

Dan sta je raar te kijken...
 
400 pk uit een hemi is nog altijd meer dan 220 uit een of ander golfje.
Net of het aantal liters wat boeit, het gaat om het aantal PK's.
"Ja ik heb maar 200 pk omdat mijn motor maar 2 liter is, dus in verhouding is mijn auto sneller dan jouw amerikaan" is echt het slapste excuus ooit. ;)

Daar gaat het mij ook niet om... Meeste amerikaanse auto's hebben 5L V8 waar ze gewoon 200pk uit persen... zuipen dan ook nog eens als een tank

Kijk naar de mustang:


160 kW (218 pk) uit een 5L V8

Wat doet BMW:

170 kW (231 pk) uit een 3L V6

Wowie cubic inchess wowowowowowowowow

Maar het geluid van zo'n V8: GRUWELIJK :D
 
Back
Naar boven