XXL Nutrition

Squat jij graag ?

Squat jij graag ?

  • Ja

    Stemmen: 262 72,4%
  • Nee

    Stemmen: 100 27,6%

  • Totaal stemmers
    362

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.410
Waardering
38.183
We hebben hier een paar echte squat beesten, maar hoe zit dat met de rest ? Ben wel benieuwd eigenlik...:D

Stemmen zijn uiteraard anoniem... ;)
 
jah ik doe het graag. want het geeft wel een voldaan gevoel:rolleyes:

hoezo een slotje op je log san ?
 
Is de Paus katholiek ?
 
Als ik geen last van mijn knieen heb squat ik graag ja;), weet iemand trouwens of kniebanden helpen?Of is het net zoiets als een riem of straps?
 
Ik squat graag ja, helaas vaak in de smith, want we hebben geen squatrek. Soms doe ik los, voelt wel stuk beter:D
 
Laatst bewerkt:
Ik squat nog liever dan dat ik verlang naar een refeed na een week lang low-carb te zijn geweest!
 
Squatten is wel een fijne oefening imho.
 
ik haat het om de benen te trainen.
 
Ja en nee, Ja omdat het een lekkere oefening is en goed aanvoelt aan je benen. Nee omdat ik er altijd misselijk van word en regelmatig erdoor heb moeten kotsen.
 
Heerlijk man squatten, heeft de laatste tijd vaker de voorkeur boven het upper body gebeuren.
Wil ook graag volgend jaar de benen veel groter zien :D
 
Is michael jackson still white?
 
Benendag is niet compleet zonder de ****ing squat, en als je erdoor moet kotsen ervaar het als fijn omdat je er hardcore van word:)
 
Ik heb altijd graag gesquat. Laatste tijd wat minder door wat kleine blessures. (je bouwt het e.e.a. op in de loop der jaren :( )
 
Ik vind het ook k*t om te doen hoor, laat mij maar een tricep kickback uitvoeren. Eigenlijk is al dat martelijzer mij teveel, weg ermee!
 
Jazeker; het heerlijke gevoel van spierpijn maakt me sterk:).
 
Enigste oefening die ik graag doe bij quads + hams te trainen is squat, ik haat alleen leg curls
 
Back
Naar boven