MuscleMeat

kava kava (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rotator

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 jun 2004
Berichten
690
Waardering
0
weet iemand of dit produkt nog ergens te verkrijgen is?onder de toonbank door ofzo...
 
[Link niet meer beschikbaar] en [Link niet meer beschikbaar] verkopen ze het, is wel vanuit het buitenland.
 
[Link niet meer beschikbaar] en [Link niet meer beschikbaar] verkopen ze het, is wel vanuit het buitenland.

ja ,via internet.Ik koop niets via internet...toch bedankt voor de info.
Weet je geen winkel ergens in nederland of belgie waar ze het verkopen?
 
Geen idee, ik gebruik die troep niet ;)

Maar waarom koop je niets via internet?
Zelf koop ik heel veel via internet, heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen ermee.
 
ja gewoon via internet,

maar als dat spul in nederland illegaal is kun je het niet in een winkel kopen en heb je ook kans dat als je het via het buitenland hierheen laat sturen de douane het onderschept
 
Ja het kan inderdaad onderschept worden, al lijkt me de kans klein.
Is hier geen alternatief middel voor? Iets wat misschien wat mensvriendelijker is?
 
Geen idee, ik gebruik die troep niet ;)

Maar waarom koop je niets via internet?
Zelf koop ik heel veel via internet, heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen ermee.

ik gebruik liever niet mijn bankrekeningnummer op het internet,je weet wel waarom...
 
Geen idee, ik gebruik die troep niet ;)

Maar waarom koop je niets via internet?
Zelf koop ik heel veel via internet, heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen ermee.

troep,waarom denk je dat het troep is?
 
troep,waarom denk je dat het troep is?

Omdat ik op internet heel veel negatief nieuws tegenkwam toen ik op Kava Kava zocht, mogelijk veel gevaarlijke bijwerkingen waardoor het verboden is in Nederland.
 
Omdat ik op internet heel veel negatief nieuws tegenkwam toen ik op Kava Kava zocht, mogelijk veel gevaarlijke bijwerkingen waardoor het verboden is in Nederland.

ja het kan huiduitslag en leverstoornissen veroorzaken.
 
Omdat ik op internet heel veel negatief nieuws tegenkwam toen ik op Kava Kava zocht, mogelijk veel gevaarlijke bijwerkingen waardoor het verboden is in Nederland.

magnolia zou een goed vervangmidel zijn,maar ik vind niets terug over dit produkt,ken jij het?
 
ik gebruik liever niet mijn bankrekeningnummer op het internet,je weet wel waarom...

lol

Het enige wat mensen kunnen doen is er geld opstorten ;)
En Nederlandse bedrijven kunnen automatische incasso doen, wat echter altijd door jezelf terug te draaien is en illegaal is om het onrechtmatig te doen. Bovendien zul je bij buitenlandse site's niks hebben aan een bankrekening.

En als iets verboden is, is dat meestal niet zomaar verboden.

kava kava kan bijwerkingen veroorzaken, zoals ernstige, onherstelbare leverbeschadigingen of tijdelijke huidaandoeningen en zenuwafwijkingen

Kava kava heeft waarschijnlijk een rustgevend effect, maar meer onderzoek is nodig om dit te bevestigen. In verband met het risico op (soms fatale) leverbeschadigingen, is de verkoop van kava kava in Nederland en verschillende andere landen sinds 2002 verboden.
Bron: Voedingscentrum
 
lol

Het enige wat mensen kunnen doen is er geld opstorten ;)
En Nederlandse bedrijven kunnen automatische incasso doen, wat echter altijd door jezelf terug te draaien is en illegaal is om het onrechtmatig te doen. Bovendien zul je bij buitenlandse site's niks hebben aan een bankrekening.

En als iets verboden is, is dat meestal niet zomaar verboden.


Bron: Voedingscentrum

ja heb ik ook gelezen
 
Kan ik misschien beter st-janskruid kopen?
 
Wat voor effect wil je bereiken?
 
Heb er zelf niet veel verstand van, maar als ik op internet informatie zoek lijkt het geschikter dan kava kava.
 
Back
Naar boven