MuscleMeat

Huisje, boompje, beestje: wordt er nog wel ECHT geleefd?

Bezoekers in dit topic

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2004
Berichten
5.445
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
'Vroeger' ging ik nog zeer regelmatig stappen met vrienden/ vriendinnen. De laatste tijd is het een dooie boel. De meesten zijn getrouwd, samen gaan wonen of hangen alleen nog maar bij hun vriend/vriendin.

Uitgaan is er nauwelijks meer bij. Ze zijn 'serieus' geworden en kunnen vaak niet eens meer lachen om goeie ouwe humor. Het leven bestaat uit een job van 8 tot 5 en 's avonds met een biertje en een zak chips voor de buis. Er wordt teveel over problemen gepraat en te weinig lol getrapt.

Degenen die nog studeren pakken dit veel te serieus aan. Tot 's avonds laat wordt er gewerkt aan scriptie's en literatuurstudies en in het weekend is het uitblazen met een filmpje op de bank met partner.

In mijn klas van 22 vind ik welgeteld nog 2 klasgenoten waarmee ik kan praten over vrouwen, de 'nieuwe lichting', uitgaan, feesten enzovoort. Bij de rest zie ik langzaam de levenslust wegkwijnen en de dolle pret plaatsmaken voor sleur. Wat ik me wel eens afvraag, WORDT ER NOG WEL ECHT GELEEFD?
 
Volgens mij wordt er niet meer echt geleefd! Ik merk precies hetzelfde in mijn vriendengroep. Alleen ik ga er niet minder om leven!!! Ik mis die goeie ouwe tijd ook weleens. Lekker samen aan de tap hangen met je maten!
 
het zuigt inderdaad.. des te ouder je word des te meer mensen gezapig gaan leven en ze niet meer vooruit te branden zijn.

ikzelf val gelukkig niet in deze categorie, er moet meer gefeest worden, meer gezopen en vaker geboert worden na het zuipen :D
 
Ja het is een feit , we worden net als onze ouders :(
Kinderen groot brengen werken slapen rekeningen betalen en saai doodmoe thuis zitten .
Maar je kan het leven invullen zoals je zelf wilt natuurlijk .
Een beetje als een hippie blijven denken en dan is het leven ook wel uit te houden .
 
bij ons in ieder geval wel

ik weet nu niet in welke leeftijdsgroep je zit, waarschijnlijk een stadium verder als mij. Ik ben juist geen 21. Mijn vrienden zitten ook zo rond deze leeftijd. Uitgaan, feestvakanties enzo horen er nog bij.

Ook het studeren is niet zo serieus als je het voorstelt. Ik werk er natuurlijk wel goed voor, maar de avonden stappen op donderdag horen er zeker nog bij. Al gaat dit het volgende jaar door mijn stage minder zijn.

Ik moet je wel gelijk geven dat weinig mensen inspiratie hebben om er iets van te maken. 99% van de bevolking gaat werken voor een of ander laag loon en probeert hier dan een huis en auto en 2 kinderen mee te betalen. Verder wordt er bijna niks gedaan. Met als gevolg dat er niet veel te beleven en vertellen valt en de spanning snel weg is.

Bijna iedereen op straat loopt met een lang gezicht rond omdat ze zich dagen lang vervelen. Dan gaan de 1 keer per jaar voor een strandvakantie naar Spanje om hun daar op het strand wat te vervelen.

Ik weet nog niet wat ik na mijn studies ga doen. Maar zo een standaard job zie ik van geen kanten zitten.
 
De wereld zuigt kerel, ik wil naar buiten gaan, plezier maken, maar ik heb geen vrienden om dit mee te doen. Ik moet achter de pc vandaag gaan want ik word er depri van, ik moet hier weg

Als ik had genoeg gestudeerd had, dan zat ik nu in Zweden in plaats van mijn saaie leventje hier te verslijten
 
idd, in onze groep hetzelfde, krijgen er een paar een vriendin, en zowat van de een op de andere week lijkt het wel alsof je vriendschap jaren geleden abrupt is afgebroken.

andere gozer die ik dan alleen van de gym ken, en pas nu hij 25 is zowat zn eerste vriendin heeft, is ook 180 graden gedraaid in zn gedrag.
eerst was hij echt gozer waar ik veel mee praatte, mee kon lachen, nu doet hij opeens arrogant en loopt ie stoer te doen. heel vreemd dat sommigen zo plots kunnen veranderen.
 
Ik begin zojuist aan mijn studentencarriere, dus ja ik leef!
 
'Vroeger' ging ik nog zeer regelmatig stappen met vrienden/ vriendinnen. De laatste tijd is het een dooie boel. De meesten zijn getrouwd, samen gaan wonen of hangen alleen nog maar bij hun vriend/vriendin.

Uitgaan is er nauwelijks meer bij. Ze zijn 'serieus' geworden en kunnen vaak niet eens meer lachen om goeie ouwe humor. Het leven bestaat uit een job van 8 tot 5 en 's avonds met een biertje en een zak chips voor de buis. Er wordt teveel over problemen gepraat en te weinig lol getrapt.

Degenen die nog studeren pakken dit veel te serieus aan. Tot 's avonds laat wordt er gewerkt aan scriptie's en literatuurstudies en in het weekend is het uitblazen met een filmpje op de bank met partner.

In mijn klas van 22 vind ik welgeteld nog 2 klasgenoten waarmee ik kan praten over vrouwen, de 'nieuwe lichting', uitgaan, feesten enzovoort. Bij de rest zie ik langzaam de levenslust wegkwijnen en de dolle pret plaatsmaken voor sleur. Wat ik me wel eens afvraag, WORDT ER NOG WEL ECHT GELEEFD?

dan ben jij die ene uit de klas die op zijn 40ste nog altijd thuis woont en zit te rukken op de joepie???
:p
 
het gevolg van als je zo jong al zo'n leven gaat leven: Midlife crisis, op je 50ste nog stappen in de kroeg, vreemdgaan bij t leven noem maar op. Je moet voor je 30ste niet serieus zijn, beetje experimenteren met alles drank, drugs, vrouwen noem maar op.
 
Ja het is een feit , we worden net als onze ouders :(
Kinderen groot brengen werken slapen rekeningen betalen en saai doodmoe thuis zitten .
Maar je kan het leven invullen zoals je zelf wilt natuurlijk .
Een beetje als een hippie blijven denken en dan is het leven ook wel uit te houden .

je moet gewoon jezelf blijven, ik ben nog zotter geworden sinds ik getrouwd ben en papa ben:D
 
Waarom ga je dan niet gewoon weg, je weet wel, gewoon , reizen ofzo! Avontuur meemaken!
 
Wat noem je 'leven' ? Ik ga zelf bijna niet meer met m'n oude vriendenkring om, omdat ik al een aantal jaar vader ben. Nu doe ik misschien niet meer die gekke dingen die ik eerst deed, maar ik heb nu wel veel meer plezier dan vroeger.

'Later' zul je er wel achter komen dat leuke dingen met je kinderen doen véél leuker is dan een avondje stappen ;)
 
vrouwen zijn de bron van al het kwaad :p
 
je moet gewoon jezelf blijven, ik ben nog zotter geworden sinds ik getrouwd ben en papa ben:D

Daarom je leven invullen met de happy dingen van het leven die jou leven er mooier opmaken .
Ja toch niet dan ....:D
 
Word. Goed topic. Langzaam zie je ze allemaal afvallen. Ik blijf altijd een puber, ook als ik 30 of 40 ben. Ga niet de serieuze draak uithangen, flikker toch op.
 
Word. Goed topic. Langzaam zie je ze allemaal afvallen. Ik blijf altijd een puber, ook als ik 30 of 40 ben. Ga niet de serieuze draak uithangen, flikker toch op.

iedereen zegt dit op jou leeftijd , maar weinigen doen het ook.
eneuh nu vinden de grietjes dat leuk zo een vent die uitgaat en pinten zuipt, maar binnen een paar jaar wille ze allemaal stabiliteit en kindjes.
veel kans dat ze dan tegen jou zeggen flikker toch op.
ik ben ook altijd mezelf gebleven, maar je kunt niet verwachten dat bv je vrouw thuis met de kindjes zit terwijl jij het varken gaat uithangen he
 
Back
Naar boven