XXL Nutrition

winny only

Bezoekers in dit topic

nozal

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2005
Berichten
405
Waardering
2
..
 
Laatst bewerkt:
Het is speciaal voor wielrennen bedoeld?? hcg zou ik niet nemen als nakuur. pak gewoon nolva.
 
..
 
Laatst bewerkt:
is dat genoeg om een van nature lage test op een hoger blijvend niveau te brengen

Je kan je eigen nature productie niet blijvend verhogen, dat is genetisch bepaald. Je kan wel een product als Tribulus gebruiken wat tevens ook je eigen testoteron aanmaak verhoogt. Maar dit is nooit blijvend.
 
..
 
Laatst bewerkt:
Alles is helaas tijdelijk, Nozal.
 
Kijk je wel uit voor je gewrichten, nozal? 12 weken Winny en je knieën zullen voelen alsof je 80 bent als je op hoog niveau fietst.
Neem voldoende Omega 3-6-9 en misschien glutamine als beschermer.
Winny is gekend als joint-killer. Het breekt de natuurlijke Cytokernen af die je lichaam aanmaakt als "smeermiddel". U ben gewaarschuwd.
 
Geldt dit alleen voor winny NS??
 
..
 
Laatst bewerkt:
hmm vind die kuur echt helemaal nix...na 12 weken zullen bij mij de gewrichten (knieen/ellebogen) goed naar de klote zijn...hoop dat je hier niet last zal van hebben
 
..
 
Laatst bewerkt:
De schade zal al een heel pak verminderen! 12weken aan winny only is al heel lang..
 
ligt er natuurlijk ook aan of je er last van krijgt...bij mij was dit misschien wat extreem..kon echt nix meer...beetje uitproberen...
 
Naast het feit dat je er last van je gewrichten van kan krijgen kan je er donder op zeggen dat je bloeddruk na 12 weken eod prikken de pan uit zal rijzen en dan heb ik het nog niet eens over evt prostaatklachten..
Gewoon 6 weken 50 eod of 8 weken e4d

BTW:
En wat denk je dat winnie voor meerwaarde heeft voor je wielren prestaties?
 
..
 
Laatst bewerkt:
vooral kracht wil ik er mee winnen niet bepaal veel massa want dat is enkel ballast bij klimmen.zit nu bij 1m84 en 70kg op een 7%vet en gewicht macht iets omhoog maar vet % mag nog omlaag.droge en harde spieren wil ik

Kan je net zo goed Masteron zetten, is nog beter voor je gewrichten en heeft weinig nadelen.
 
12 weken wistrol ? IK denk dat je je vergist met anavar . winstrol op 6 weken zal ruim voldoende zijn .Zeker met de ject versie . Anavar kan je makkelijk doortrekken naar 12 weken .
 
Kan je net zo goed Masteron zetten, is nog beter voor je gewrichten en heeft weinig nadelen.

In mijn mening is er geen meerwaarde om Masteron te zetten i.p.v Winstrol. Allebei goed geschikt voor zijn doel, echter word Masteron nog veel vaker nagemaakt dan Winstrol. En volgens mij heeft die de Winstrol al gekocht.
 
vooral kracht wil ik er mee winnen niet bepaal veel massa want dat is enkel ballast bij klimmen.zit nu bij 1m84 en 70kg op een 7%vet en gewicht macht iets omhoog maar vet % mag nog omlaag.droge en harde spieren wil ik


Ok ik snap je.
Maar ik geef alleen maar aan dat 12 weken eod echt veel te lang is.
Je zal je voordeel qua kracht wel ondervinden maar met 12 weken eod is te veel van het goede en is het risico dat je vervelende klachten kan krijgen te groot tegenover de voordelen ervan.

Als het je eerste keer is dat je gaat experimenteren met AS en wielrennen probeer dan gewoon eerst 6 weken dat is meer dan genoeg.
Winnie effecten van winnie voel je vrij snel dus kijk eerst ff of het wel wat is voor je.
Plus als je rustig aan begint kan je later altijd nog hoger doseren ,begin je als een idioot te prikken zal je er de volgende keer niet 100% uithalen.

Ik hoop dat je er nog eens over na denkt.
Iig succes.
 
na aanrade van kenji ga ik deze winter enkle dit doen als kuur.

Week 1-12: winny inj 50mg EOD

voor nakuur denk ik dat ik aan hcg daar mijn eigen test al uit nature laag zit
MJA kan me niet voorstellen dat kenjie je dit heeft aangeraden...

12 weken anavar wel... op 80mg ed..
 
Back
Naar boven