MuscleMeat

Hoe versier jij altijd iemand?

Bezoekers in dit topic

heb al een hele tijd niet meer versierd .geflirt daarentegen ;)

gewoon praatje maken , lullen als brugman zelfzeker overkomen . dat werkt in 90% van de gevallen , de andere 10 heb ik nog niet meegemaakt . ik ben gewoon 100% charmant
 
Tactiek van een vriend: onmiddellijk beginnen bepotelen onder het motto; nee heb je, ja kan je krijgen (en meestal ook een blauw oog of een 'kick in the nuts' :D )
 
brrr
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel wat versiertrucjes.. maar ga ze natuurlijk niet verklappen.. doen goochelaars ook niet.
 
Probeer altijd eerst een beetje te kijken, misschien gedag zeggen.

Als ze ook gedag zegt, vraag je of het goed gaat. Als het toevallig in een disco is vraag of ze het naar haar zin heeft en met wie ze is waar ze vandaam komt. Op een gegeven moment dan zit het er wel in om haar nr te vragen.

ja dat nr´s vragen vind ik geen probleem, dat lukt me altijd wel, maar als ik ze dan anderhand bel, hebben ze geen tijd ofzo:o of pakken niet op, of n smsje van: wil je stoppen met bellen:p

k doe het nu zo:

zuip me thuis helemaal klem, (anders komt er geen fatsoenlijk woord uit) dan ga k langs n paar maten/vriendinnen, dan naar onze uitgaansgelegenheid ---> dansvloer en daar dans k tegen n paar wijven aan en merk vanzelf wel of ze het ok vinden, wat zoenen, en weer weg en meestal kom ik ze dan toevallig buiten of aan de bar weer tegen en zeg ik tis warm he blablabla, zullen we stukje lopen, en meestal is het dan raak:D
 
Ik vraag meestal of ze er nog haar of heeft,

als ze het dan ff laat zien, weet je gelijk dat je goed zit.. (of niet natuurlijk)
 
Probeer altijd eerst een beetje te kijken, misschien gedag zeggen.

Als ze ook gedag zegt, vraag je of het goed gaat. Als het toevallig in een disco is vraag of ze het naar haar zin heeft en met wie ze is waar ze vandaam komt. Op een gegeven moment dan zit het er wel in om haar nr te vragen. Dat moment moet je afw8en. Afgelopen zondag bijvoorbeeld, op jordaanfestival zei een meisje waarmee ik op een gegeven moment mee aan de praat was geraakt dat ze kapster was dus ik d8, dit is mijn kans.
Ik vroeg; wil je mij een keertje knippen:o Zei ze van ja tuurlijk. Ok, maar dan moet ik wel je nummer hebben dan kunnen we dat afspreken:D

Toen kreeg ik haar nr.
Vandaag heb ik haar opgebeld en maandagavond heb ik met haar afgesproken om me te laten knippen.............en denk wel iets meer. ;)

Jij hoopt op coïtus, maar zvoor haar is het gewoon zakelijk bro.
 
Ik vraag altijd of ze willen nken. Tot nu toe heeft het nog geen succes gehad. Maar ooit hè, ooit, zal er een dame "ja" zeggen! En dan ben ik binnen!

Dat denk je, want ooit heb ik die vraag gehad (net binnen en de jas nog aan:mad: )en "ja" gezegt. Jochie helemaal blij, 'maar wel onder 1 voor waarde' zei ik. En dat was volgens hem geen probleem. Tot ik vroeg of hij met zijn penis een spijker in het hout kon slaan:D Zeer beteuterd zei hij NEE
'Ach ja helaas voor hem want ook ik heb mijn eisen' was weer mijn antwoord
Geweldig hoe hij en zijn vrienden keken. :roflol: :haha:
 
Laatst bewerkt:
laatst kwam een gast vragen aan een vriendin van mij in een discotheek "hoeveel vraag je":o
 
mja ligt eraan, soms lukt het met even praten maar ik haat altijd die gesprekken en het feit dat mannen vaak de moeite moeten doen. Altijd maar dat hoe gaat het? waar kom je vandaan? Welke opleiding doe je? blaaaaa die gesprekken hebben zei ook al wel 100 keer gevoerd. Probeer te beginnen met totaal iets verrassend. Anyways met ze dansen werkt ook goed. Heb al een paar keer gehad dat ik met een paar meisjes heb gezoend waarvan ik de naam niet eens weet, even dansen en dan "going in for the kill'
 
:d, gewoon om haar telefoon vragen(dit werkt overigens overal :D) en dan je eigen nummer bellen. en dan bedanken :D

Dit is sluw, maar toch grappig ;)
 
Ik heb wel wat versiertrucjes.. maar ga ze natuurlijk niet verklappen.. doen goochelaars ook niet.

Jullie buitenlanders gaan er toch altijd met een groepje vrienden omheen staan, en na dan een aantal keer 'k*thoer' te roepen houdt één iemand het slachtoffer vast en gaat de rest er toch om de beurt overheen?
 
Jullie buitenlanders gaan er toch altijd met een groepje vrienden omheen staan, en na dan een aantal keer 'k*thoer' te roepen houdt één iemand het slachtoffer vast en gaat de rest er toch om de beurt overheen?

:roflol:

Je kunt het ook eens proberen met: me Tarzan you Jane, let's rumble in the jungle :P .
 
Dat denk je, want ooit heb ik die vraag gehad (net binnen en de jas nog aan:mad: )en "ja" gezegt. Jochie helemaal blij, 'maar wel onder 1 voor waarde' zei ik. En dat was volgens hem geen probleem. Tot ik vroeg of hij met mijn penis een spijker in het hout kon slaan:D Zeer beteuterd zei hij NEE
'Ach ja helaas voor hem want ook ik heb mijn eisen' was weer mijn antwoord
Geweldig hoe hij en zijn vrienden keken. :roflol: :haha:

he??? wacht ff, dat jochie kwam naar je toen, en je vroeg hem of hij met jou penis een spijker in het hout
kon slaan, dus neem ik aan dat jij een lul hebt, en dus geen vrouw ben:scratch:
 
Back
Naar boven