Fitness Seller

trenbolone enth (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gixer

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2006
Berichten
878
Waardering
29
Lengte
1m97
Massa
114kg
Ik had eens een vraagje ivm trenbolone enth, nl wat is een goede dosis als je het de eerste keer gaat gebruiken?
Is 200mg /w genoeg of beter met 400mg/w ?
De meeste info die ik hier vind gaat over de tren a...
 
Ik had eens een vraagje ivm trenbolone enth, nl wat is een goede dosis als je het de eerste keer gaat gebruiken?
Is 200mg /w genoeg of beter met 400mg/w ?
De meeste info die ik hier vind gaat over de trenbolone a...

Ik denk dat je beter af bent met 300/400mg, behalve als het je eerste kuur is kan je ook knallen op 200. Maar persoonlijk zou ik het zelf op 300mg minstens doen.
 
Ik vind 200 mg iedere 5e dag, is sterk spul dus... uppen kan altijd nog ;)
 
75mg tren act eod is gebruikelijk. trek van zowel de act ester als de entah ester het gewicht af en je weet de verhouding act-entah.
verder is 200mg e5d prima.
 
Gewoon op 200 beginnen.
Het valt mij op dat de laatste tijd vooral beginners met achtelijke hoge doseringen starten en zelfs word aangeraden.
Laats nog iemand z,n eerste kuur en dan 500 testE en 400 deca.
Te gek voor woorden imo,beginners moeten gewoon normaal doseren en niet overdrijven.
Met goede voeding en training groei je echt wel.
 
75mg trenbolone act eod is gebruikelijk. trek van zowel de act ester als de entah ester het gewicht af en je weet de verhouding act-entah.
verder is 200mg e5d prima.

Niet te moeilijk doen, Dennis. :P
 
Niet te moeilijk doen, Dennis. :P

zucht....weer iemand die niet kan hoofdrekenen:rolleyes:

je hebt gelijk is allemaal te omslachtig. dosering bij tren enath ligt tussen de 200-600mg p/w
 
Ik gebruik momenteel voor de eerste keer tren enthaat, en wel 200 mg per 5 dagen.
Kan je zeggen dat het voor mij voldoende is.
Stats 1.84
104 kg
10 % vet, en dalende:D
 
ik ga binnenkort ook met tren E beginnen en begin met 400mg ew.
dit is mn eerste keer tren.
maar niet mn eerste kuur.
 
Ik had eens een vraagje ivm trenbolone enth, nl wat is een goede dosis als je het de eerste keer gaat gebruiken?
Is 200mg /w genoeg of beter met 400mg/w ?
De meeste info die ik hier vind gaat over de trenbolone a...

Ligt eraan wat je kuurverleden is. Als je al redelijk wat gewend bent kun je IMO beter op 400 mg/wk inzetten.
 
Wat ga je er naast zetten en in welke verhouding?
 
Ik ga deze ook doen met 300 tren in de week, dus ew 1.5 ml tren in mijn glutes :)
 
Back
Naar boven