XXL Nutrition

Zolder homegym eindelijk klaar! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robo you..............................:D
 
verde rlijkt het me niet zo slim om zoiets op je zoldertje neer te zetten maar daar kom je vanzelf wel achter ;)
Vertel :)

De halter met gewicht is idd 140 kg.

Voordeel aan thuis trainen vind ik ook dat je kan trainen wanneer je maar wil, niet afhankelijk van openingstijden.
 
ziet er super uit!!
als ik later een eigen huis heb ga ik ook een fitness kamer maken!

voor mij zou het niet in kosten schelen omdat ik nu toch gratis train bij mijn sportschool ;) het zou alleen maar duurder zijn als ik thuis zou gaan trainen maar dat zou ik er wel voor overhebben! zitten heel veel voordelen aan thuis trainen.
 
Oh ik dacht al:D maar goed ziet er verders goed uit!

Maar je hebt wel meer al 140kg nodig aan schijven toch?:P;)
 
nee dat het totaal 140 kg aan gewicht is

verde rlijkt het me niet zo slim om zoiets op je zoldertje neer te zetten maar daar kom je vanzelf wel achter ;)

Vertel :)

De halter met gewicht is idd 140 kg.

Voordeel aan thuis trainen vind ik ook dat je kan trainen wanneer je maar wil, niet afhankelijk van openingstijden.

denk dat hij de warmte in de zomer bedoeld
 
mooie spullen KNALLEN MET DIE HANDEEEEEEEEEEEEEL
 
820 euro, da's 5,5 jaar trainen op mijn school :P
 
zier er goed uit, wel uit kijken dat er geen krassen op komen he?! zou zonde zijn!;)
 
zal wel warm worden daaro
 
Ziet er netjes uit, congratz!
Train ze nog :)
 
zal wel warm worden daaro
mobiele airco, 250 euro, geloof me dan is de rest van het huis 's zomers jaloers op je :P

kheb zelf m'n slaapkamer op zolder en ook m'n trainspullen (grote kamer :D )
's zomers gaat de airco aan en dan zit ik hier heerlijk te chillen terwijl de rest van de famillie peentjes zweet.
 
Netjes Gorillor , heb precies hetzelfde op me zolder staan.
Heb alleen nog een cd speler hehe voor wat muziek en moet zeggen het bevalt me allemaal prima , maar ben nog aan het rondkijken voor nog wat leuk spul hehe :)
 
Zeker wel netjes :thumb: en dat geld haal je er inderdaad wel weer uit. Alleen hopen dat je zolder het houdt haha
 
past allemaal echt net! goed berekend denk :) Hee train ze, ziet er chill uit! Je hebt precies het goede aangeschaft!
 
Zeker wel netjes :thumb: en dat geld haal je er inderdaad wel weer uit. Alleen hopen dat je zolder het houdt haha
Ja dat zei m'n moeder ook al, pas maar op dat je niet door het plafond zakt :D
 
820 euro, da's 5,5 jaar trainen op mijn school :P

Betaal jij 12,50 per maand.........:eek: Wat moet je daarvoor doen....., of staat er alleen maar een loopband en een powerplate….:rolleyes:
 
Ik ook als ik op mezelf ga wonen, moet het nu helaas nog met de zolder doen :)

Damn, jij boft met zulke ouders bro. Want ze offeren wel de complete zolder op voor de hobbie van zoonlief ;)
Het is een enorm mooi powerrack, daar ga je nog heeeeeeeel lang heel veel plezier van hebben.

Leuke kast ook, die moet je meenemen als je op jezelf gaat wonen, afschuren en een kunstprojectje van maken. :)
 
Back
Naar boven