XXL Nutrition

Smaakloze whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

calcification

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2005
Berichten
6.166
Waardering
216
Zoals titel al zegt; wie heeft ervaring met smaakloze whey's ?
Waarom denken jullie nu misschien? wel ik ben van mening dat er minder vulstoffen,kleurstoffen,smaakstoffen in zulke soort whey's zitten en de prijzen liggen ook beduidend lager dan smaak-whey's.
Heb tot nu toe steeds de Optimum 100% whey gekozen als mn whey-leverancier.

hieronder twee linkjes van bedrijven die smaakloze whey verkopen via het net.

BulkPowders.co.uk : Bodybuilding, Sports and Nutritional Supplements

Whey Protein, Bodybuilding Supplements and Sports Nutrition from myprotein.co.uk - myprotein.co.uk
 
Ah nice, ben er ook eens naar op zoek geweest, in de winkels hier in Enschede is het iig niet te krijgen, keken ook raar op toen ik er naar vroeg...

t gerei schijnt wel monsterlijk goor te zijn :D
 
Als je je zorgen maakt over smaak-en kleurstoffen vraag je je dan niet af of er misschien andere schadelijke stoffen in die "smaakloze whey" zitten?
 
Smirig spul 10kg besteld ipv dymatize elite whey,wat had ik daar spijt van ,

maar op marktplaats gezet en binnen no time verkocht voor een leuk zak centje.
 
Als je je zorgen maakt over smaak-en kleurstoffen vraag je je dan niet af of er misschien andere schadelijke stoffen in die "smaakloze whey" zitten?

Zorgen maak ik er me ni over man.
Maar ben wel van mening hoe minder smaakmakers erin, hoe beter.
 
Ja dat is dan jouw mening, heb ook al positieve meningen gehoord.

Als je toch smaakje wil kan je altijd nog één van hun 'flavour systems' bijbestellen.

Maar als ik zou bestellen zou ik ni meteen voor 10kg gaan , ik ben voorzichtiger!
 
Voor leuke prijzen kun je ook eens DISCOUNT SUPPLEMENTS of CHEAP UK SUPPLEMENTS eens checken zitten nog onder de prijs van nutriplaza .nl inclu verzend kosten ik heb het dan alleen over de whey bv Dymatize elite whey

de prijzen zijn wel in britse ponden,en zo nu en dan stunten ze er leuk mee,ff goed checken om de 2 dagen en doe er je voordeel mee....
 
Goed koop duur koop
geworden 'flavour systems' er bij te kopen tis niet echt een koopje bij ze...
 
Het is goedkoop, maar het smaakt als het stof dat je onder de kast vindt ....

maar opgelost in wat chocolademelk is het goed te doen :) Waarschijnlijk ook als je er wat cacao en zoetstof (dextrose) bij gooit.. gewoon even uitproberen.
 
ik heb wel eens micro whey gehad van Mdouble you, wat een ranzige troep kreeg het amper binnen en wat ik dan binnen had kwam er binnen de 5min weer net zo hard uit. smaakloze sups vind ik iig zeker geen aanrader dan maar wat aspartaam als het maar te drinken is. en dat is met de smaakloze zooi dus niet het geval, dat zou je je hond/kat nog niet eens geven zo goor.
 
dat verbaast mij,je betaald nog steeds veel verzend kosten+btw en invoersrecht.....maar ja hoe je het went of keert het blijft leuk om ff alles uit te zoeken en tips en sites van mede dbb te onvangen....
 
ik heb wel eens micro whey gehad van Mdouble you, wat een ranzige troep kreeg het amper binnen en wat ik dan binnen had kwam er binnen de 5min weer net zo hard uit. smaakloze supplementen vind ik iig zeker geen aanrader dan maar wat aspartaam als het maar te drinken is. en dat is met de smaakloze zooi dus niet het geval, dat zou je je hond/kat nog niet eens geven zo goor.

Het is gemakkelijk te verklaren waarom smaakloze whey zo slecht smaakt.
Whey poeder of zoals het in normaal nederlands heet weipoeder.
Weipoeder is een afvalprodukt wat vrij komt bij het produceren van kaas.
Het werd (vroeger) gebruikt voor het voeren van kalveren, vooral omdat het goedkoop was (is).
In elk geval veel goedkoper dan melk.
Dus als je het onbewerkte goedje wilt gebruiken, tegen niet al te veel kosten, dan kun je het beste direkt naar de kaasfabriek gaan.
Succes!
 
maar ja hoe je het went of keert het blijft leuk om ff alles uit te zoeken en tips en sites van mede dbb te onvangen....

Zo is het bro.
Ik denk dat ik dan toch maar bij mn Optimum zal blijven, daar ben ik nu wel zeker van dat ie lekker is.
Misschien gewoon s veranderen van smaak dan.
 
Ikzelf heb laatst 5kg whey besteld bij Bulkpowders. Zonder iets als Nesquick (soort van chocolade melk aanmaak spul) is het niet echt te drinken. Smaakt naar vieze melk. Maar met al een kleine beetje Nesquick erin is het gewoon te drinken alleen moet je er gewoon een beetje aan wennen. Het is in ieder geval geen geld 5kg voor 35 euro!
 
Ok mannen bedankt voor jullie reactie's

Ik hou het gewoon bij 1fast400, via usps.
Lekkere whey voor weinig geld (indien je met velen samen besteld, zoals ik het steeds doe)
 
Ik bestel regelmatig bij bulkpowders. Creatine, whey, caffeine, vetcapsules...

Wat wil je horen? Of het lekker smaakt? Smaken verschillen dus probeer het zelf. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Met water erbij is niet lekker, maar gewoon goed te drinken. Met dextrose smaakt het goed. En met wat smaakpoeder en dextrose is het zelfs lekker. Ik meng het ook kwart/muesli/melk combo, en dan proef je niet eens dat het erin zit.

Creatine ethyl ester is niet bepaald lekker... chemisch goedje met een misselijk makende smaak.

Maar drink je dat spul voor de smaak of wil je gewoon groeien. Niet zo zeuren over de smaak want je gooit het toch in een keer naar binnen. Groeien doe je er goed van en dat is uiteindelijk het belangrijkste........ toch?
 
Back
Naar boven