Fitness Seller

Bokser vs. 2 gasten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

uit het beeld haalt die ene zen blaffer uit en knalt 5 kogels in ze kop
boom 20 jaar gertaind voor de drol

j/k
zou net hetzelfde gereageerd hebben

deze zin snap ik echt niet ???
 
Wel duidelijk te zien dat het echt een bokser is, ik had em nog een trap in zijn maag gegeven op het moment dat hij op de grond lag
 
deze zin snap ik echt niet ???


Het is niet opgenomen hoe een van de twee een pistool uit z'n jas haalde en de bokser neerschoot. Nu heeft ie voor niks 20 jaar getraind.

:P
 
hahaha dude, ik moet jou nog zien als ze je vriendin aanvallen. Wat me sowieso wel leuk lijkt om te zien aangezien jij je vuisten ook wel weet te gebruiken.
Been there... and it wasn't a pretty sight ;)

Maargoed dat was één klap, een gebroken neus en een plas bloed verder. Ik heb echter nooit de behoefte gehad om iemand die al op de grond ligt verder te slopen, gelukkig.
 
Been there... and it wasn't a pretty sight ;)

Maargoed dat was één klap, een gebroken neus en een plas bloed verder. Ik heb echter nooit de behoefte gehad om iemand die al op de grond ligt verder te slopen, gelukkig.
Oja, jij was natuurlijk studentenkampioen ofzo he!
Ben jij dan eigenlijk bijna nooit bang als je uit gaat en er komt zo'n groepje bitchende marrokaantjes op je af?:D
 
boh gaat je bloed tog van koken van zoon filmpje, wel goeie dat die 2 er van langs kregen :D
 
leuk dat hij zo reageert, maar hij slaat als een mietje.
 
Oja, jij was natuurlijk studentenkampioen ofzo he!
Ben jij dan eigenlijk bijna nooit bang als je uit gaat en er komt zo'n groepje bitchende marrokaantjes op je af?:D

whehe ik woon temidden van een van de grootste concentraties marokkanen in Nederland ouwe :D

Voel me niet snel bedreigd nee.
 
leuk dat hij zo reageert, maar hij slaat als een mietje.

yeah rrrrright. ik heb het filmpje een paar keer bekeken, maar ze zitten er prima op hoor. Goeie reach ook.
 
Wel terecht dat ie die ene knakker klappen geeft, snap alleen niet waarom ie die andere gast ook moet slaan, die doet helemaal niks.
 
Wel terecht dat ie die ene knakker klappen geeft, snap alleen niet waarom ie die andere gast ook moet slaan, die doet helemaal niks.

Dude hij zit niet rustig van een afstandje te kijken zoals wij.
 
ohw ja, bare knuckle streetjustice! :D

wat een gast, ff een vrouw een elleboog geven. Hoe sneu.
Jammer dat die vriend van haar niet even flink doorhaalt zodat ze blijven liggen, vraag me af wat er na het filmpje is gebeurd...

Daar is hij dan nog te sportief voor. Of hij heeft schrik dat hij ze vermoord ofzo. Had ze zelf iig nog ff flink op hun zak geschopt.

Ik wou dat ik zo kon boksen man, zeer sjiek nl. :D
 
Vet filmpje!!!

Maar WTF is daar weer net een camera bij!?
 
Kan iemand verstaan wat er nou wordt geroepen op het laatst?
 
Vet filmpje!!!

Maar WTF is daar weer net een camera bij!?

Vond ik ook al vreemd hehe , maar ik denk dat die 2 gasten expres ruzie zoekten en de 3de het opnam omdat ze waarschijnlijk dachten dat ze toch gingen winnen. Ik kan er trouwens wel van genieten dit soort filmpjes. Laatst was hier ook een filmpje gepost van een gast die met z'n vriendin rondreed in een BMW Z3 en die werd dan achterna gezeten door een stelletjes rednecks , maar toen liep het iets anders af dan hun ( de rednecks ) gedacht hadden :D
 
Link van filmpje?
 
Back
Naar boven