XXL Nutrition

xbox 360 of ps3? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoeveel kost een XBox360? Ik wil er ff goedkoop een op de kop tikken!
 
HET spel voor de xbox 360 word denk ik 'Lost Planet' echt een toppertje lijkt mij. :) En nog iets, kan je geen spellen illegaal downloaden oid voor de xbox 360?
 
Hey peeps, ik wil 1 van de 2 kopen. Maar ik ga denk ik toch voor een xbox 360 omdat deze simpelweg goedkoper is. En dan de core of premium? Tja wat een vragen allemaal. :P Of zeggen jullie echt niet doen en een ps3 kiezen?

Greetz

Ik ben dik tevreden met mijn xbox 360. De PS wordt mij te duur.
En als je een xbox koopt neem dan de premium.
De harddisk ga je zeker gebruiken om games te downloaden, of trailers.
En de wireles controller is ook ideaal.
 
Als jij een HD-dvd brander hebt.

Xbox360 games draaien van DVD. Dual layer DVD's. Heb zelf mijn Xbox360 laten modden en kan nu games branden op DVD DL. Downloaden uit de nieuwsgroepen en gaan.

Kans is klein dat MS ook games gaat uitbrengen op HD DVD, daarmee zouden ze 6 miljoen klanten in de kou laten staan.
 
Xbox360 games draaien van DVD. Dual layer DVD's. Heb zelf mijn Xbox360 laten modden en kan nu games branden op DVD DL. Downloaden uit de nieuwsgroepen en gaan.

Kans is klein dat MS ook games gaat uitbrengen op HD DVD, daarmee zouden ze 6 miljoen klanten in de kou laten staan.

EricR heeft helemaal gelijk. Microsoft heeft al meerdere malen aangekondigd GEEN HD-DVD games uit te brengen.
 
Heb zelf mijn Xbox360 laten modden en kan nu games branden op DVD DL.

Waar heb jij je 360 laten modden EricR en voor hoeveel? Gewoon softwarematig neem ik aan?
 
Xbox360 games draaien van DVD. Dual layer DVD's. Heb zelf mijn Xbox360 laten modden en kan nu games branden op DVD DL. Downloaden uit de nieuwsgroepen en gaan.

Kans is klein dat MS ook games gaat uitbrengen op HD DVD, daarmee zouden ze 6 miljoen klanten in de kou laten staan.
Huh? damn ik ben echt niet op de hoogte???
Maar dan komt PS3 met Blue-ray, wat dus 3x zoveel opslagcapaciteit heeft als duallayer dvd, of je moet dvd18 hebben, dan scheelt het niet zoveel.
Maar dan heeft de PS3 dus ook nog eens een Blue-ray speler extra, dus meer capaciteit op een schijfje, dus grotere levels, meer dots, en een shitload of extra's. Moet de hardware het nog wel aankunnen....
 
Xbox360 gaat uit van DVD-9, bewuste keuze van MS. Het was ook niet mogelijk om direct te beginnen met een HD DVD speler, dan had MS ook moeten wachten op de release zoals Sony dat nu moet doen.

Blu-ray is een riskante keuze, techniek is nog verre van uitgekristaliseerd. Heb je straks een PS3 met gare eerste generatie Blu-ray techniek. Vind het al tekenend dat Sony nog geen presentatie heeft gegeven van de Blu-ray prestaties van de PS3. Als ze die speler als multimedia center in de markt willen zetten moeten ze daar toch ook aandacht aan besteden in hun campagne.
 
Ik heb een beetje rondgekeken maar eerlijk gezegd kan ik op geen 1 spel komen wat momenteel uit is voor de xbox 360 wat ik echt een top spel vind. ??? Saints Row is ook gewoon een gta aftreksel en dan iets slechter zelfs, voor zoiets doe ik het niet. Er laten wel goede titels op zich wachten maargoed... PS3 daarentegen heeft: Devil May Cry 4, Nieuwe Gran Turismo, Metal Gear Solid, Assasins Creed (ook voor 360)
 
Back
Naar boven