MuscleMeat

Huisje, boompje, beestje: wordt er nog wel ECHT geleefd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Basecoke, the ultimate solution.
 
Ik vermaak me overal, of ik nou thuis zit of in een discotheek. Het maakt me gewoon niet uit!:)
 
hoe oud ben je dan wel?

zoals er naast staat 20

uiteindelijk kan ik er niets over zeggen hoe het is om een standaard familievader (of hoe wil je het noemen) te zijn, maar als ik zo eens rond kijk naar ouders van vrienden enzo lijkt het mij toch maar een saaie boel.
 
Ik vermaak me overal, of ik nou thuis zit of in een discotheek. Het maakt me gewoon niet uit!:)

Ja maar jij bent ook zo'n gekkertje Mikki, hihihi
 
Reden van dit topic is omdat het elke week zo'n beetje hetzelfde liedje is. Je belt je standaard vriendenlijst en steeds minder vaak is er iemand te porren voor een avondje stappen. Ik vind hen te serieus geworden, zij vinden mij puberaal blijven. Hoezo puberaal? Ik geloof dat ik zo'n beetje nog de enige ben die doelen heeft in dit leven, bij mijn vrienden hebben de jongensdromen plaatsgemaakt voor een saai, eentonig bestaan.

Vanavond hetzelfde liedje, maar laat er nu net een ouwe trainingsmaat bellen waar ik het bestaan bijna van vergeten was. Toch nog uit vanavond, ga het er flink van nemen :klink: :bierbang: :zuip: :rocker:
 
Ik vermaak me overal, of ik nou thuis zit of in een discotheek. Het maakt me gewoon niet uit!:)

Eens kijken wat je zegt wanneer je een loverboy krijgt :rolleyes:

:D
 
Dat je veel plezier mag hebben Black Knight. Over een paar jaar ben je misschien wel net zo serieus als je vrienden :D :P
 
Definieer 'ECHT geleefd'. Als echt leven draait om uitgaan is dat ook vrij beperkt natuurlijk.
 
Definieer 'ECHT geleefd'. Als echt leven draait om uitgaan is dat ook vrij beperkt natuurlijk.

OWNED by ericr
thank u people go home and goodnight...:D
 
Word. Goed topic. Langzaam zie je ze allemaal afvallen. Ik blijf altijd een puber, ook als ik 30 of 40 ben. Ga niet de serieuze draak uithangen, flikker toch op.

Precies!

NEVER GROW UP!
 
Interessant topic, heel actueel..

het gevolg van als je zo jong al zo'n leven gaat leven: Midlife crisis, op je 50ste nog stappen in de kroeg, vreemdgaan bij t leven noem maar op. Je moet voor je 30ste niet serieus zijn, beetje experimenteren met alles drank, drugs, vrouwen noem maar op.

Ik ben 23, net vandaag jarig :D, en heb net zelf een verwarrende periode achter de rug betreffende dit onderwerp. Heb ook heel wat vrienden verloren omdat ze de 'ware' zijn tegengekomen. Ook ik heb al de fout gemaakt m'n vrienden te verwaarlozen.

Heb zelf al erg veel geleerd hieromtrent. Je zit de ene kant met het huisje tuintje boompje probleem, maar langs de andere kant wil je ECHT niet die ene loezer worden van 55 verzuipend in je zoveelst pint bij café simone.

Je moet iemand hebben om je leven mee te delen, om samen te genieten van het leven. Langs de andere kant moet je ook je vrienden behouden en af en toe es stoom kunnen afblazen. Momenteel ben ik al meer dan 2 jaar samen. Ik ga weekelijks uit met de vrienden die ik nog heb (niet al te veel meer) en geniet van het leven. Je kan gewoonweg niet heel je leven de rollin stone uithangen.. Daarom is het zo belangrijk de juiste partner te kiezen, de leukste job. Zoniet is het huisje tuintje boompje idee inderdaad een grote grap, een ware nachtmerrie..

Voor de zoveelste keer geldt ook hier de GULDEN MIDDENWEG...
 
cafe de gulden middenweg?
 
Écht leven is doen waar je zin in hebt (uiteraard binnen de perken houdend) en niet alles uitstellen totdat je uiteindelijk 80 jaar oud bent.
 
Klasse topic. Er wordt precies gedaan wat de maatschappij van je verwacht. En dus gaan we er allemaal naar leven.
Studie klaar? Baan zoeken. Carriere MOET gemaakt voor je 30ste. Ga trouwen, ga kinderen krijgen, pak een dikke hypotheek zodat je weet waarom je een goeie baan hebt: Om dik af te betalen. Koop een caravan, drink Senseo, ga op wintersport en vertel iedereen hoe drukdrukdruk je het hebt. **** it.

Opa trouwens niet heur.
Nog steeds niet getrouwd, vriendin van 21. Scootertje onder de kont en af en toe naar een geil feest waar nog ouderwets genoten wordt in de breedste zin van het woord :D

Life is worth living, don't make it boring! :D
 
Het is ook niet mijn manier van leven, maar zekerheden zoeken is gewoon een menselijke eigenschap. Als mensen zich gelukkig voelen bij een doorsnee bestaan met alle standaard zekerheden moeten ze dat vooral doen, voor een groot gedeelte is dat wel de basis waar onze maatschappij op draait.
 
Het is ook niet mijn manier van leven, maar zekerheden zoeken is gewoon een menselijke eigenschap. Als mensen zich gelukkig voelen bij een doorsnee bestaan met alle standaard zekerheden moeten ze dat vooral doen, voor een groot gedeelte is dat wel de basis waar onze maatschappij op draait.

Ja, daar heb je een punt. Daarentegen staan die zekerheden ook voor een groot deel de persoonlijke ontwikkeling in de weg. Als iemand zich ergens bij neerlegt, stopt hij ook met evolueren op dat vlak. Resulteert dikwijls in de zogenaamde "midlife-crisis", waarin men gemiste kansen terug zou willen ophalen. Ook de reden dat ik liefst zo lang mogelijk zou willen wachten met mn leven vaste vorm te geven.

Het heeft er in de meeste gevallen ook mee te maken dat jongeren zich meer kunnen permitteren wanneer ze onder de vleugels van hun ouders leven en ze dus ook geen schrik hoeven te hebben om voor hun eigen verantwoordelijkheden geplaatst te worden. Eens het huis uit moeten ze hun eigen boontjes doppen en zijn ze zelf de klos als er wat fout loopt. Een vriendin kan hetzelfde effect teweeg brengen omdat vrouwen simpelweg sowieso naar zekerheid zoeken.
 
Klasse topic. Er wordt precies gedaan wat de maatschappij van je verwacht. En dus gaan we er allemaal naar leven.
Studie klaar? Baan zoeken. Carriere MOET gemaakt voor je 30ste. Ga trouwen, ga kinderen krijgen, pak een dikke hypotheek zodat je weet waarom je een goeie baan hebt: Om dik af te betalen. Koop een caravan, drink Senseo, ga op wintersport en vertel iedereen hoe drukdrukdruk je het hebt. **** it.

Opa trouwens niet heur.
Nog steeds niet getrouwd, vriendin van 21. Scootertje onder de kont en af en toe naar een geil feest waar nog ouderwets genoten wordt in de breedste zin van het woord :D

Life is worth living, don't make it boring! :D


Dat is een beslissing die iedereen voor zichzelf moet maken. Maar ik ben het niet met je eens dat het leven wat je in je eerste allinea beschrijft per definitie saai moet zijn.

Is jouw leven nou zo spectaculair anders dan dat van een huisje-boompje-beestje persoon ? (natuurlijk kan het heel spectaculair zijn om met een opgevoerde scooter door Utrecht te racen, zonder helm. Maar is er nog meer DBC ?)
 
Back
Naar boven